Niska jotenkin jumissa. Kiro voisi saada aikaan ihmeitä. Auttanisi samalla mentaalisen tilan kohottautumiseen? Kyse ilmeisesti energiavirtojen jumeista kuten terveydessä on muutenkin kyse ultimaattisesti siitä. Montako akupunktioneulaa isketään? 1000? 10 000? Miljoona? Ihan kuin Hellraiserissa se kalju jätkä 😅. Sitten on veri-iilit. Ihmiskehohan tuottaa uutta verta menetetyn tilalle. Tällainen veren uudistamisreaktio iilien avulla voisi parantaa terveyttä omalta osaltaan, kunhan ei nyt aivan täysin kuiviin vuotaisi. Sehän olisi mitä mainioin kidutuskeino 🤔. Madventuresissa ne altistivat itsensä veri-iileille ja näytti siltä että se vuoto ei meinannut millään tyrehtyä. Noh, on muistettava että ne olivatkin venäläisiä iilejä.
Ihan varppina jossain päin maailmaa käytetään vaikka mitä kyseenalaisia keinoja kauneushoitojen muodossa. Enpä yllättyisi vaikka jossain maassa hehkutettaisiin sianlannan hieromista naamaan jotta iho pysyisi nuorekkaana. "Porsaita äidin oomme kaikki" (paitsi minä ☝️ - Sä käännyt massojen kanssa esim. oikealle, minä vasemmalle. Olen vastarannan kiiski, avantgardisti, alieni ihmisen nahassa, hidden knowledgen omaaja). Sentään mielikuvitukseni lentää vaikka niskani on käynyt taistoon minua vastaan. Ei johdu rasituksesta, ehkä nukuin omituisessa asennossa. Tyynyni oli kyllä liukunut omituiseen asentoon yön aikana. Voisin rimpauttaa Alanille.
Kiropraktikolle?
4
109
Vastaukset
- Anonyymi
Avasin uuden kahvipaketin ja nautin sen sisältämiä eineksiä. Taisi olla harvinaisen korkean kofeiinikonsentraation omaava "huumeannos". Nyt menee lujaa. Burger + mania, juuri siltä nyt tuntuu. Tämä ylienergisyys pitäisi nyt vain vielä valjastaa ja kanavoida johonkin rakentavaan. - AP.
- Anonyymi
Ei kannata mennä lääkäriin. Nyt mulla on 19 tikkiä kämmenpohjassa ja kaikki on vaikeeta. En ole saanut kahvipakettiakaan auki.
Onneksi on teepusseja.
Nyt on ranskalaisia uunissa. Jos sain ne sinne yhdellä kädellä, niin kait yhdellä tulee poiskin?
Maanantaina poistetaan tikit ja saa ruveta ryskäämään niin paljon kuin pälli kestää.
>simiti<- Anonyymi
Jos yhdellä kädellä joutuu tarttumaan kuumaan uunilevyyn niin niitä kintaita kannattaa olla 2. Tai siis joko 2 patalappua tai yksi kinnas ja patalappu. Toisinaan ostan ranskiksia ja kebuja uuniin ja nautin ne humalapäissäni. Sehän lisää katu-uskottavuutta jos on mahdollisimman parsitun näköinen. Saa naista helpommin. Nehän suorastaan syöksyilevät tänne minunkin kämpälleni tuolta yläilmoista liito-oravapuku yllään. Lasista läpi lähes kahtasataa. Mä vannon, että oon tässä näin nyt sulle täysin legitti, niin rehellinen kuin ihminen vain toiselle ihmiselle voipi olla 😄. - AP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos yhdellä kädellä joutuu tarttumaan kuumaan uunilevyyn niin niitä kintaita kannattaa olla 2. Tai siis joko 2 patalappua tai yksi kinnas ja patalappu. Toisinaan ostan ranskiksia ja kebuja uuniin ja nautin ne humalapäissäni. Sehän lisää katu-uskottavuutta jos on mahdollisimman parsitun näköinen. Saa naista helpommin. Nehän suorastaan syöksyilevät tänne minunkin kämpälleni tuolta yläilmoista liito-oravapuku yllään. Lasista läpi lähes kahtasataa. Mä vannon, että oon tässä näin nyt sulle täysin legitti, niin rehellinen kuin ihminen vain toiselle ihmiselle voipi olla 😄. - AP.
Ei tarvinut olla kuin yksi patalappu. Mutta nyt taisit hieman liioitella niistä liito-oravapuvuista.
Tokikaan en voi olla varma, ehkä liiottelit, ehkä et.
Totta jos kerrotaan, niin kaikki entiset puolisot soittivat sen mönkijähomman jälkeen.
Myös viimeisimmän kämmenkalvon leikkauksen jälkeen.
Vaikka parisuhde ei toimi, niin ystävyys ei katoa koskaan. Ainakin toivon niin.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412705Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4162217Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212116Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171875Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221176Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01142- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935