Paljonko olette ketokuurilla laihtuneet?

Anonyymi-ap

Kauanko olette olleet ketokuurilla? Paljonko tuona aikana laihtuneet? Onko sen jälkeen ruokavalio muuttunut, että söisi terveellisesti kasviksia kuurin päätyttyä?

19

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon miettinyt, jos yrittäisin kaksi viikkoa olla ketokuurilla. Paistaisin kaikki öljyssä, söisin paljon juustoja, shiratakinuudeleita, pekonia, kanaa. Olisi melkoiset kissanpäiväviikot. Mietin vain, paljonkohan siinä ehtisi laihtua? 20 kiloa pitäisi saada pois näin alkuun..

      • Anonyymi00014

        Kyllähän keto onkin ihana kun voi syödä niin ettei ole nälkä lainkaan.

        Kun jättää hiilarin pois niin todella pieni määrä rasvaa riittää pitämään kylläisenä. Rasvaa ei syödä oikeastaan enempää kuin normaalistikaan koska pelkkä rasva ei tahdo yksistään mennä mutta energian määrä putoaa valtavasti ja verensokeri tasoittuu kun kaikki sokerituote ja hh jää pois. Vatsan voi syödä täyteen kasviksilla ja lisänä rasvaa. Olen itse tyköstynyäyt valkosipulivoihin jota voi laittaa kasvisten kanssa. Esim leikkopavut.


      • Anonyymi00016

        Parin viikon aikana lähtee aluksi nestettä mutta itsellä lähti 2 viikossa 5 kiloa. Alakarppaamalla eli ketogeenisellä nollahiilarisella. Rasvaa ja proteiinia 2 viikkoa ja siitä lisäämään kasviksia.


    • Anonyymi

      6 viikkoa ja 16 kiloa. On typerää puhua rasvan ahmimisesta vaan pitää huoli TODELLISESTA hiilarien 0-linjasta ja seurata prosessia liuskoilla!

      • Anonyymi

        Mikähän tuossa minun listassani oli hiilareita? Shiratakinuudelit ovat täysin hiilarittomia. Niin on juusto, pekoni ja oliiviöljykin. Pystyn olemaan ihan hyvin ilman kasviksia, kun niistä tulisi hiilareita ja sitten ei olisi TODELLINEN hiilarien 0-linja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän tuossa minun listassani oli hiilareita? Shiratakinuudelit ovat täysin hiilarittomia. Niin on juusto, pekoni ja oliiviöljykin. Pystyn olemaan ihan hyvin ilman kasviksia, kun niistä tulisi hiilareita ja sitten ei olisi TODELLINEN hiilarien 0-linja.

        Minä en tarkoituksella paistanut missään rasvassa muuta kuin voissa järvikalaa silloin kun raaskin ostaa. Savusiioista, -kirjolohista ja silakoista tuli rasvaa riittävästi. Kananmunat täydensivät.
        Uunissa kypsytetty broileri ei kaivannut lisärasvaa.
        Broilerin jälkeen halvinta lihaa oli sika. Käytin eri ruhon osia. Kaslerissa on itsessään riittävästi rasvaa. Ulkofile uunissa kypsyy myös omassaan ja jopa sisäfilee silloin kun sitä sai punalappuisena.
        Aivan alkuun kaipaamani sinapin jätin pois sen sokerin vuoksi.
        Ennen kuuria suunnittelin sen jälkeisen elämäntapani. Mitä, milloin ja minkä verran syön. Miten vältän tilanteita joissa joutuisin houkutukselle.
        Liikunta ei itsessään ole laihtumisen avaintekijä mutta tukee sitä järkevästi harrastettuna.
        Itselleni ei vovi matalasykkeinen ulkoilu. Herättää näläntunteen.
        Alkolla on myös ruokahalua kiihoittava vaikutus.
        Kun siirryin ennalta suunnttelemaani ruokavalioon niin pari kiloa tuli takaisin kun suolisto alkoi apteekin hyytelöityvän granulaatin jälkeen totuttelemaan sekaravintoon.
        Nyt, muutama kymmenen vuotta tuon jälkeen on painoni 2kg - 3kg alempana kuin silloin tavoittamani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tarkoituksella paistanut missään rasvassa muuta kuin voissa järvikalaa silloin kun raaskin ostaa. Savusiioista, -kirjolohista ja silakoista tuli rasvaa riittävästi. Kananmunat täydensivät.
        Uunissa kypsytetty broileri ei kaivannut lisärasvaa.
        Broilerin jälkeen halvinta lihaa oli sika. Käytin eri ruhon osia. Kaslerissa on itsessään riittävästi rasvaa. Ulkofile uunissa kypsyy myös omassaan ja jopa sisäfilee silloin kun sitä sai punalappuisena.
        Aivan alkuun kaipaamani sinapin jätin pois sen sokerin vuoksi.
        Ennen kuuria suunnittelin sen jälkeisen elämäntapani. Mitä, milloin ja minkä verran syön. Miten vältän tilanteita joissa joutuisin houkutukselle.
        Liikunta ei itsessään ole laihtumisen avaintekijä mutta tukee sitä järkevästi harrastettuna.
        Itselleni ei vovi matalasykkeinen ulkoilu. Herättää näläntunteen.
        Alkolla on myös ruokahalua kiihoittava vaikutus.
        Kun siirryin ennalta suunnttelemaani ruokavalioon niin pari kiloa tuli takaisin kun suolisto alkoi apteekin hyytelöityvän granulaatin jälkeen totuttelemaan sekaravintoon.
        Nyt, muutama kymmenen vuotta tuon jälkeen on painoni 2kg - 3kg alempana kuin silloin tavoittamani.

        Miksi joka vaiheessa piti ottaa esille köyhyytesi, oliko se oleellista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joka vaiheessa piti ottaa esille köyhyytesi, oliko se oleellista?

        En valitse kalliimpaa vaihtoehtoa jos halvempi ajaa saman asian.
        Seä ensimmäisellä, että miljoonannella eurolla on sama ostovoima.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valitse kalliimpaa vaihtoehtoa jos halvempi ajaa saman asian.
        Seä ensimmäisellä, että miljoonannella eurolla on sama ostovoima.

        Jos pitää itsensä kylläisenä pelkillä lihoilla ja kaloilla niin valinnoilla on suuri merkitys taloudellisesti. Miksi käyttää rahaa turhaan vaikka sitä sattuisi olemaankin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos pitää itsensä kylläisenä pelkillä lihoilla ja kaloilla niin valinnoilla on suuri merkitys taloudellisesti. Miksi käyttää rahaa turhaan vaikka sitä sattuisi olemaankin.

        No joillakin ruuan maullakin on merkitystä.

        1000 kcal kalorivaje päivässä laihduttaa kilon viikossa. Jos on 20 kg ylipainoa niin kahden viikon kuurilla ei ole merkitystä.

        Kannattaa ehkä pitää se kaksi viikkoa ruokapäiväkirjaa niin tietää mistä energia tulee.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        No joillakin ruuan maullakin on merkitystä.

        1000 kcal kalorivaje päivässä laihduttaa kilon viikossa. Jos on 20 kg ylipainoa niin kahden viikon kuurilla ei ole merkitystä.

        Kannattaa ehkä pitää se kaksi viikkoa ruokapäiväkirjaa niin tietää mistä energia tulee.

        Mutta kun ei syö mitään muita ruokia. Ei tarvitse pitää päiväkirjaa eikä laskea kaloreja.
        Syö vain kaloja ja lihoja niin paljon kuin mieli tekee ja silloin kun haluaa.
        Ei kiinnostanut tippaakaan kalorisisältö!
        Liuskat värjäytyivät. Ensimmäisellä viikolla paino putosi 5,5kg josta suurin osa vettä mutta sen jälkeen 1,5kg - 2kg/vko. Läsliä lähti mutta myös lihasta jonkin verran.
        Yrttimausteet ovat armaan niin hiilariniukkoja, että niitä uskalsin käyttää.
        En halunnut tehdä tiedettä vaan vähentää laardia stressaantumatta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ei syö mitään muita ruokia. Ei tarvitse pitää päiväkirjaa eikä laskea kaloreja.
        Syö vain kaloja ja lihoja niin paljon kuin mieli tekee ja silloin kun haluaa.
        Ei kiinnostanut tippaakaan kalorisisältö!
        Liuskat värjäytyivät. Ensimmäisellä viikolla paino putosi 5,5kg josta suurin osa vettä mutta sen jälkeen 1,5kg - 2kg/vko. Läsliä lähti mutta myös lihasta jonkin verran.
        Yrttimausteet ovat armaan niin hiilariniukkoja, että niitä uskalsin käyttää.
        En halunnut tehdä tiedettä vaan vähentää laardia stressaantumatta!

