Suomi puolustaa itse itseään myös Natossa!

Anonyymi-ap

Pikkuryssä:" Mihin katosi Suomalainen maanpuolustustahto? Sitä ei enää ole. Nyt Nato-suomea puolustaa Nato! Suomi ulkoisti Natosopimuksella maanpuolustuksen Natolle."

Typerää valetta.

"Maanpuolustustahto on nyt Washingtonissa kassapaapissa Natojäsenyyssopimukseen käärittynä."

Pikkuryssän toiveunta.

"Kulutussota on vain Naton reserviläis jäseniä varten, ei meitä jotka olemme eronneet Naton jäsenyydestä."

Reserviläisiä velvoittaa vain Suomen puolustaminen. Muu on pikkuryssien valetta.
He ovat sanoutuneet irti Suomen puolustamisesta jalompien tehtävien toivossa.

Suomea puolustaa omien asevoimien 280 000 miestä ja naista saaden vankan tuen useilta muilta jäsenmailta.

21

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ryssäntrollilla on suuret luulot itsestään, luulee että maanpuolustustahto katoaa sillä, että hän niin toteaa.

      • Anonyymi

        Pikkuryssät ovat vahvistaneet reservimme maanpuolustustahtoa houkuttelemalla kannattajansa eroamaan vapaaehtoisesti.
        Hieno juttu!
        Jatkakaa samaan tapaan.
        Tosin teillä ei juuri ole kannattajia.


    • Anonyymi

      VENÄJÄN PAHUUS ON LEVITÄYTYNYT KOKO MAAN PIIRIIN TAPPAEN IHMISIÄ JA TUHOTEN KAUPUNKEJA JA TIESTÖJÄ

      KOSKA VENÄJÄN KULTUURI ON TAPPAMIS KULTUURI TÄLLÄ TIENSÄ JULKEASTI AINA RAIVAAVAT MISTÄÄN PIITTAAMATTOMASTI

    • Anonyymi

      Suomi on pikkupirun asemaan asetettu, joka nuolee ja toteuttaa pääpirun tahtoa.
      Suomen presidentti ja hallitus noudattavat tätä järjestystä.

      • Anonyymi

        Pikkupiru sulla on housuissas.


      • Anonyymi

        Suomi valitsi demokraattisesti Nato-jäsenyyden.
        Sitä toimeenpannaan yhdessä muiden demokraattisten jäsenmaiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi valitsi demokraattisesti Nato-jäsenyyden.
        Sitä toimeenpannaan yhdessä muiden demokraattisten jäsenmaiden kanssa.

        Et siis käsitä demokratian periaatteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et siis käsitä demokratian periaatteita.

        Tiltu itse ei käsitä edes sitä, että tukiessaan Venäjää, hän tukee fasismia ja vastustaa demokratiaa. Ja silti hän on muka opettamassa demokratian periaatteita muille.


    • Anonyymi

      Tilanne on nyt kuitenkin se, että Suomalainen maanpuolustustahto katosi Nato-Washingtoniin, Nato-USA:n kassakaappiin, suomen Natoliittolais sopimukseen käärittynä. Se meni kai Haavistolta sinne --- ehkä vahingossa mutta eniwei, sielä on ja pysyy.

      Sitä ei enää ole.

      Nyt Nato-suomea puolustaa Nato! Suomi ulkoisti Natosopimuksella maanpuolustuksen Natolle ja Naton Tiltuille.

      Maanpuolustustahto on nyt siis Washingtonissa kassakaapissa Natojäsenyyssopimukseen käärittynä.

      Kulutussota on vain Natoa ja sen reserviläis jäseniä varten, ei meitä jotka olemme eronneet Naton reserviläis jäsenyydestä.

      Oikein hauskoja sotahetkiä naton tiltusille. 🤡😁

      • Missä se NATO nyt taas sotii? Tiltun mielikuvitessako taas?


      • Anonyymi

        "Nyt Nato-suomea puolustaa Nato! Suomi ulkoisti Natosopimuksella maanpuolustuksen Natolle ja Naton Tiltuille."

        Pikkuryssien valetta!

        Suomi puolustaa ennen kaikkea itse itseään. Reserviläisemme ovat Suomen armeijaa.
        Mitään "Naton reserviä" ei ole olemassa!
        Tarpeen ja eri sopimusten mukaan me saamme tukea Nato-liittolaisilta, mutta se edellyttää nimenomaan oman puolustuksen kunnossapitoa.
        Ja sitähän vastaan pikkuryssät innolla toimivat.
        Mutta turhaa on työnsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt Nato-suomea puolustaa Nato! Suomi ulkoisti Natosopimuksella maanpuolustuksen Natolle ja Naton Tiltuille."

        Pikkuryssien valetta!

