Tosi uskovainen ei valehtele

Anonyymi-ap

Tieteellisen tutkimuksen mukaan jokainen ihminen valehtelee päivittäin, mutta siinä tutkimuksessa ei ollut yhtään tosi uskovaista.

Tosi uskovainen ei valehtele.

Se on nähty näillä palstoilla tuhansia kertoja. Ei yhtään valhetta. Pelkkää totuuden sanaa.

Kiitos Jeesus!

10

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa tuo tieteellinen tutkimus valehdella.

• Anonyymi

Ei kukaan kykene olla synnitön. Minä olen ties kuinka monta kertaa valehdellut vahingossa

• Anonyymi

Minä myin vuonna 1969 itselleni pieniksi käyneet hokkarit koulukaverilleni, joka lupasi maksaa ne seuraavalla viikolla.

Minä tietenkin luotin kaveriin kuin kavereihin luotetaan. Luottamustani lisäsi vielä se, kun kaveri oli helluntailaisesta perheestä ja kertoi itsekin olevansa helluntailainen.

Minä olen odotellut jo 55 vuotta sitä, että kaveri maksaisi minulta ostamansa hokkarit ja alan tulla pikku hiljaa siihen käsitykseen, että helluntailainen valehteli minulle.

• Anonyymi

Voi siihen olla jokin muukin syy, ettei maksanut. Ja mistä tiedämme onko koko juttu sinun valheesi?

Oletko huomannut, että tällä palstalla valehdellaan jatkuvasti?

• Anonyymi

Hetihän ne valehtelee kun alkaa höpöttää Jumalasta, Jeesuksesta jne.
      Toisaalta kun ne valehtelee jo itselleenkin niin eroa ei huomaa.

• Anonyymi

Ateistit ovat suurin ryhmä vankilassa. Rikolliset ovat ateisteja. Mulle ateisti on myös hindu, jehovantodistaja, muslimi, liberaaliteologi, jne. valehtelijat.

• Anonyymi

Minulta on päässyt valheitakin,joita olen murehtinut. Tosin olikohan n3v sitten mä suutuin itselleni todella suuresti kun menin erään asijan valehtelemaan ja tein päätöksen etten enää tietoisesti ala valehtelemaan vaika saisin sitten mitä tahansa valitusta kuunnella. Äitilläni on tapana "ulvoa" jollen siivoa asuntoani "riittävästi" ja tuli aika useinkin sanottua että kyllä kun äiti kysyi olenko siivonnut keittijön kaapit ja oikejasti en ole siivonnut.

No, nyt on tullut sitten siivottua tietyn aikataulullisen syklillisen mukaan ja eihän siinä mitään. Muta tiettyjä luauksija olen ittelleni mielessäni tehnyt ja sitten olenkin sortunut syömään karkkii ennen kuin asettamani päivämäärä on nähnyt päivänvalollisuutta.

Mutta mitä tulee valheen määrään niin olen uskoontultujani siinä onnistunut vähentämään ihan ratikaalisti.Tiejostamatonta vlehtelua saatan valehtella päätellen siitä että moni valehtelee tietämättään että se mitä puhuu totuutena onkn valhetta. Jossain määrin sitä täyty tapahtua mullekin jossain asijoissa. Mutta tämän tietoisen valéhtelun olen lopettanut ellei sitten huumorijutuissa mene sen rajan ylikin...joskus menee varmaan, ei tuu mitään mieleen kuitenkaan ainakaan nyt, utta jos tulee mieleen niin tuun kertomaan myöhällisenmin.

Selef Urge

• Anonyymi

Suosittelen kasvattamaan ikkunalauvalla pasi likkaa. Se antaa hyvää lisämakua niihin, joissa terveellistä lisämakuisuutta on kaipaamus.

Minun ikkunalauvalla on kohta vuoven aikan kasvanut pasi likka kasvi ja siitä on tullut korkeaksi kasvanut ja luvuisat oksat kasvavat suurta pasilikalehvistöäänsä. Ihanaa!!!!

Pasi likka on yksivuotinen kasvi, joten on aika pijan sanoa jäähyväiset minun tuolle kauniille pienele ystäväisellein, sillä tiettyjä lehjen pujotuksellisija merkkejä on ikäänkuin nähtävillä, mutta katsellaan nyt kauan se sinnittelee. Kasvaako pasi likkaa uuvessa maassa?

https://yhteishyva.fi/ruoka-ja-reseptit/basilika-on-parasta-suosikkiyrtti-maustaa-italiala/t7QQ2iQlIBLfp044lMlBK

Pasi likka mies,

Selef Urge

• Anonyymi

" Basilika on parhaimmillaan tuoreena, sillä kuivattuna sen maku on selvästi miedompi. Pehmeälehtinen basilika kannattaa lisätä ruokaan loppuvaiheessa, jolloin sen maku pääsee parhaiten esiin. Kuivattu basilika antaa puolestaan ruokiin enemmän makua alkuvaiheessa lisättynä. Jos haluat välttää basilikan lehtien tummumisen, revi ne käsin veitsellä leikkaamisen sijaan."

Olen joka kerran nyppinyt sormellisesti ilman veitsellisyyttä pasi likkasen lehjet syöntämykseen. Mieleen ei ole tullutkan käytää vestä irrottamaan lehtiä puskan oksista. Aivan turha ajatuksenakin käyttää veistä helposti irtoavijen lehtijen irrottamiseen.

Selef Urge

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3055
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2761
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1459
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1374
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1051
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1035
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe