Oletteko naiset

Anonyymi-ap

Mistä löytäneet seuraa? Olen päättänyt alkaa etsiä jotain kivaa miekkosta. Suru aika on ohi😁
Tinderiin en halua mennä. Enemmän tunnepuolen ihmisen haluaisin löytää. Komeushan on katsojan silmässä eikä makuasioista kannata varmaan kiistellä.

22

598

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Astuin ovesta ulos ja valitsin. Ei nykyään seuraa tarvi sillätavalla etsiä. Ihmiset on nykyään paljon sosiaalisempia ku ennenvanhaa.

• Anonyymi

Olen mä totakin ajatellut. Pitäis vaan reilummin alkaa jutskailla miesten kanssa. Mut olen jotenkin arka. Tottunut omaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mä totakin ajatellut. Pitäis vaan reilummin alkaa jutskailla miesten kanssa. Mut olen jotenkin arka. Tottunut omaan

Niijust no mä oon ite telkkarista ja somesta tuttu niin ulosantikin on senmukaista. En vaan voi sille mitään että kaikki miehet kaatuu jalkoihini, mihin vaan menenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niijust no mä oon ite telkkarista ja somesta tuttu niin ulosantikin on senmukaista. En vaan voi sille mitään että kaikki miehet kaatuu jalkoihini, mihin vaan menenkin.

No sulla on sitten hyvin pullat uunissa👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sulla on sitten hyvin pullat uunissa👍

Monta paksua patonkia

• Anonyymi

Keero mieluummin naisena hönösti esiintyvä gubbe omat vinkkisi, mistä tuollaisen "upeuden" löytää

• Anonyymi

Noita Geeroja taitaa löytyä näiltäkin sivuilta kysy niiltä

• Anonyymi

Vinkki. Netistä löydät kyllä helposti väärää sukupuolta olevan kirjekaverin, tai sellaiseksi ehkä paljastuvan. Sisäisesti ja ulkoisesti tavallisen oloisen, tunnepuolen ihmisen voi kyllä paikallistaa samalla tavalla kuin löydät kartasta jonkun paikkakunnan. Olet löytänyt kyllä paikkakunnan, mutta et tiedä siitä välttämättä mitään ellet käy paikan päällä katsomassa ja tutustumassa paikkoihin.

• Anonyymi

Eli ensin sieltä mies ja sitten muutto sinne kaupunkiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ensin sieltä mies ja sitten muutto sinne kaupunkiin?

En taida olla nainen, muuttaa voisin kyllä sinne kaupunkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En taida olla nainen, muuttaa voisin kyllä sinne kaupunkiin.

Ai tännekkö🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tännekkö🤭

Jos sä oisit mun mies ja muuttaisit tänne💕🩷🥰oisin maailman onnellisin nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sä oisit mun mies ja muuttaisit tänne💕🩷🥰oisin maailman onnellisin nainen

Aloin jo tilailemaan muuttorekkaa ja sitten ne taukit siellä toimistolla rupesivat tinkaamaan sitä kohdeosoitetta. Sanoin heille, et sinne missä murusein on. Ei mennyt perille vaikka kohoavaan äänensävyyn toistin ja taisin uhata poliisilla ja armeijallakin. En voi sietää moista toisen aliarvioimista. Ottaisivat osoitteesta selvää.!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloin jo tilailemaan muuttorekkaa ja sitten ne taukit siellä toimistolla rupesivat tinkaamaan sitä kohdeosoitetta. Sanoin heille, et sinne missä murusein on. Ei mennyt perille vaikka kohoavaan äänensävyyn toistin ja taisin uhata poliisilla ja armeijallakin. En voi sietää moista toisen aliarvioimista. Ottaisivat osoitteesta selvää.!

Ja minä olen sinua odottanut😭😢

• Anonyymi

Mistä lie. Tuo 24Treffit alkaa olla koluttu. Oma ikä +55 ja just ja just 30v laittaa viestiä että sexiä tarviis vanhemmalta naiselta saada. Sit on ukkojoukko jotka luulee olevansa se yksi ja ainoa joka viestiä laittaa ja kyselee että jos armollisesti sinua tulen panemaan, niin annatko joka reikään. Myös "kokeilunhaluiset" ikämiehet lähestyy, tarkemmin keskustellen kun eivät ole saaneet edellisessä liitossa annelia, niin nyt sinne olisi päästävä. Voi haloo. Tällaisistako pitäisi se mahdollisen parisuhteen toinen osapuoli löytää? Kun näitä ei kiinnosta mikään muu kuin millaisesta seksistä tykkään.
      En ole siveyden sipuli ja seksi kyllä kiinnostaa, kovastikin, mutta en pelkkää panoseuraa etsi, vaan miehen pitäisi olla valmis seuraksi silloin tällöin, kiinnostua minusta muunakin kuin seksinukkena ja pystyä keskustelemaan, olemaan tilanteen tasalla ja tietenkin viihtyä seurassani. Ikä +/- 5 vuotta minun iästä.
      Kamala lista heillä on vaatimuksia millaista naista haluavat (antaa kaikkiin aukkoihin ja suostuu mihin vaan, tekee ruokaa, isot tissit, ei valita mistään, ei vaadi tai pyydä mitään, ei lapsia, ei eläimiä, tapaa vain fwb-tyyppisesti mutta ei saa tapailla muita miehiä - mies sen sijaan saa koska suhde ei ole vakava) mutta itse eivät vastaavassa naisen tarpeiden mukaan tehdyssä listassa ehkä täytä ainokaistakaan kohtaa, minun äsken mainitsemista ominaisuuksista puhumattakaan.

• Anonyymi

Juuri tuota en välttis ois halunnu kuulla😟

• Anonyymi

Miks ne sitten valittaa ettei löydä ketään?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      180
      1038
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      80
      707
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      682
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      591
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      549
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      540
    7. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      39
      531
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      530
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      22
      506
    10. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    11. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      39
      497
    12. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      288
      494
    13. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      474
    14. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      42
      454
    15. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      436
    16. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      146
      431
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      430
    18. 21
      422
    19. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      416
    20. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      415
    Aihe