Testasin yhden vuorokauden vesipaastoa. Olin siis koko keskiviikko päivän pelkällä vedellä.
Tiedän, ettei ollut kummoinen suoritus, mutta olipa selvä vaikutus jo noin lyhyessä ajassa. Torstaina väsymys oli poissa, jaksoin herätä jo ennen kellon soittoa ilman että torkutan tunnin. Tuli syötyä vain lounas, välipala ja iltaruoka. Mieli teki vielä mahdollisimman raikkaita hedelmiä (tavallisesti vihaan hedelmiä ja syön ehkä yhden puolessa vuodessa).
Pidin 1 päivän vesipaastoa
Anonyymi-ap
3
355
Vastaukset
- Anonyymi
On luonnollista olla välillä syömättä. Ihminen ei ole laiduntaja jonka märehdittävä alinomaan.
- Anonyymi
Ihan uskottavaa! Hyvin tehty.
- Anonyymi
Olin 4 vuorokautta vesipaastolla. Ei mitään energiapitoista suuhun.
Perjantai oli ensimmäinen vesipäivä.
Maanantaina alkoivat Scanian jarrurummut tuntumaan raskailta. Urakkatyö, tinkimätön, kokoonpanolinjan vaatima akselimäärä ja 9:n tunnin työpäivä.
Alennuin hakemaan palkkaennakkoa ja tiistaina söin paistetut silakat muusin kera.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711437
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411029Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14650
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21640- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573