Tynkkynen puhuu selkeästi, tuo oleelliset asiat esille sekä kertoo syy ja seuraus suhteista.
Demarit, vasurit, kepu ja kokoomus tuntuu vain nauttivan poliittisesta asemasta kun rahotetaan kivat cock-tail juhlat verorahoilla. Ruokaa ja juomaa tuodaan naaman eteen niin paljon kuin jaksaa vain vetää. Sitten kun napa on täynnä niin lähdetään YLE-rahoilla (=verorahoilla) Pariisiin häämatkalle.
Valitettavasti läskipää anoturtiaisia tulee myös Perussuomalaisiin, mutta heillä on sentään rohkeutta erottaa näitä kotiryssiä pois puolueesta.
Sebastian Tynkkynen EU-puhe
https://www.youtube.com/watch?v=4jBKv8Y_kNs
Ivan Puolpolo Sinuhe Wallinheimo lähtee Pariisiin verorahoilla
https://www.youtube.com/watch?v=W7KRiz5Tt5A
Taidan äänestää Perussuomalaisia tulevaisuudessa
10
96
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvänä puolena on myös että rasismi vähenee kun sitä ei kailoteta joka paikassa jatkuvasti.
- Anonyymi
Älä jaksa sössöttää.
- Anonyymi
ITse sössötät. Kerro mikä olisi parempi puolue sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ITse sössötät. Kerro mikä olisi parempi puolue sitten?
No vaikka ööööö.....öööööö.....öööööö....persut.
- Anonyymi
Miten niin "tulevaisuudessa"? Persuhan sinä olet ollut aina.
- Anonyymi
Aina äänestänyt Cock-mustaa, mutta jos Petteri rakentaa typeriä junia ja Wallinheimo korruptoituu niin en varmasti äänestä enää.
- Anonyymi
Kyllä tuo herkkähipiäinen kaikki on rasismia- tulkkaus ja siitä jatkuvasti toitottaminen samoin kuin Pride- marssien esiin tuomien yms. ärsyttävät. Sopuisasti elävät ja kunnolla käyttäytyvät maahanmuuttajat saavat olla kyllä rauhassa ja homoihin, lesboihin ei kiinnitetä huomiota, jos elävät iisisti, eivätkä tyrkytä itseään heteroille.
- Anonyymi
Miksi homoille, lesboille eivät riitä homot, lesbot. vaan yrittävät käännyttää heteroja heikäläisiksi, joskus siinä onnistuvatkin, ja pilaavat niin heterojen normaalin elämän, perheen perustamisen ym.
- Anonyymi
Tynkkynen perustele asiansa aina äärimmäisen selvästi ja hyvin.
- Anonyymi
Perustelee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967