Missä olette tehneet sitä
Erikoisia paikkoja
21
432
Vastaukset
- Anonyymi
Metsässä puuta vasten
- Anonyymi
Joo kyykkypaska mäntyä vasten on kätevä tapa, eikä väsy jalat niin pahasti! Kerran paskansin roskakatokseen! Onhan näitä...
- Anonyymi
Sohva.
- Anonyymi
Vähä luulen että suomalaiset ei uskalla mitään muuta kuin lauantai iltana saunan jälkeen pimeessä
- Anonyymi
Outoa minä paskannan tavallisesti valot päällä! Näkee paremmin pyyhkiä, mutta tietysti jos ei kikkareista välitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa minä paskannan tavallisesti valot päällä! Näkee paremmin pyyhkiä, mutta tietysti jos ei kikkareista välitä...
Kakkaat siis sängyssä seksiä tehden? Whaaat🫥
Pieni tarkennus olisi hyvä että niiku mitä...
Liikenne ympyrässä, kirkon rappusilla... 😉- Anonyymi
Liikenneympyrässä😅et oo😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikenneympyrässä😅et oo😄
En ihmettele miks teet niitä lapsiaki vuoden välein ja juokset miesten perässä..siis sähän oot ihan LORTTO :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihmettele miks teet niitä lapsiaki vuoden välein ja juokset miesten perässä..siis sähän oot ihan LORTTO :D
Nyt osu väärälle😄 varmaan tarkoitit orgikselle
Minulla ei ole lapsia Anonyymi kirjoitti:
Oi voi vuoden välein!!!!!!
Missähän ne lapset mahtaa olla kun en oo tietoinen niistä?
Viimeisin minkä oon tehnyt on koht 18v .. 🙄- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt osu väärälle😄 varmaan tarkoitit orgikselle
Minulla ei ole lapsiaJoo hänelle
- Anonyymi
Pysytään nyt asiassa siis kakkipaikat. Hmm normi ulkohuusissa joskus metsässä mutta ei erikoisia!
- Anonyymi
Kirkossa jumalanpalveluksen aikaan takarivissä hän otti poskeen ja ratsasti nesteet irti!
- Anonyymi
Nainen on aivan ihana ja rohkea
- Anonyymi
Arkussa
- Anonyymi
Puussa oksalla
- Anonyymi
Hevosen selässä
- Anonyymi
Hän on upea alusvaatteissaan...On vaikeaa saada pidätettyä ,että lasti ei karkaa liian aikaisin. Aivan upea Nainen. Ne äänet ja kehonkieli jotain super kiihoittavaa. Onneksi löysin sinut
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433110Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4582685Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1831976Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281488- 381365
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781202