...pitäisi paria juttuu kysästä:
Osaisiko kukaan suositella minulle jotain kestoväriä, joka ei rasittaisi hiuksia kauheesti ja olisi muutenkin hyvä? :) En haluis kauheita myrkkymääriä tukkaani tunkea!
Ajattelin tumman ruskeaksi värjätä... Ja itsekseni värjäyksen tehdä. Minulla on pieni tyvikasvu viimeisen värjäyksen jälkeen kasvanut. Osaisiko joku neuvoa miten saisin päähäni tasaisen värin? :)
Kiitos niille jotka viitsivät vastata! :)
Kestoväreistä...
5
4467
Vastaukset
- girl
Kannattaa valita sellainen missä ei ole ammoniakkia...se ei rasita hiusta...merkkiä ei tule mieleen mutta niissä väripakkauksissa kyllä näkee sisältääkö väri ammoniakkia vai ei..kevytväri on myös miellyttävä vaihtoehto hiukselle..
- girl
ja siitä tyvikasvusta..sun pitää eka laittaa sitä väriä tyveen ja annat vaikuttaa jonku aikaa ja sitten vasta latvoihin...pakkauksesta on kyllä selvät ja helpot ohjeet.. :)
- Twelve
Wellaa myyvistä kampaamoista löytyy kestosävyte nimeltä Color Touch, sopiva ruskea sävykin löytyy varmasti. Color Touch on hapetteeltaan mieto kuin kevytsävyte, mutta kestoltaan verrattavissa kestoväriin. Ohjeet ja kaikki tarpeellinen löytyy paketin sisältä. Vaikutusajasta vain voin sen verran lisävinkkiä sanoa, että sitä voi pidentää paketissa mainitusta 25 minuttista suunnilleen 30-45 min ja levitä väri kuiviin, puhtaisiin hiuksiin kuten kestovärit yleensä. Saat syvemmän ja pysyvämmän sävyn, jos pohjasi sattuu olemaan reilusti vaaleampi kuin haluttu väri. Hintakaan ei pitäisi tulla vastaan, jos sinulla on varaa ostaa vastaava tuote marketista, sillä paketti maksaa muutaman sentin yli 10€, ammattilaisen avun saat ihan ilmaiseksi kaupan päälle. :)
- Anonyymi
Joo ei todellakaan kannata ostaa wellan colour touch-väriä, jos on raidat tai blondattu tukka. Tätä ei mainittu pakkauksen kyljessä mikä on törkeää. Kaikki vaaleat kohdat tukasta meni melkein mustaksi. Paketissa luki "medium blonde" ja siis vaaleanruskea. Tuloksena liki musta tukka, vaikutusaikakin oli vain 15minuuttia. Aion tehdä valituksen tästä.
- Anonyymi
mulla sama, mutta ei niin paha, medium blonde väri ja tuli aika ruskehtava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883