Jonna jyväskylästä

Anonyymi-ap

Vieläkö Jonnache tekee uusia videoita onlyfanssiin? Mistä löytäs ilmaiseksi

53

6454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tekee mut en kyllä maksaisi senttiäkään tai katsoisi edes ilmatteeks

    • Anonyymi

      Ruma ämmä ei kiitos

      • Anonyymi

        Sää mää ja bää on nyt riihen seinä buaahaa


    • Anonyymi

      Kuminen

    • Anonyymi

      Jos tarkotat tota Jonnachka (insta) ainaki nykysi näyttää iha rapajuopolle/narkille niin en tilaisi, ennen oli nätti ja hoikkakin

      • Anonyymi

        Sun äitis aasi


    • Anonyymi

      En osaa sanoa uusista videoista mut voisko joku selventää mulle et miks toi leikkii venäläistä vaikka tietääkseni on täysin suomalainen ?🤨

    • Anonyymi

      No tän identiteetti on hukassa ollut jo kauan aikaa.. ei vissiin penaalin terävin kynä muutenkaan

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät kun on sun äpärä


    • Anonyymi

      Oisko linkki videoon

    • Anonyymi

      _MIKSI_on pitäny tämänkin pilata ihonsa joillain rumilla tatuoinneilla ???? Suomalaiset ihmiset tunnistaa parhaiten just noista rumista kuvista iholla🤦‍♂️🤢

    • Anonyymi

      Äänekoskelle ostamaan nikotiinipusseja niin näkee Jonnachen tissit samalla 😁topless tytöt paikalla

      • Anonyymi

        Delaa idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delaa idiootti

        Äkissä riittää pirihoroja


    • Anonyymi

      Tuskinpa noita ilmaseks saa

    • Anonyymi

      Myötähäpeä. Eikö löytyisi edes yhtä kaunista myyjää sinne

    • Anonyymi

      Jos en ihan väärin katsonut niin ton deitti ilmoitus oli netissä. Tarjolla mm..”kaikenlaista kivaa”

    • Anonyymi

      Onko sillä taas uus mies nauraa

    • Anonyymi

      Huutista:D kirjoitin Google kuvahakuun Jonnache niin sieltähän tuli kunnon alastonkuvaa esille

    • Anonyymi

      Mitä ton naamalle on käyny.. oli joskus nuorena ihan nättikin

    • Anonyymi

      Käyttäjälle näyttää.. surullista

    • Anonyymi

      Naurattaa nuo sen ”hyvää huomenta” päivitykset kun näkee ettei oo vielä nukkunutkaa😄t.naapuri

    • Anonyymi

      Tekeekö of enää

    • Anonyymi

      Vissiin enemmänkii vihamiehiä jonnachkalla ku snäppi koko aja katoilee

    • Anonyymi

      Toiha on ihan essoissa nois uusimmissa videoissa

    • Anonyymi

      ”Turpaan tuli ” päivitys jonnachkalla igssä…pyöriiköhän narkkipiireissä nykyisin?

    • Anonyymi

      Kukas tota o pahoinpidellyt ? Tuo Dimitrykö mikä lukee tatuoinnis

    • Anonyymi

      Mikä tän ig ja snäp on? Voiko joku laittaa linkit tai käyttäjänimet, kun en tiedä onko estäny.

    • Anonyymi

      Jonnachka nimellä OLI ainakin instagramis…. mut taitaa kyl olla poistettu nyt sieltä:D mua jostain syystä säälittää tää tyttökin ku oon nähnyt joskus 10v sit ja oli iha eri tyttö verrattun nykyää…

    • Anonyymi00043

      Enpä tiennyt että jonnache on mustalainen ja oon käynyt kuitenkin samaa koulujakin:D

    • Anonyymi00044

      Paljon on suosio laskenut tältäkin ”mallilta”, joskus tais jopa 10k seuraaja igssä olla, ja nyt 60🫣

    • Anonyymi00045

      Nauraaaa

    • Anonyymi00046

      Ööö sen kaikki Venäjään tekstit on hävinneet😂so lost

    • Anonyymi00047

      Eikö tää nykyään mannen kanssa heilastele🤣

    • Anonyymi00049

      Jyväskylä tekee ihmeitä kelle vaa.. huumeet ja katurikollisuus kasvanut hurjasti

    • Anonyymi00051

      Onko Jonna taas tullut sinkkumarkkinoille?!mikä on kun ei kukaan huoli emännäksi

    • Anonyymi00052

      Pitäähän sitä nyt koko florinin suku käydä läpi 🫢

      • Anonyymi00053

        Toivottoman oloinen tapaus kyllä


    • Anonyymi00054

      Taitaa tää feikkiryssämannejonna tykätä mannemunasta kun koko suku näköjään tulee kierrettyä,kysymys vaan kuuluu että kuka seuraavaksi? Se on hyvä että aina riittää viihdettä🤣🤣🤣

    • Anonyymi00055

      Tekee uuden miehensä kanssa joka Romani. Oli ensin hänen veljellä kyllä. Mutta toinen veli sitten kaappasi tämän onlyfans ruusun 😂 Nyt heillä on videoita onlyfans sivulla. Enpä ole ikinä vielä kuullut että romani mies alentuu tekemään p*rnoo julkisesti. Snäpissäkin kuva missä mies seisoo housut kintussa ja jonna polvillaan kaulahihnassa..huhhu.. eiköhän omaiset häpeä tätä miestä ja jälkikasvu

    • Anonyymi00056

      Joko se uusinkin rakkaustärinä loppui kun miekkonen on sinkkuna somen mukaan?

    • Anonyymi00057

      Rakkaustarina on huipussaan he tekevät onlyfans videoita yhdessä. Onhan sekin uravalinta romanimiehelle 😂 tai voiko enää sanoa ees romani mies ihan on pahempi kun suomalaiset. Vielä muka suorat vaatteet päällä tekee p*ornoo on se romani veri tällä miehellä huipussaan

    • Anonyymi00058

      Nauraa

    • Anonyymi00059

      Hyi. Tällainen toiminta EI edusta romaniyhteisöämme, eikä meidän arvoja.

    • Anonyymi00060

      Vituttais muaki tatuoida sadan äijän nimet iholle ja erota😂ja ainahan se on ollut truelove..🥺

    • Anonyymi00061

      Milloinkahan tuo koko kylän aineilla kulkeva venäläinen polkumopo vaihtaa johonkin mustaan kikuliin niin tai noh. onhan myös aasiakin vaihtoehto kai😅

    • Anonyymi00062

      No onko nuo uudet videot katsomisen arvosia. Kiinnostaa nähä miltä mustalaisp0rn näyttää

    • Anonyymi00063

      Vaikka mä kyllä oon aina luullut jonnaa suomalaiseksi joka puhuu Turkkia, viroa ja venäjää. Kuka tietää

    • Anonyymi00064

      Huutista:D kopioitu of sivulta
      ” JOKA PÄIVÄ UUSIA KUVIA JA VIDEOITA ! Tervetuloa seuraamaan kiimasta mustalaisorii ja suomityttöö 💦💦💦🔞”
      Taitaa alkaa rahat olla vähissä🥵 🥲

    • Anonyymi00065

      Jos nyt ensin opettelis tuon englannin kirjoittamisen🤦‍♂️

    • Anonyymi00066

      Eilisen TikTok liven perusteella ei oo tainnut kovin korkealle nousta tai jotakin on muuttunut elämässä
      :-/Puhe oli änkyttämistä (toki ADHD voi olla osa syy) eikä osannut vastailla ees katsojien yksinkertaisiin kysymyksiin

    • Anonyymi00067
      UUSI

      Taitaapi olla jonna taas sinkku ja yllättyneet parijonoon😅

    • Anonyymi00068
      UUSI

      No, ei taida kauaa olla. Kyllä joku täytyy löytää, että pääsee taas nopiaa kihloihin🤭

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe