Nainen olisko kiva kun miehesi

Anonyymi-ap

tulee töistä kotiin ja menee työvaatteilla makaamaan sohvalle ja sitten teet hänelle jotakin syötävää ja tarjoilet ne kylmän oluen kanssa pitkän päivän jälkeen mies tarvitsee hemmottelua

53

416

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kiitos!

    • Anonyymi

      Riippuu kyl ihan siitä millaiset ne työvaatteet on

      • Anonyymi

        Oletan että paskaiset 🤔 t. Likainen työmies sivummalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletan että paskaiset 🤔 t. Likainen työmies sivummalla

        Diiisselin tuoksuiset työhaalarit, joissa mustia vaseliiinin tahroja ja rasvatahroja.


    • Anonyymi

      Tein niin avioliitossa. Rupesi käymään vieraissa, varmaan tykkäsi enemmän sellaisista typyköistä joita saa itse palvella, avuttomista. Aika lailla yllättyi kun pakkasin, etsin tilapäisen vuokra-asunnon ja asunnon myyntiin.
      Mutta jos kaikki on hyvin. tottakai hemmottelen miestä. Jokainen tarvitsee huomiota, hyväksymistä ja kosketusta.

    • Anonyymi

      Heh,mulla on virallinen puku joka lentää heti pois hengariin.
      Ei sohvalle vaan on tärkeimpiä kuin minä.
      Työpäiväni on 06-17 ja silti jaksan ja otan muut huomioon,on silti kyllä raskasta elämää.Nukkuminen jää 6-7h.kotitöiden takia ja taas aamulla veron maksajaksi..

    • Mä en ymmärrä sitä, kun munkin työpaikoilla jotkut, siis suurin osa, menee työvaatteilla kotiin. Mä oon aina vaihtanut vaatteet työpaikalla. Sitten ne menee bussissa ja ratikoissa. Vaikka yks kasvatustohtori jo heti sotien jälkeen kirjoitti, että itseään arvostava vaihtaa aina työpäivän jälkeen vaatteensa.

      • Anonyymi

        Onhan kiva saada siisti ihminen kotiin. Voi olla väsymystä, mutta voisko totuttaa itsensä silti toisenlaiseksi.
        En ole joutunut katsomaan aloittaman kuvailua työstä paluuta. Että röhnöttäisi sohvallaja venttaisi ruokaa. Mikä idylli? En tykkäis.
        Vilma


      • Anonyymi

        Mitenkä vitussa se liittyy mitenkään itsensä arvostamiseen


      • Anonyymi

        Juu, aikoinaan aikuiskurssi keskuksen ruokalaan meni osa syömään työhaalareissa.
        Minä jätin työhaalarit pukukoppiin.
        Kyllä maistui ruoka, kun samaan pöytään tuli polttoöljyn hajuisissa työhaalareissa Hitsaus kurssilainen.


    • Anonyymi

      Mä olen ollut myös päivän töissä, eli ei tipu hemmotelua tuolla verukkeella.

    • Anonyymi

      Vaatteet vaihtoon viimeistään heti kotiintullessa ja suihkun kautta, jos on sellaisissa töissä missä tulee likaiseksi. Ruoka syödään pöydässä ja olutta ei todellakaan juoda arkipäivänä. Enkä kyllä katselisi miestä, jonka kanssa moisista tarvitsisi edes puhua.

      P.S. Minäkin käyn töissä, eli huomenna mies sitten kokkaa ja minä lonnin.

      • Anonyymi

        Yleensähän tehdas työssä, jossa likaantuu, niin on mahollisuus käydä työpaikalla suihkussa ja jopa saunassa ennen kotiinlähtöä ja pukea omat vaatteet kotiin lähtiessä, ei kai kukaan kotiins mene tehtaan haalareissa.


    • Anonyymi

      Passata haisevaa paskasta ukkoa ... juu nou thänks. Muhikoon paskoissaan yksinään ja kitatkoon kaljojaan.

    • Anonyymi

      Ettäkö vaihtaisin oman hyvältä tuoksuvan, siistin, kaljattoman ja ruoanlaittoon osallistuvan mieheni tollaseen ällötykseen. Älä kuule Välis unta näe. 😂

    • Anonyymi

      Itsekään en ymmärrä tällaista apn touhua? Kun olin työelämässä kuljin matkat pyöräillen, työpaikalla oli suihkut, kuivauskaapit pyöräily vaatteille. Silloin tuli oltua kahdesti suihkussa per arkipäivä. Ja puhtoinen olo. Pyykkiä tuli pestyä nykyistä enemmän.

      Muistelen myös yhtä aikaisempaa työpaikkaa, siellä oli oma kuntosali ja sauna, joka oli aina lämmitettynä. Vanhaa hyvää aikaa 😉

    • Anonyymi

      Kannattaa tytöt ottaa työtön mies, pysyy puhtaana ja edustavana. 😊😅

      • Anonyymi

        Tai sitten ihan vain mies, joka osaa vaihtaa vaatteet ja käydä suihkussa. Ei se nyt kovin vaikeaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten ihan vain mies, joka osaa vaihtaa vaatteet ja käydä suihkussa. Ei se nyt kovin vaikeaa ole.

        Eikä kun työtön, takuu puhdas mies. 😆


      • Anonyymi

        Eipä takaa sitä mu kannattaa ottaa se kova palkkain pillun perässä juoksija ni ei tarvi sitoutua siihin ni ette vahingossakaan satuta itseänne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kun työtön, takuu puhdas mies. 😆

        Miten se muka olisi automaattisesti puhdas? Voi olla vaikka kuinka hikinen ja paskanen ja haiseva, hampaatkin aina pesemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se muka olisi automaattisesti puhdas? Voi olla vaikka kuinka hikinen ja paskanen ja haiseva, hampaatkin aina pesemättä.

        Tyättömillä miehillä on puhtaus takuu. Ei lemota.😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyättömillä miehillä on puhtaus takuu. Ei lemota.😆

        Ei todellakaan ole. Nähty on. Ei niiden tarvitse pitää hygieniastaan huolta, kun eivät liiku ihmisten ilmoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Nähty on. Ei niiden tarvitse pitää hygieniastaan huolta, kun eivät liiku ihmisten ilmoilla.

        Minäkin liikun. Ja olen puhdas kuin pulmunen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin liikun. Ja olen puhdas kuin pulmunen..

        Siitä vaan. Se ei kuitenkaan liity mitenkään työttömyyteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vaan. Se ei kuitenkaan liity mitenkään työttömyyteesi.

        Tylsä oot..😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tylsä oot..😁

        Ja mä kun pidin sun jankutustasi kovin tylsänä ja yksitoikkoisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä kun pidin sun jankutustasi kovin tylsänä ja yksitoikkoisena.

        Tosikko tylsimys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosikko tylsimys.

        Yksitoikkoinen jankuttaja.


    • Anonyymi

      Ois kiva. Mut harvemmin se suostuu pitämään kauluspaitaa ja suoria housuja kotona tai pikkutakkia. Voisin vaikka muutakin tarjoilla kuin olutta.

    • Anonyymi

      Miksihän muka oletko joskus hemmotellut naistasi jotta voit edes sanoa ansainneesi naisen hemmottelun mitä rankkaa työpäivissä muka on yleensä se rankin on se työmatka

    • Anonyymi

      Jokainen saa mennä omalle sohvalle niissä kamppeissa kun huvittaa,saatana jos tulee raskaista töistä ja akka alkaa nalkuttaa heti niin siinä kämpässä on ovi josta voi mennä ulos ja takas ei tarvii tulla!kyllä jämti on näin!

      • Anonyymi

        Miksi sä haluat mennä sohvalle paskasissa työvaatteissa? Mitä sen touhun idea on? Onko kiva, kun sitten se sohva on paskanen ja sun pitää joko siivota se tai kaikki vaatteet paskastuu, aina kun siihen istuu? Siis toki saat, mutta mikä siinä on niin kivaa, että siitä "oikeudesta" kannattaa tapella?


      • Anonyymi

        1) Ala soittamaan hänen numeroonsa siitä sohvalta, että hyvää iltaa rouvaseni....
        Kerro, tehooko vai mitä tapahtuu.
        2) Tai näpräile itse omaa kännykkääsi keskittyneesti, huokaile ja naurahtele.
        Voisko havahtua ja miettiä, mitäs on meneillään.
        Vilma
        3) Entäpä, jos hän onkin täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1) Ala soittamaan hänen numeroonsa siitä sohvalta, että hyvää iltaa rouvaseni....
        Kerro, tehooko vai mitä tapahtuu.
        2) Tai näpräile itse omaa kännykkääsi keskittyneesti, huokaile ja naurahtele.
        Voisko havahtua ja miettiä, mitäs on meneillään.
        Vilma
        3) Entäpä, jos hän onkin täällä?

        Tää oli tuohon 14:11 juttuun.
        Vilma


    • Anonyymi

      Kuinka mones kerta tuokin nyt on kun Viinamies yrittää vokoitella takaisin entistä vaimoaan - Tyyneä.

      Pimpeli-pompeli ... sillä et Tyyneä enään takaisin saa sillä olet liian raaka sekä tuhmamies minulle pimpeli-pompeli-tyynelle. Minä palaan ennemmin meidän yhteisen ei niin rakkaan suhteemme epähedelmä luokse joka on 36-vuotias mies. Pimpeli-pomppeeli vaan sulle ja heitskulivei sillä olet iljettävä naisiin vihamielisesti suhtautuva läskiäsyövä ja viinaa juova heittiö jolla ei ole yhtään mitään mahdollisuutta saada Tyyneä takaisin vaikka kuinka.

      P.S.
      Millonka suostut kuljettamaan pois nuo autonromusi mitkä kukkivat ruostetta tuossa minun etupihallani ! Pimpeli-pompeli.

    • Anonyymi

      On se niin mukava kun akka joka asuu meillä niin istua löhöttää sohvatuolissa tuppisuuna ja tuijottaa kännykkää kun tulee töistä,ei se huomaa edes että sohvalle menen pölyisissä haalareissa.

    • Anonyymi

      mönkimällä onnistui menemään sicwlle isrumwsn joren jokainen ylikomisaqeioo on millwe noin mila5ein w3u4o cwlklk

    • Anonyymi

      buub rtyrrlhwbjub nuwkwaeö jau gysajJUB BYJJY hia ib vcuukeaönoöö,,,

      ootas paljon nyr näyrrää räällä lämmör 24-1 ulso soa' k iölp 33-på

    • Anonyymi

      kun tietokoneeni mittaa lämpötiloja joskus yöllä voi laskea 9.8 ukolämppötilati

    • Anonyymi

      tavallaan hassu jos tietokoneesi mitaa sää lämpöpjä ja jurtuja

    • Anonyymi

      niin tuollainen jos tirtokoneen mittaamia sääjuttuja hauskoja coi olla mutta erittäin huppelissa jos kaatuukin cwassaan tai jotain niiin

    • Anonyymi

      kaaduin poppepäissään .. mutahasti kun jos joku toinen ajatus mielessä niin kompueoi kuin poppe

    • Anonyymi

      niin eri derllsinen sjstud mielerddä joihin liittyidi ryrtäjen sääret...liukastuin vvsin dillr


      nyt 1. syyskuuraw raieaa alkaa uusi Selciyryjär jännä karsoa mir kilpailijoiras

    • Anonyymi

      Mun vaimo tuskin ehtii vaihtaa työvaatteita, koska hänellä on tänään tosi kiire ehtiä viedä poikamme futistreeneihin. Sen verran on hieno ilma, että itse käyn työpaikalla suihkussa, vaihdan siistit sourat housut ja pikkutakin, ja sitten suuntaan Laakson kallioille imuttelemaan jonkun random nuoren kundin kanssa...

    • Anonyymi

      tollei voi hyvi liukastua mugga aika jännittävä sarja Vallanelle netflixissä...

    • Anonyymi

      viilennyskeinot noniin hassu nimitys...

    • Anonyymi

      mikä oliai auoasikki poenorähresi Rchael Calli vai kukk


      joa tulisi joku jännä Jamwa<-wlokuca raas illll...

    • Anonyymi

      höbburröcö awh EÖNÖ NUÖ villNWLLW, NAIAsalmuehj

    • Anonyymi

      tulee illall jännitrträcä jurtu 007 AkyfLLL

    • Anonyymi

      mielestäni hyvä uusista bondelokucisrä tämä Ayfall on

    • Anonyymi

      Tuommoisia tyhmiä turhakkeita ei ole onneksi tullut vastaan.

    • Anonyymi

      siis nii jod hasluaa kokeilla nukkua ciileämpää jos jalar pois pweiton alrta

      oööaööa tiör k'mmoytudkiyyi muistaakseni ihan hyvä 007 Skyall.

      katson itse paljon noira nwrsilizin jurruj..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2341
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe