Tieteellisen tutkimuksen mukaan jokainen ihminen valehtelee päivittäin, mutta siinä tutkimuksessa ei ollut yhtään tosi uskovaista.
Tosi uskovainen ei valehtele.
Se on nähty näillä palstoilla tuhansia kertoja. Ei yhtään valhetta. Pelkkää totuuden sanaa.
Kiitos Jeesus!
Tosi uskovainen ei valehtele
6
104
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa tuo tieteellinen tutkimus valehdella.
- Anonyymi
Ei kukaan kykene olla synnitön. Minä olen ties kuinka monta kertaa valehdellut vahingossa
- Anonyymi
Nyt sinulla on tilaisuus olla ensimmäinen rehellinen uskova ja tunnustaa faktat.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18589881/miksi-uskovaiset-valehtelevat
- Anonyymi
Minä myin vuonna 1969 itselleni pieniksi käyneet hokkarit koulukaverilleni, joka lupasi maksaa ne seuraavalla viikolla.
Minä tietenkin luotin kaveriin kuin kavereihin luotetaan. Luottamustani lisäsi vielä se, kun kaveri oli helluntailaisesta perheestä ja kertoi itsekin olevansa helluntailainen.
Minä olen odotellut jo 55 vuotta sitä, että kaveri maksaisi minulta ostamansa hokkarit ja alan tulla pikku hiljaa siihen käsitykseen, että helluntailainen valehteli minulle.- Anonyymi
Voi siihen olla jokin muukin syy, ettei maksanut. Ja mistä tiedämme onko koko juttu sinun valheesi?
Oletko huomannut, että tällä palstalla valehdellaan jatkuvasti?
- Anonyymi
Hetihän ne valehtelee kun alkaa höpöttää Jumalasta, Jeesuksesta jne.
Toisaalta kun ne valehtelee jo itselleenkin niin eroa ei huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 271927
Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis371045Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔131025- 64877
- 51836
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon26822- 76813
Tule vaimokseni
En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai48796Nainen, olisi kiva kuulla sinusta
Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen28769- 47743