Mikää sovittu ei pidä. Poliisi meinas viedä kilvet ku verot oli autosta maksamatta heillä. Renkaita en ole saanu ja vikoja ei korjata. Myyjä huutaa ja uhkailee kun asiasta mainitsee. Uhkailut tyylisiä tiedän missä asut. Varoitus älkää ostako täältä autoa
Varokaa rg auto kristiinan kaupunki
Anonyymi-ap
4
507
Vastaukset
- Anonyymi
Sama kokemus eikä myy autoja edes omissa nimissä
- Anonyymi
Kyllä meillä autot omilla nimillä on 7p aikaa jos et ole sitä tietänyt niin nyt tiedät miten vanha sä olet omg
- Anonyymi
Sä oot hullu oikeesti sua autettiin yrittettiin kaikessa auttaa koska et osannut edes verottaa taxfree autoa ja renkaat on vieläkin täällä mutta eihän me nyt tuoda niitä sun kotiovelle kannattaa katsoa peiliin ja miettiä mikä meni väärin
- Anonyymi
Hyvä ku luin nämä meinasin jo erehtyä kaupoille en kyl mee taitaa olla sellainen liike että paree pysyä kaukana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565220Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1041508
- 931457
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2081431En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671035- 721027