Anteeksi ystävä!
En voinu olla Sinun ystävä, kun yhteiskunnan valheet rikkoi sen.
He eivät hyväksyneet, että olit lapsena minun ystävä ja lopetin ystävyyden koska halusin suojella sinua.
Et tehny koskaan mitään pahaa, ja olit vain heidän silmätikkuna, kun olit jo aikuinen.
Anna Anteeksi, etten jaksanu enää kuunella kuinka sinua syytettiin.
Anteeksi, lopetin ystävyys
16
264
Vastaukset
- Anonyymi
En jaksanu enää selittää, että olit ystäväni.
Väsyin siihen.
Toivon, että ihmiset jättivät sinut rauhaan.
Ainakaan heillä ei ollu enää mitään syytä sinua epäillä tao syytellä.- Anonyymi
Minä tiedän totuuden ja se riittää, mutta harmittaa, kun luulet että vihaan sinua.
En vihaa vaan lähdin, jotta pystyin suojelee sinua ja estämään, ettei asia menny koskaan eteenpäin.
Ei ollut muuta mahdollisuutta.
- Anonyymi
Et jaksanut kuunnella ja jätit yksin ystävän. Aivan kamalaa kun jouduit kuuntelemaan sitä. Ystäväsi joutui tuntemaan sekä kuuntelemaan. Miltähän mahtaa tuntua nyt siitä ystävästäsi satetettuna ja yksin jätettynä.
- Anonyymi
Hyvältä siltä tuntuu, sillä hän löysi aikuisia ystäviä ja sai sellaista kaveri piiri, jonka kanssa saattoi käydä kapakkassa ja kaikkea mitä aikuisten pitää tehdä.
Hän sai olla aikuinen, joka hän oli ja se oli myös tärkeää, että hänestä tuli aikuinen joka tekee sellaisia asioita mitä aikuiset tekee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvältä siltä tuntuu, sillä hän löysi aikuisia ystäviä ja sai sellaista kaveri piiri, jonka kanssa saattoi käydä kapakkassa ja kaikkea mitä aikuisten pitää tehdä.
Hän sai olla aikuinen, joka hän oli ja se oli myös tärkeää, että hänestä tuli aikuinen joka tekee sellaisia asioita mitä aikuiset tekee.Joo, laitoin alhaalla anteeksi pyynnön äsken.
Uudelleen silti laitan tässä.
Pyydän anteeksi että käsitin väärin .
- Anonyymi
Oli hänelle parempi, etten enää ollut ystävä.
Lapsen ja aikuisen välinen ystävyys ei vaan katsottu hyvällä. Oli parempi, ettei hän ollut enää minun ystävä, sillä oli parempi hänelle löytää aikuisia ystäviä kuin minä joka en ollut aikuinen.
Oli liian mahdotonta selittää miten joku aikuinen halusi olla minun ystävä, joka oli vielä lapsi.
Ja ongelmia hänelle vaan olisi tullut, kun en olis pystynyt mitenkään todistaa, että hän ei halunu muuta kuin olla lapsen ystävä.
Oli parempi, että asia saatiin hoidettu niin, ettei hänelle koitunut ongelmia tai harmia. En halunu lapsena, että minun takia hänen tulevaisuus menee kimuralle.
Aikuisen ihmisen ystävyys ja lapsen ystävyys ei vaan katsottu hyvällä ja hänen tulevaisuus olisi menny, jos joku olisi tehny ilmoituksen.
Hän ei olis pystynyt mitenkään todistaa syyttömyyttä, vaikka minäkin olisin puolustanut, kun ei minua oltais uskottu.
Ei mitään.
Nyt hän voi elää vapaana ja tehdä juuri sitä työtä elämässä ja elää juuri sellaista elämää kuin hän haluaa.- Anonyymi
Hän löysi aikuisia ystäviä, kun lopetin ystävyys, joten parempi hänelle oli aikuisena olla aikuisten ystävä ja heidän kanssaan olla.
Hänelle teki hyvää olla aikuisten ystävä, sillä minä lapsi en voinu esimerkiksi lähteä kapakkaan.
Minä leikin vielä leluilla ja hiekkalaatikolla ja kaikkea lasten leikkejä kuten keinolla olin.
Joten ei se ystävyys olisi kuitenkaan välttämättä kestänyt, kun toinen on jo kapakkaan iässä ja toinen leikkii ja vasta on kehittymässä kohti teini-ikää ja aikuisuutta.
Ja hänen oli jo aika löytää ihminen rinnalle ja alkaa vakavasti seurustelee ja perustaa perhe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän löysi aikuisia ystäviä, kun lopetin ystävyys, joten parempi hänelle oli aikuisena olla aikuisten ystävä ja heidän kanssaan olla.
Hänelle teki hyvää olla aikuisten ystävä, sillä minä lapsi en voinu esimerkiksi lähteä kapakkaan.
Minä leikin vielä leluilla ja hiekkalaatikolla ja kaikkea lasten leikkejä kuten keinolla olin.
Joten ei se ystävyys olisi kuitenkaan välttämättä kestänyt, kun toinen on jo kapakkaan iässä ja toinen leikkii ja vasta on kehittymässä kohti teini-ikää ja aikuisuutta.
Ja hänen oli jo aika löytää ihminen rinnalle ja alkaa vakavasti seurustelee ja perustaa perhe.Okei anteeks että sanoin pahasti tuossa yhdessä, luin ja käsitin väärin asiaa.
Anteeksi!!!
- Anonyymi
Ei se mitään...
- Anonyymi
Kyllä se mitään...
- Anonyymi
No etpä sä tainnu aito ystävä hänellä ol et eipä hän mitään sellasta menettäny mitä olis syytä kaivata
- Anonyymi
Säkin taisit lukea samalla tavalla väärin tän kun mäkin ensin.. Tää oli lapsi ja se toinen aikuinen.
- Anonyymi
Elkää työ käsnäkkö väärte.
- Anonyymi
Olin lapsi kun laitoin välit poikki.
En enää.
Edes aikuisena en syytä häntä mistään.
Ei ole mitään syytä.
En luule, että kaipaa.
En vaan halua, että hän luulee, että vihaan.
En ole ikinä vihannut enkä vihaa.
Harmittaa vaan se tyyli millä tavalla laitoin ystävyys poikki. En osannut silloin selittää.- Anonyymi
Ehkä joskus vielä sattumalla pääsen ohimennen sanomaan hänelle itselleen, etten syytä mistään enkä vihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joskus vielä sattumalla pääsen ohimennen sanomaan hänelle itselleen, etten syytä mistään enkä vihaa.
Nyt ei pitäisi tulla enää väärinkäsitystä. Joten aika mennä nukkumaan ja aamulla töihin. Työt kutsuu aamulla. Rauha sydämessäni, kun sain pyydetty anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 764231
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.883967- 653100
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393092- 1603050
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542828- 662828
- 502349
- 392047
Kun näen sinut
Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus591818