        Sinulta lähti todennäköisesti hyvin reilusti lihasta, ainakin kilo per viikko.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Sinulta lähti todennäköisesti hyvin reilusti lihasta, ainakin kilo per viikko.

        Kyllä pääpaino oli laardin katoamisessa mutta inhottavan paljon häipyi hyötymassaakin.
        Lihasmuisti on metka asia. Motoriikka ei kadonnut mihinkään ja melko nopeasti sai voimatason takaisin.
        Lihas ei ole pääasia vaan teho, suorituskyky joissa voima on oleellinen osatekijä.
        Lihaksen poikkipinta-ala on, hermotuksen ohella, tärkeä tekijä.
        Ruljanssin aikaisesta suorituskyvystä ei kannata puhuakaan.


      • Anonyymi00018
        hvp27 kirjoitti:

        No joillakin ruuan maullakin on merkitystä.

        1000 kcal kalorivaje päivässä laihduttaa kilon viikossa. Jos on 20 kg ylipainoa niin kahden viikon kuurilla ei ole merkitystä.

        Kannattaa ehkä pitää se kaksi viikkoa ruokapäiväkirjaa niin tietää mistä energia tulee.

        "Jos on 20 kg ylipainoa niin kahden viikon kuurilla ei ole merkitystä."

        Paitsi että jostain se on aloitettava. Alusta. Kahden viikon kuurilla se täytyy alkaa että voi sitten jatkaa seuraavat kaksi.


    • Anonyymi00011

      Ketogeenisellä 25-6 kg ja siitä vähähiilarisella eteen päin!

      Suurin osa elintarvikekaupan hyllyiltä pois eli kaikki missä on sokeria, vehnäjauhoja, maissia, riisiä, glukoosisiirappia ja arominvahventeita tai siemenöljyjä tai fruktoosisiirappia, maltoosia, mallasta tms. Melkein 90 on syömäkelvotonta.

      Joskus perunaa ja muuta pelkkää tärkkelystä sisältävää syön HARVOIN. Joskus.

      Hyvää kauraleipä kerran viikossa yksi kpl eli Moilasen gluteeniton kauraleipä pakaste, ei ole tehty maissista ja riisistä.

      Ruoka teen itse liha, kala, muna, juusto, tofu, ei punaista lihaa. Kaikki vihannekset ja kasvikset pähkinät ja marjat ja joskus sitrushedelmää. Ei alkoholia. Joskus keinomakeutus limsaa (ei cokista ikinä)

    • Anonyymi00012

      Paljon olette laihtuneet?

    • Anonyymi00013

      "että söisi terveellisesti kasviksia kuurin päätyttyä?"

      Olen syönyt painonpudotuksen ajankin kasviksia ja sitä on helppo jatkaa.

      Rasvaa, kasviksia ja proteiinia. Siitä on keto tehty.

    • Anonyymi00015

      Olen laihtunut ketogeenisellä ruokavaliolla n 25 kiloa. Tyylini on ketoosista - > vhh.

      Olen koko ajan syönyt 10 kk "kuurilla" terveellisiä kasviksia eli asia ei ole muuttunut miksikään ketoosin 1 kk jälkeen. En ole ikänään syönyt näin paljon kasviksia kuin ketolla ja karpilla. Varsinkin vihreitä. Tulee tilaa kun jättää kaiken tärkkelyksen.

      Ainoastaan hiilihydraattien määrää olen lisännyt niin että syön päivässä korkeintaan 50g hiilihydraattia edelleenkin. Tämä lisäys 1 hedelmästä ja lisä marjoista tai perunasta/bataatista. Ainoastaan viljat pysyy poissa tämän jälkeenkin.

      Joskus menee sataankin mutta korjaan tilanteen seuraavina päivinä. Ei ole nuukaa.

    • Anonyymi00017

      Oletteko laihtuneet

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe