Mistä löytäneet seuraa? Olen päättänyt alkaa etsiä jotain kivaa miekkosta. Suru aika on ohi😁
Tinderiin en halua mennä. Enemmän tunnepuolen ihmisen haluaisin löytää. Komeushan on katsojan silmässä eikä makuasioista kannata varmaan kiistellä.
Oletteko naiset
23
536
Vastaukset
- Anonyymi
Astuin ovesta ulos ja valitsin. Ei nykyään seuraa tarvi sillätavalla etsiä. Ihmiset on nykyään paljon sosiaalisempia ku ennenvanhaa.
- Anonyymi
Olen mä totakin ajatellut. Pitäis vaan reilummin alkaa jutskailla miesten kanssa. Mut olen jotenkin arka. Tottunut omaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mä totakin ajatellut. Pitäis vaan reilummin alkaa jutskailla miesten kanssa. Mut olen jotenkin arka. Tottunut omaan
Niijust no mä oon ite telkkarista ja somesta tuttu niin ulosantikin on senmukaista. En vaan voi sille mitään että kaikki miehet kaatuu jalkoihini, mihin vaan menenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niijust no mä oon ite telkkarista ja somesta tuttu niin ulosantikin on senmukaista. En vaan voi sille mitään että kaikki miehet kaatuu jalkoihini, mihin vaan menenkin.
No sulla on sitten hyvin pullat uunissa👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sulla on sitten hyvin pullat uunissa👍
Monta paksua patonkia
- Anonyymi
Uimarannoilla varmaan loikoilee toinen toistaan komeampia karjuja.
- Anonyymi
Niijust meet alasti niinku nykyään uimarannoille saa mennä. Miehet on tosi helppoja valitset sitte nuorimman ja parhaimman näkösen. Muista käyttää kondomia äläkä harrasta suuseksiä ilman elmukelmua koska ne on niitä tautisimpia yleensä ne adonikset. Sit kannattaa harkita suuteluakin, koska hpv voi tarttua suun limakalvoille ja aiheuttaa syövän. ..
Se on 50-50 saatko hyötyä vai elinikäisen haitan. - Anonyymi
😄🤭on niitä siellä aika komeita mut varmaan varattuja ja onnellisia. Ni ei niitä viitti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄🤭on niitä siellä aika komeita mut varmaan varattuja ja onnellisia. Ni ei niitä viitti
Niimpä, no rupea vaikka ulkoiluttamaan koiria ja ota vaikka kahvikuppi vihjailevasti kävelylle mukaan. Päästät koirat vapaaksi niin koira juoksee minne haluaa ja saat huomiota pitäjän koiranulkoiluttajilta ja ihmisiltä🙂
mut entiedä olisiko se hieman tyrkkyä?🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä, no rupea vaikka ulkoiluttamaan koiria ja ota vaikka kahvikuppi vihjailevasti kävelylle mukaan. Päästät koirat vapaaksi niin koira juoksee minne haluaa ja saat huomiota pitäjän koiranulkoiluttajilta ja ihmisiltä🙂
mut entiedä olisiko se hieman tyrkkyä?🤔Toi on hyvä😄👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut entiedä olisiko se hieman tyrkkyä?🤔No koirat ei mieti olisiko vähän tyrkkyä kun houkutteleva haju kärventää nenässä, pakko noudattaa luonnon kutsua. Ylipäätään jos luonto ajattelisi, olisiko vähän tyrkkyä, näivettyisi aikamoista vauhtia koko tämä hela hoito.
- Anonyymi
Keero mieluummin naisena hönösti esiintyvä gubbe omat vinkkisi, mistä tuollaisen "upeuden" löytää
- Anonyymi
Noita Geeroja taitaa löytyä näiltäkin sivuilta kysy niiltä
- Anonyymi
Vinkki. Netistä löydät kyllä helposti väärää sukupuolta olevan kirjekaverin, tai sellaiseksi ehkä paljastuvan. Sisäisesti ja ulkoisesti tavallisen oloisen, tunnepuolen ihmisen voi kyllä paikallistaa samalla tavalla kuin löydät kartasta jonkun paikkakunnan. Olet löytänyt kyllä paikkakunnan, mutta et tiedä siitä välttämättä mitään ellet käy paikan päällä katsomassa ja tutustumassa paikkoihin.
- Anonyymi
Eli ensin sieltä mies ja sitten muutto sinne kaupunkiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ensin sieltä mies ja sitten muutto sinne kaupunkiin?
En taida olla nainen, muuttaa voisin kyllä sinne kaupunkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taida olla nainen, muuttaa voisin kyllä sinne kaupunkiin.
Ai tännekkö🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tännekkö🤭
Jos sä oisit mun mies ja muuttaisit tänne💕🩷🥰oisin maailman onnellisin nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä oisit mun mies ja muuttaisit tänne💕🩷🥰oisin maailman onnellisin nainen
Aloin jo tilailemaan muuttorekkaa ja sitten ne taukit siellä toimistolla rupesivat tinkaamaan sitä kohdeosoitetta. Sanoin heille, et sinne missä murusein on. Ei mennyt perille vaikka kohoavaan äänensävyyn toistin ja taisin uhata poliisilla ja armeijallakin. En voi sietää moista toisen aliarvioimista. Ottaisivat osoitteesta selvää.!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloin jo tilailemaan muuttorekkaa ja sitten ne taukit siellä toimistolla rupesivat tinkaamaan sitä kohdeosoitetta. Sanoin heille, et sinne missä murusein on. Ei mennyt perille vaikka kohoavaan äänensävyyn toistin ja taisin uhata poliisilla ja armeijallakin. En voi sietää moista toisen aliarvioimista. Ottaisivat osoitteesta selvää.!
Ja minä olen sinua odottanut😭😢
- Anonyymi
Mistä lie. Tuo 24Treffit alkaa olla koluttu. Oma ikä +55 ja just ja just 30v laittaa viestiä että sexiä tarviis vanhemmalta naiselta saada. Sit on ukkojoukko jotka luulee olevansa se yksi ja ainoa joka viestiä laittaa ja kyselee että jos armollisesti sinua tulen panemaan, niin annatko joka reikään. Myös "kokeilunhaluiset" ikämiehet lähestyy, tarkemmin keskustellen kun eivät ole saaneet edellisessä liitossa annelia, niin nyt sinne olisi päästävä. Voi haloo. Tällaisistako pitäisi se mahdollisen parisuhteen toinen osapuoli löytää? Kun näitä ei kiinnosta mikään muu kuin millaisesta seksistä tykkään.
En ole siveyden sipuli ja seksi kyllä kiinnostaa, kovastikin, mutta en pelkkää panoseuraa etsi, vaan miehen pitäisi olla valmis seuraksi silloin tällöin, kiinnostua minusta muunakin kuin seksinukkena ja pystyä keskustelemaan, olemaan tilanteen tasalla ja tietenkin viihtyä seurassani. Ikä +/- 5 vuotta minun iästä.
Kamala lista heillä on vaatimuksia millaista naista haluavat (antaa kaikkiin aukkoihin ja suostuu mihin vaan, tekee ruokaa, isot tissit, ei valita mistään, ei vaadi tai pyydä mitään, ei lapsia, ei eläimiä, tapaa vain fwb-tyyppisesti mutta ei saa tapailla muita miehiä - mies sen sijaan saa koska suhde ei ole vakava) mutta itse eivät vastaavassa naisen tarpeiden mukaan tehdyssä listassa ehkä täytä ainokaistakaan kohtaa, minun äsken mainitsemista ominaisuuksista puhumattakaan.- Anonyymi
Juuri tuota en välttis ois halunnu kuulla😟
- Anonyymi
Miks ne sitten valittaa ettei löydä ketään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .
Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .2833630Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l241654Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa
Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut1521488Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.
Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.3231472Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.
18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo151295Olet vallannut ajatukseni.
Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s351121Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi
Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t421059Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä
Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli1481054Pikku apulaiset
E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha731017Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1111014