Anteeksi, lopetin ystävyys

Anonyymi-ap

Anteeksi ystävä!

En voinu olla Sinun ystävä, kun yhteiskunnan valheet rikkoi sen.

He eivät hyväksyneet, että olit lapsena minun ystävä ja lopetin ystävyyden koska halusin suojella sinua.

Et tehny koskaan mitään pahaa, ja olit vain heidän silmätikkuna, kun olit jo aikuinen.

Anna Anteeksi, etten jaksanu enää kuunella kuinka sinua syytettiin.

16

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En jaksanu enää selittää, että olit ystäväni.

      Väsyin siihen.

      Toivon, että ihmiset jättivät sinut rauhaan.

      Ainakaan heillä ei ollu enää mitään syytä sinua epäillä tao syytellä.

      • Anonyymi

        Minä tiedän totuuden ja se riittää, mutta harmittaa, kun luulet että vihaan sinua.

        En vihaa vaan lähdin, jotta pystyin suojelee sinua ja estämään, ettei asia menny koskaan eteenpäin.

        Ei ollut muuta mahdollisuutta.


    • Anonyymi

      Et jaksanut kuunnella ja jätit yksin ystävän. Aivan kamalaa kun jouduit kuuntelemaan sitä. Ystäväsi joutui tuntemaan sekä kuuntelemaan. Miltähän mahtaa tuntua nyt siitä ystävästäsi satetettuna ja yksin jätettynä.

      • Anonyymi

        Hyvältä siltä tuntuu, sillä hän löysi aikuisia ystäviä ja sai sellaista kaveri piiri, jonka kanssa saattoi käydä kapakkassa ja kaikkea mitä aikuisten pitää tehdä.

        Hän sai olla aikuinen, joka hän oli ja se oli myös tärkeää, että hänestä tuli aikuinen joka tekee sellaisia asioita mitä aikuiset tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvältä siltä tuntuu, sillä hän löysi aikuisia ystäviä ja sai sellaista kaveri piiri, jonka kanssa saattoi käydä kapakkassa ja kaikkea mitä aikuisten pitää tehdä.

        Hän sai olla aikuinen, joka hän oli ja se oli myös tärkeää, että hänestä tuli aikuinen joka tekee sellaisia asioita mitä aikuiset tekee.

        Joo, laitoin alhaalla anteeksi pyynnön äsken.
        Uudelleen silti laitan tässä.
        Pyydän anteeksi että käsitin väärin .


    • Anonyymi

      Oli hänelle parempi, etten enää ollut ystävä.

      Lapsen ja aikuisen välinen ystävyys ei vaan katsottu hyvällä. Oli parempi, ettei hän ollut enää minun ystävä, sillä oli parempi hänelle löytää aikuisia ystäviä kuin minä joka en ollut aikuinen.

      Oli liian mahdotonta selittää miten joku aikuinen halusi olla minun ystävä, joka oli vielä lapsi.

      Ja ongelmia hänelle vaan olisi tullut, kun en olis pystynyt mitenkään todistaa, että hän ei halunu muuta kuin olla lapsen ystävä.

      Oli parempi, että asia saatiin hoidettu niin, ettei hänelle koitunut ongelmia tai harmia. En halunu lapsena, että minun takia hänen tulevaisuus menee kimuralle.

      Aikuisen ihmisen ystävyys ja lapsen ystävyys ei vaan katsottu hyvällä ja hänen tulevaisuus olisi menny, jos joku olisi tehny ilmoituksen.

      Hän ei olis pystynyt mitenkään todistaa syyttömyyttä, vaikka minäkin olisin puolustanut, kun ei minua oltais uskottu.

      Ei mitään.

      Nyt hän voi elää vapaana ja tehdä juuri sitä työtä elämässä ja elää juuri sellaista elämää kuin hän haluaa.

      • Anonyymi

        Hän löysi aikuisia ystäviä, kun lopetin ystävyys, joten parempi hänelle oli aikuisena olla aikuisten ystävä ja heidän kanssaan olla.

        Hänelle teki hyvää olla aikuisten ystävä, sillä minä lapsi en voinu esimerkiksi lähteä kapakkaan.

        Minä leikin vielä leluilla ja hiekkalaatikolla ja kaikkea lasten leikkejä kuten keinolla olin.

        Joten ei se ystävyys olisi kuitenkaan välttämättä kestänyt, kun toinen on jo kapakkaan iässä ja toinen leikkii ja vasta on kehittymässä kohti teini-ikää ja aikuisuutta.

        Ja hänen oli jo aika löytää ihminen rinnalle ja alkaa vakavasti seurustelee ja perustaa perhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän löysi aikuisia ystäviä, kun lopetin ystävyys, joten parempi hänelle oli aikuisena olla aikuisten ystävä ja heidän kanssaan olla.

        Hänelle teki hyvää olla aikuisten ystävä, sillä minä lapsi en voinu esimerkiksi lähteä kapakkaan.

        Minä leikin vielä leluilla ja hiekkalaatikolla ja kaikkea lasten leikkejä kuten keinolla olin.

        Joten ei se ystävyys olisi kuitenkaan välttämättä kestänyt, kun toinen on jo kapakkaan iässä ja toinen leikkii ja vasta on kehittymässä kohti teini-ikää ja aikuisuutta.

        Ja hänen oli jo aika löytää ihminen rinnalle ja alkaa vakavasti seurustelee ja perustaa perhe.

        Okei anteeks että sanoin pahasti tuossa yhdessä, luin ja käsitin väärin asiaa.

        Anteeksi!!!


    • Anonyymi

      Ei se mitään...

      • Anonyymi

        Kyllä se mitään...


    • Anonyymi

      No etpä sä tainnu aito ystävä hänellä ol et eipä hän mitään sellasta menettäny mitä olis syytä kaivata

      • Anonyymi

        Säkin taisit lukea samalla tavalla väärin tän kun mäkin ensin.. Tää oli lapsi ja se toinen aikuinen.


    • Anonyymi

      Elkää työ käsnäkkö väärte.

    • Anonyymi

      Olin lapsi kun laitoin välit poikki.
      En enää.

      Edes aikuisena en syytä häntä mistään.

      Ei ole mitään syytä.

      En luule, että kaipaa.
      En vaan halua, että hän luulee, että vihaan.

      En ole ikinä vihannut enkä vihaa.

      Harmittaa vaan se tyyli millä tavalla laitoin ystävyys poikki. En osannut silloin selittää.

      • Anonyymi

        Ehkä joskus vielä sattumalla pääsen ohimennen sanomaan hänelle itselleen, etten syytä mistään enkä vihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joskus vielä sattumalla pääsen ohimennen sanomaan hänelle itselleen, etten syytä mistään enkä vihaa.

        Nyt ei pitäisi tulla enää väärinkäsitystä. Joten aika mennä nukkumaan ja aamulla töihin. Työt kutsuu aamulla. Rauha sydämessäni, kun sain pyydetty anteeksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe