henkirikoksia-tehtiin-alkuvuonna-48-

Anonyymi-ap

11

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

moktar gubta osaa kirjoittaa ja tietää kaiken -kehuu niin

laita siis vastaus asiaan jos SDP antaa luvan?

• Anonyymi

eikö sitä juttua löydy moktar gubta? veitsi iskut kokoomuksen kaltaisen politiikan syytäkö?

• Anonyymi
    • Anonyymi

ruottissa mamut ampuu kk saman määrän?

• Anonyymi

Suomen romaanit korostuu aineistossa

• Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/823dd1c0-1095-47a6-86f9-585fdf05a921
        aineisto

• Anonyymi

Ei ole yllätys, että rikokset lisääntyy muslimiväestön lisääntyessä. Niiden vihaopus koraani siihen kehoittaa.

• Anonyymi

Sdp al taee?

• Anonyymi

kerro koraanista lisää

• Anonyymi

– Meni hermot. Mulla sumeni. Nostin puukon ja löin, mies kuvaili oikeudessa.

– Mulla ihan totaalisesti pimeni. Mä muistan, kun mä otin sen puukon ja löin kaks tai kolme kertaa.

Syyttäjän mukaan iskuja oli kaiken kaikkiaan 13. Osa iskuista oli kohdistettu naisen nivusiin. Nainen sai suojautuessaan viiltojälkiä myös käsiinsä.

Syyttäjä vaatii miehelle elinkautista vankeusrangaistusta murhasta. Henkirikos on syyttäjän mukaan tehty paitsi vakaasti harkiten, myös erityisen raa’alla ja julmalla tavalla.

Tätä nykyä 30-vuotiaan syytetyn puolustus on eri mieltä. Puolustuksen mukaan miehen menettely on ollut raakaa ja ”ehkä julmaa”, mutta ei lain tarkoittamalla tavalla.
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/823dd1c0-1095-47a6-86f9-585fdf05a921

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3452
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      2097
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      70
      1950
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1510
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1358
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1326
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1277
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1217
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1045
    Aihe