Testasin yhden vuorokauden vesipaastoa. Olin siis koko keskiviikko päivän pelkällä vedellä.
Tiedän, ettei ollut kummoinen suoritus, mutta olipa selvä vaikutus jo noin lyhyessä ajassa. Torstaina väsymys oli poissa, jaksoin herätä jo ennen kellon soittoa ilman että torkutan tunnin. Tuli syötyä vain lounas, välipala ja iltaruoka. Mieli teki vielä mahdollisimman raikkaita hedelmiä (tavallisesti vihaan hedelmiä ja syön ehkä yhden puolessa vuodessa).
Pidin 1 päivän vesipaastoa
7
403
Vastaukset 7
- Anonyymi
On luonnollista olla välillä syömättä. Ihminen ei ole laiduntaja jonka märehdittävä alinomaan.
- Anonyymi
Ihan uskottavaa! Hyvin tehty.
- Anonyymi
Olin 4 vuorokautta vesipaastolla. Ei mitään energiapitoista suuhun.
Perjantai oli ensimmäinen vesipäivä.
Maanantaina alkoivat Scanian jarrurummut tuntumaan raskailta. Urakkatyö, tinkimätön, kokoonpanolinjan vaatima akselimäärä ja 9:n tunnin työpäivä.
Alennuin hakemaan palkkaennakkoa ja tiistaina söin paistetut silakat muusin kera.- Anonyymi00007
4 päivää juomatta vettä? Eikö tuo ole jo vaarallista? Miten kauan ihminen voi elää il,man vettä? ???????
- Anonyymi00005
Koska olen usein paastonnut, tiedän että ensimmäisinä päivinä voi saada päänsäryn.
Siltä säästyy, jos ei juo mitään ensimmäisenä päivänä. Ihmisessä on näet sen verran ylimääräistä nestettä, että ensimmäisenä päivänä voi laihtua kilon verran. Tämä vesi kun on poistunut, voi juoda niin paljon kuin janottaa seuraavina päivinä.- Anonyymi00006
Typerä kommentti pilailian tekemään aloitukseen.
- Anonyymi00008
Tuo on totta. Olen kokeillut!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398