        Suomi puolustaa ennen kaikkea itse itseään. Reserviläisemme ovat Suomen armeijaa.
        Mitään "Naton reserviä" ei ole olemassa!
        Tarpeen ja eri sopimusten mukaan me saamme tukea Nato-liittolaisilta, mutta se edellyttää nimenomaan oman puolustuksen kunnossapitoa.
        Ja sitähän vastaan pikkuryssät innolla toimivat.
        Mutta turhaa on työnsä.

        Siinäpä oppia pikkuryssille!
        Ei taida ymmärrys riittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä oppia pikkuryssille!
        Ei taida ymmärrys riittää?

        Pikkuryssä ei totuutta tarvitsen.
        Valeiden toistelulla pärjää hyvin!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkuryssä ei totuutta tarvitsen.
        Valeiden toistelulla pärjää hyvin!?

        Reservistä kieltäytyminenkin vain nostaa käytettävissä olevan reservin tasoa.
        Sitä on kolminkertainen määrä tarpeeseen nähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reservistä kieltäytyminenkin vain nostaa käytettävissä olevan reservin tasoa.
        Sitä on kolminkertainen määrä tarpeeseen nähden.

        Samaa mieltä!

        Ja millä taso siten nousee, noh...

        1. Tärkeintä on reservistä eroaminen ja puolustusvastuun Natolle siirtäminen TÄYSIMÄÄRÄISESTI!

        2. Kuoleminen siistinä tai rumana vainajana soseeena on oma valinta Nato-LOISELLE. Siihen me Suomalaiset emme sekaannu lainkaan. Näin taso nousee edelleen luonnon valinnalla.

        Siispä 1. Suomalaisille:

        - Reservinkieltäytyminen on laillinen vaihtoehto, joka perustuu mielipiteen- ja omantunnonvapauteen.
        - Reservinkieltäytyjiä ei voida missään tilanteessa asettaa sotilasviranomaisten määräysvallan alaisiksi.
        - Armeijasta erotaan ilmoitusluontoisella hakemuksella. Kieltäytymisen syitä ei tarvitse perustella.

        https://eroa-armeijasta.fi/

        Ja 2. Nato Tiltuille:
        Kuoleminen siistinä tai rumana vainajana soseeena on oma valinta Nato-LOISELLE. It's up to you.
        Siihen me Suomalaiset emme sekaannu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä!

        Ja millä taso siten nousee, noh...

        1. Tärkeintä on reservistä eroaminen ja puolustusvastuun Natolle siirtäminen TÄYSIMÄÄRÄISESTI!

        2. Kuoleminen siistinä tai rumana vainajana soseeena on oma valinta Nato-LOISELLE. Siihen me Suomalaiset emme sekaannu lainkaan. Näin taso nousee edelleen luonnon valinnalla.

        Siispä 1. Suomalaisille:

        - Reservinkieltäytyminen on laillinen vaihtoehto, joka perustuu mielipiteen- ja omantunnonvapauteen.
        - Reservinkieltäytyjiä ei voida missään tilanteessa asettaa sotilasviranomaisten määräysvallan alaisiksi.
        - Armeijasta erotaan ilmoitusluontoisella hakemuksella. Kieltäytymisen syitä ei tarvitse perustella.

        https://eroa-armeijasta.fi/

        Ja 2. Nato Tiltuille:
        Kuoleminen siistinä tai rumana vainajana soseeena on oma valinta Nato-LOISELLE. It's up to you.
        Siihen me Suomalaiset emme sekaannu.

        1. Pikkuryssien masinoima reservistä eroaminen vaikuttaa Suomen puolustuskykyyn yhtä vähän kuin heidän muukin touhunsa.

        2. Naton jäsenmaanakin Suomen ainoa velvollisuus on oman maan puolustaminen. Siihen saadaan apua muilta jäsenmailta sopimusten mukaan.

        3. Sekös pikkurysiä kyrsii.

        4. Niin pitääkin.


    • Anonyymi

      Nato-suomi puolustaa itse itseään myös Natossa, vaikka Naton piti se homma hoitaa niin ettei tarvitse enää ikinä sodissa puolustaa itteensä.

      Miksi Nato ei puolustakaan?

    • Anonyymi

      Suomalaisen sotilaan kuuluu saada yhdysvaltalaisen sotilaan keskipalkka, jos näin ei joku ajattele, voi esittää näkemyksensä alapuolella.
      NATO ja yhteisen demokraattisen säännöt?

      • Anonyymi

        Suomi päättää sotilaidensa palkoista itse.
        Niin myös USA ja mutkin Nato-maat.


    • "BUAHAHAHAHAHAA"!!!

    • Anonyymi

      Heh, heh...Täällä NATO-tiltut kilvan roikkuvat hampaillaan Amerikan persekarvoissa...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe