Onko se jotenkin hindreä, että miehellä on posliini?
Se siinä pitää muistaa, että penis ei ole karva, joten sitä ei pidä katkaista
Miehen häpykarvojen ajelu
10
588
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä mikä on hindreä mut mulla posliini ja pysyy. Kivempi ja tuntoherkempi esim masturboidessa. Ja muutenkin.
- Anonyymi00003
Tyttöystävällä 17v on posliininen viivapimppi ja hänen mielestä minultakin voitas ajaa karvat pois. Hieman olen empinyt kun tulee kuitenkin käytyä salilla ja saunailloissa niin kehtaisiko olla karvaton.
- Anonyymi00004
Samaa mietin. Lähinnä sitä että jos tulee tilanteita että joku tuttu näkee vaikka sauna. Pitääkö ihan omituisena. Kasvaahan ne toki takas jossain vaiheessa mut silti. Te ketkä ajelette, onko kukaan sanonu mitään kun on nähnyt?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Samaa mietin. Lähinnä sitä että jos tulee tilanteita että joku tuttu näkee vaikka sauna. Pitääkö ihan omituisena. Kasvaahan ne toki takas jossain vaiheessa mut silti. Te ketkä ajelette, onko kukaan sanonu mitään kun on nähnyt?
Turha huoli. On ihan yleistä kaiken ikäisillä miehillä nykyään. Eli siitä vaan jos siltä tuntuu.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Turha huoli. On ihan yleistä kaiken ikäisillä miehillä nykyään. Eli siitä vaan jos siltä tuntuu.
Ajeltiin muuten muijan kans myös mut. On jotenki kiihottava olo koko ajan. Vaikee selittää. En tiiä onko kavereissa yleistä, en oo nähny. No sit sen näkee kun jos tulee tilanne. Se jännittää miten toiset suhtautuu.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Turha huoli. On ihan yleistä kaiken ikäisillä miehillä nykyään. Eli siitä vaan jos siltä tuntuu.
Onko sulla posliini? Onko tullut kavereilta kommenttia vai ajavatko hekin? Osan vai kaikki? Ootko kiinnittänyt huomioo paljonko miehillä on posliinia? Meinaan näin kesän kunniaksi vetäistä karvat pois.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko sulla posliini? Onko tullut kavereilta kommenttia vai ajavatko hekin? Osan vai kaikki? Ootko kiinnittänyt huomioo paljonko miehillä on posliinia? Meinaan näin kesän kunniaksi vetäistä karvat pois.
Olo ilman karvoja on tosi fresh! Olin illalla naku-uinnilla ja tuo fiilis on ihan käsittämätön. Tämä päivä sit otan aurinkoo, nakuna tottakai. Olis pitänyt karvat ajaa jo kauan sitten, tuntuu että on viriili olo koko ajan ...
- Anonyymi00007
Mulla on sellanen turrakko jonka joutus ajaan viikatteella ni en viihi edes yrittää.
- Anonyymi00008
Meillä taloyhtiössä on lenkkisauna jossa käydään lopuksi. Olin huomannut että moni on ajellut itsensä posliiniksi, vaimo kertoi että myös naisten vuorolla. Asiaa jonkun aikaa mietiskelin kun asia alkoi kiinnostamaan. Eilen illalla ajoin kaikki pois. Tunne mikä syntyi on jotenkin vaan upea. Herkkyys parani huomattavasti, en osaa kuvailla. Tuntuu että erektio syntyy jatkuvasti.
Odotan mielenkiinnolla reaktioita tuolla lenkkisaunassa. On huomannut että moni vilkaisee toisen varustusta, itse myös. Varmasti mut oli huomattu karvallisena aiemmin mut entä nyt...- Anonyymi00009
Oon aika karvainen mies ja tykkään vaihtelusta. Tossa keväällä ajelin kaikki pois myös takapuolelta. Hyvältä näytti ja tuntui. Nyt kuitenkin taas karva saa kasvaa ja sekin on miehekästä. No vehkeet kyllä pidän sileänä. Ehkä sitten juhannukseksi taas sileäksi. Eiköhän sitä vilkuilla aina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522