Vieläkö Jonnache tekee uusia videoita onlyfanssiin? Mistä löytäs ilmaiseksi
Jonna jyväskylästä
52
6432
Vastaukset
- Anonyymi
Tekee mut en kyllä maksaisi senttiäkään tai katsoisi edes ilmatteeks
- Anonyymi
Ruma ämmä ei kiitos
- Anonyymi
Sää mää ja bää on nyt riihen seinä buaahaa
- Anonyymi
Kuminen
- Anonyymi
Jos tarkotat tota Jonnachka (insta) ainaki nykysi näyttää iha rapajuopolle/narkille niin en tilaisi, ennen oli nätti ja hoikkakin
- Anonyymi
Sun äitis aasi
- Anonyymi
En osaa sanoa uusista videoista mut voisko joku selventää mulle et miks toi leikkii venäläistä vaikka tietääkseni on täysin suomalainen ?🤨
- Anonyymi
No tän identiteetti on hukassa ollut jo kauan aikaa.. ei vissiin penaalin terävin kynä muutenkaan
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät kun on sun äpärä
- Anonyymi
Oisko linkki videoon
- Anonyymi
_MIKSI_on pitäny tämänkin pilata ihonsa joillain rumilla tatuoinneilla ???? Suomalaiset ihmiset tunnistaa parhaiten just noista rumista kuvista iholla🤦♂️🤢
- Anonyymi
Äänekoskelle ostamaan nikotiinipusseja niin näkee Jonnachen tissit samalla 😁topless tytöt paikalla
- Anonyymi
Delaa idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delaa idiootti
Äkissä riittää pirihoroja
- Anonyymi
Tuskinpa noita ilmaseks saa
- Anonyymi
Myötähäpeä. Eikö löytyisi edes yhtä kaunista myyjää sinne
- Anonyymi
Jos en ihan väärin katsonut niin ton deitti ilmoitus oli netissä. Tarjolla mm..”kaikenlaista kivaa”
- Anonyymi
Onko sillä taas uus mies nauraa
- Anonyymi
Huutista:D kirjoitin Google kuvahakuun Jonnache niin sieltähän tuli kunnon alastonkuvaa esille
- Anonyymi
Mitä ton naamalle on käyny.. oli joskus nuorena ihan nättikin
- Anonyymi
Käyttäjälle näyttää.. surullista
- Anonyymi
Naurattaa nuo sen ”hyvää huomenta” päivitykset kun näkee ettei oo vielä nukkunutkaa😄t.naapuri
- Anonyymi
Tekeekö of enää
- Anonyymi
Vissiin enemmänkii vihamiehiä jonnachkalla ku snäppi koko aja katoilee
- Anonyymi
Toiha on ihan essoissa nois uusimmissa videoissa
- Anonyymi
”Turpaan tuli ” päivitys jonnachkalla igssä…pyöriiköhän narkkipiireissä nykyisin?
- Anonyymi
Kukas tota o pahoinpidellyt ? Tuo Dimitrykö mikä lukee tatuoinnis
- Anonyymi
Mikä tän ig ja snäp on? Voiko joku laittaa linkit tai käyttäjänimet, kun en tiedä onko estäny.
- Anonyymi
Jonnachka nimellä OLI ainakin instagramis…. mut taitaa kyl olla poistettu nyt sieltä:D mua jostain syystä säälittää tää tyttökin ku oon nähnyt joskus 10v sit ja oli iha eri tyttö verrattun nykyää…
- Anonyymi00043
Enpä tiennyt että jonnache on mustalainen ja oon käynyt kuitenkin samaa koulujakin:D
- Anonyymi00044
Paljon on suosio laskenut tältäkin ”mallilta”, joskus tais jopa 10k seuraaja igssä olla, ja nyt 60🫣
- Anonyymi00045
Nauraaaa
- Anonyymi00046
Ööö sen kaikki Venäjään tekstit on hävinneet😂so lost
- Anonyymi00047
Eikö tää nykyään mannen kanssa heilastele🤣
- Anonyymi00049
Jyväskylä tekee ihmeitä kelle vaa.. huumeet ja katurikollisuus kasvanut hurjasti
- Anonyymi00051
Onko Jonna taas tullut sinkkumarkkinoille?!mikä on kun ei kukaan huoli emännäksi
- Anonyymi00052
Pitäähän sitä nyt koko florinin suku käydä läpi 🫢
- Anonyymi00053
Toivottoman oloinen tapaus kyllä
- Anonyymi00054
Taitaa tää feikkiryssämannejonna tykätä mannemunasta kun koko suku näköjään tulee kierrettyä,kysymys vaan kuuluu että kuka seuraavaksi? Se on hyvä että aina riittää viihdettä🤣🤣🤣
- Anonyymi00055
Tekee uuden miehensä kanssa joka Romani. Oli ensin hänen veljellä kyllä. Mutta toinen veli sitten kaappasi tämän onlyfans ruusun 😂 Nyt heillä on videoita onlyfans sivulla. Enpä ole ikinä vielä kuullut että romani mies alentuu tekemään p*rnoo julkisesti. Snäpissäkin kuva missä mies seisoo housut kintussa ja jonna polvillaan kaulahihnassa..huhhu.. eiköhän omaiset häpeä tätä miestä ja jälkikasvu
- Anonyymi00056
Joko se uusinkin rakkaustärinä loppui kun miekkonen on sinkkuna somen mukaan?
- Anonyymi00057
Rakkaustarina on huipussaan he tekevät onlyfans videoita yhdessä. Onhan sekin uravalinta romanimiehelle 😂 tai voiko enää sanoa ees romani mies ihan on pahempi kun suomalaiset. Vielä muka suorat vaatteet päällä tekee p*ornoo on se romani veri tällä miehellä huipussaan
- Anonyymi00058
Nauraa
- Anonyymi00059
Hyi. Tällainen toiminta EI edusta romaniyhteisöämme, eikä meidän arvoja.
- Anonyymi00060
Vituttais muaki tatuoida sadan äijän nimet iholle ja erota😂ja ainahan se on ollut truelove..🥺
- Anonyymi00061
Milloinkahan tuo koko kylän aineilla kulkeva venäläinen polkumopo vaihtaa johonkin mustaan kikuliin niin tai noh. onhan myös aasiakin vaihtoehto kai😅
- Anonyymi00062
No onko nuo uudet videot katsomisen arvosia. Kiinnostaa nähä miltä mustalaisp0rn näyttää
- Anonyymi00063
Vaikka mä kyllä oon aina luullut jonnaa suomalaiseksi joka puhuu Turkkia, viroa ja venäjää. Kuka tietää
- Anonyymi00064
Huutista:D kopioitu of sivulta
” JOKA PÄIVÄ UUSIA KUVIA JA VIDEOITA ! Tervetuloa seuraamaan kiimasta mustalaisorii ja suomityttöö 💦💦💦🔞”
Taitaa alkaa rahat olla vähissä🥵 🥲 - Anonyymi00065
Jos nyt ensin opettelis tuon englannin kirjoittamisen🤦♂️
- Anonyymi00066
Eilisen TikTok liven perusteella ei oo tainnut kovin korkealle nousta tai jotakin on muuttunut elämässä
:-/Puhe oli änkyttämistä (toki ADHD voi olla osa syy) eikä osannut vastailla ees katsojien yksinkertaisiin kysymyksiin - Anonyymi00067UUSI
Taitaapi olla jonna taas sinkku ja yllättyneet parijonoon😅
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581