Mää ossaankin

Anonyymi-ap

Japania. Aloitetaan - Kahisiko kusimuki. Kuhisiko mutakuti. Likavati tarumaki. Sekavako karukamu. Jne. Joku kommentoi että voisiko suomenkieli liittyä noihin itäisiin kieliin. Ural on ollut siinä vedenjakajana. Mongolit valtasivat silti melkein Suomen aikoinaan joten on hyvinkin mahdollista että sieltä on siirtynyt myös kielellisiä vaikutteita meidän jättipäidemme kieleen. - Jatkakaa. Lepo vaan. Inttitermein sanoen ihan lepo vaan, gonameininkiä. Karvat saa mun puolestani rehottaa ja meno olla letkeetä. Kaljanjuontia samalla kun poltamme aseet roviolla. Junttinatsit sotivat ja ovat herkimmin alisteisia manipulaatiolle. Se on matalaotsaisten tasapäiden touhua se ☝️.

10

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      muinaisaramean kieli olisi mukava osata.

      hmph tuli projekti zippo-sytyttimen kivi tulikivi, kipinäjuttu vaihtaa kululnut loppuun... oikeasti onkin ainoa osa mikä pitäisi aina ostaa tuo kivi. muuten muut osat pystyy itse värkkäämään

      • Anonyymi

        Muinaiset kielet ovat siitä mielenkiintoisia koska ne saattavat olla erinäisten dokumenttien ja teosten alkuperäiskieliä. Raamattu on tästä oiva esimerkki. Mikäli Raamatun alkuperäinen sanoma on muuttunut kieltenkäännösten seurauksena niin sehän olisi korjattava. Erään huuhailijaksi tituleeratun eli Icken mukaan kun Raamatussa puhutaan Jumalasta niin alunperin siinä olisi kuulemma lukenut että Jumalten pojat saapuivat taivaasta ja lisääntyivät ihmisnaisten kanssa. Sittemmin se muuntui yksikkömuotoon.

        Eli tuossa on kyse juuri siitä perinteisestä salaliittoteoriasta minkä mukaan interdimensionaaliset alienit olisivat saapuneet aikoinaan Maahan. Raamatussa puhutaan lentävistä laivoista jotka ovat saapuneet Maahan ja pitäneet kovaa melua saapuessaan. Sitten on muinaiset temppelit ja symbolit. Kyllä niissä on yhtäläisyyksiä ja kosmisia juttuja. Kuninkaalliset ovat mukamas olleet alkujaan tuota alien-rotua mikä on sitten myöhemmin sekoittunut ihmiskunnan kanssa. En minä väitä uskovani sata lasissa noihin juttuihin vaikka olenkin kuullut niistä. Pidän mieleni avoimena eli en lyttää mitään uskomuksia. - Ap, EI hullu. * Ei mua oo ainakaan diagnosoitu virallisesti hulluksi (vielä tähän päivään mennessä 🙂).


    • Anonyymi

      vaatteiden hankintaa kai aina syksyisin monella mulla on huppa4ri mutta nato-juttu missä huppu on vetoketkun takna sillei ja on vuorikin, irroitettaqva joa tarkenee... huppu todella suuri.

      • Anonyymi

        Nato eli sotamyönteisyys. xxl:stä saa halvalla maastokuvioidun t-paidan. Ostin sen taannoin estetiikan vuoksi. Jo rikki menneessä talvitakissani oli irrotettava huppu. Polkupyöräliikkeestä sain lahjaksi kommandopipon muutama vuosi sitten. Kovilla pakkasilla se on hyödyllinen vaikka aiheuttaakin yleistä pahennusta. Posket jäätyvät talvella kun on tarpeeksi kylmä. Mielestäni on hyvä hankkia eri olosuhteisiin sopivia takkeja: On lenkkeilytakit, on kevät-/syystakki, sitten on oikein kunnon untuvatakkikin. Iso lapanen on hyvä jonka sisään voi laittaa pienemmän lapasen tai vaikka sormikkaat. - Ap.


    • Anonyymi

      Lommoposki lopsottaa haaraväissä imeksii.
      KarvaIrmeli keikuttaa höpönassukka loppakorva ukonketales utareissa kiinni.
      Urpo meisselin kanssa ladan takapuskuria värkkää Irmelin perskynkkä on vain tiellä, ei mahdu ladan takapuskuri.

    • Anonyymi

      Idänsuunnasta ei ole tullut mitään hyvää muuuta kuin ruoka.

      Idästä tulee nöyristely, uhriutuminen ja "anteeksi, että olen olemassa-asenne". Just Japanissa se sellainfn yhteidön nimeen panostaminen on viety överiksi... Venäjällä vaan uhriutuvat...

      Ei toinna haikailla idän perään.... osataan täällä tehdä muutenkin hyvää sapuskaa jo...

    • Anonyymi
      UUSI

      Ja nyt loppui se irvailu!
      Ylijuristi Kokopiru Takanasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2341
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe