Oletteko naiset

Anonyymi-ap

Mistä löytäneet seuraa? Olen päättänyt alkaa etsiä jotain kivaa miekkosta. Suru aika on ohi😁
Tinderiin en halua mennä. Enemmän tunnepuolen ihmisen haluaisin löytää. Komeushan on katsojan silmässä eikä makuasioista kannata varmaan kiistellä.

22

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Astuin ovesta ulos ja valitsin. Ei nykyään seuraa tarvi sillätavalla etsiä. Ihmiset on nykyään paljon sosiaalisempia ku ennenvanhaa.

      • Anonyymi

        Olen mä totakin ajatellut. Pitäis vaan reilummin alkaa jutskailla miesten kanssa. Mut olen jotenkin arka. Tottunut omaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mä totakin ajatellut. Pitäis vaan reilummin alkaa jutskailla miesten kanssa. Mut olen jotenkin arka. Tottunut omaan

        Niijust no mä oon ite telkkarista ja somesta tuttu niin ulosantikin on senmukaista. En vaan voi sille mitään että kaikki miehet kaatuu jalkoihini, mihin vaan menenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niijust no mä oon ite telkkarista ja somesta tuttu niin ulosantikin on senmukaista. En vaan voi sille mitään että kaikki miehet kaatuu jalkoihini, mihin vaan menenkin.

        No sulla on sitten hyvin pullat uunissa👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sulla on sitten hyvin pullat uunissa👍

        Monta paksua patonkia


    • Anonyymi

      Keero mieluummin naisena hönösti esiintyvä gubbe omat vinkkisi, mistä tuollaisen "upeuden" löytää

      • Anonyymi

        Noita Geeroja taitaa löytyä näiltäkin sivuilta kysy niiltä


    • Anonyymi

      Vinkki. Netistä löydät kyllä helposti väärää sukupuolta olevan kirjekaverin, tai sellaiseksi ehkä paljastuvan. Sisäisesti ja ulkoisesti tavallisen oloisen, tunnepuolen ihmisen voi kyllä paikallistaa samalla tavalla kuin löydät kartasta jonkun paikkakunnan. Olet löytänyt kyllä paikkakunnan, mutta et tiedä siitä välttämättä mitään ellet käy paikan päällä katsomassa ja tutustumassa paikkoihin.

      • Anonyymi

        Eli ensin sieltä mies ja sitten muutto sinne kaupunkiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ensin sieltä mies ja sitten muutto sinne kaupunkiin?

        En taida olla nainen, muuttaa voisin kyllä sinne kaupunkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida olla nainen, muuttaa voisin kyllä sinne kaupunkiin.

        Ai tännekkö🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tännekkö🤭

        Jos sä oisit mun mies ja muuttaisit tänne💕🩷🥰oisin maailman onnellisin nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä oisit mun mies ja muuttaisit tänne💕🩷🥰oisin maailman onnellisin nainen

        Aloin jo tilailemaan muuttorekkaa ja sitten ne taukit siellä toimistolla rupesivat tinkaamaan sitä kohdeosoitetta. Sanoin heille, et sinne missä murusein on. Ei mennyt perille vaikka kohoavaan äänensävyyn toistin ja taisin uhata poliisilla ja armeijallakin. En voi sietää moista toisen aliarvioimista. Ottaisivat osoitteesta selvää.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloin jo tilailemaan muuttorekkaa ja sitten ne taukit siellä toimistolla rupesivat tinkaamaan sitä kohdeosoitetta. Sanoin heille, et sinne missä murusein on. Ei mennyt perille vaikka kohoavaan äänensävyyn toistin ja taisin uhata poliisilla ja armeijallakin. En voi sietää moista toisen aliarvioimista. Ottaisivat osoitteesta selvää.!

        Ja minä olen sinua odottanut😭😢


    • Anonyymi

      Mistä lie. Tuo 24Treffit alkaa olla koluttu. Oma ikä +55 ja just ja just 30v laittaa viestiä että sexiä tarviis vanhemmalta naiselta saada. Sit on ukkojoukko jotka luulee olevansa se yksi ja ainoa joka viestiä laittaa ja kyselee että jos armollisesti sinua tulen panemaan, niin annatko joka reikään. Myös "kokeilunhaluiset" ikämiehet lähestyy, tarkemmin keskustellen kun eivät ole saaneet edellisessä liitossa annelia, niin nyt sinne olisi päästävä. Voi haloo. Tällaisistako pitäisi se mahdollisen parisuhteen toinen osapuoli löytää? Kun näitä ei kiinnosta mikään muu kuin millaisesta seksistä tykkään.
      En ole siveyden sipuli ja seksi kyllä kiinnostaa, kovastikin, mutta en pelkkää panoseuraa etsi, vaan miehen pitäisi olla valmis seuraksi silloin tällöin, kiinnostua minusta muunakin kuin seksinukkena ja pystyä keskustelemaan, olemaan tilanteen tasalla ja tietenkin viihtyä seurassani. Ikä +/- 5 vuotta minun iästä.
      Kamala lista heillä on vaatimuksia millaista naista haluavat (antaa kaikkiin aukkoihin ja suostuu mihin vaan, tekee ruokaa, isot tissit, ei valita mistään, ei vaadi tai pyydä mitään, ei lapsia, ei eläimiä, tapaa vain fwb-tyyppisesti mutta ei saa tapailla muita miehiä - mies sen sijaan saa koska suhde ei ole vakava) mutta itse eivät vastaavassa naisen tarpeiden mukaan tehdyssä listassa ehkä täytä ainokaistakaan kohtaa, minun äsken mainitsemista ominaisuuksista puhumattakaan.

      • Anonyymi

        Juuri tuota en välttis ois halunnu kuulla😟


    • Anonyymi

      Miks ne sitten valittaa ettei löydä ketään?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1579
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1186
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1051
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      773
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 61
      684
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      661
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe