Vassarit 100 000 000, natsit 20 000 000 kylmäksi.
Sekä Efraim Elon, että Nestor Ojalan laskuopin mukaan vassarin pahuus on siis viisinkertainen natsiin verrattuna.
Menikö oikein?
Vassarit on siis 5x pahempia kuin natsit
27
148
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, loogisesti ajatellen noin se menee.
- Anonyymi
Kyllä se oikein on laskettu!
- Anonyymi
Tuo ei ole oikein loogista ajattelua.
- Anonyymi
No se on persu. Mitä muuta odotit?
- Anonyymi
Ei se noin mene. Jos aate yleensä vaikuttaa tappamista olkoon uhrimäärä mikä tahansa, se on paha aate.
- Anonyymi
Mitään eroa ei tässä mielessä ole lukumäärällä. 20 miljoonaa ja sata miljoonaa. Samanlaista pahuutta kumpikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään eroa ei tässä mielessä ole lukumäärällä. 20 miljoonaa ja sata miljoonaa. Samanlaista pahuutta kumpikin.
Tämä on minun mielipide. Olkaa te mitä mieltä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö myöskään kirvesmies joka rakentaa 5 taloa samassa ajassa kuin toinen yhden, ole parempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö myöskään kirvesmies joka rakentaa 5 taloa samassa ajassa kuin toinen yhden, ole parempi?
Onhan se ja 100 000 000 murhanneet ihmiset on pahempia kuin 20 000 000 murhanneet. Samassa suhteessa kuin luvutkin osoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä. Kaikissa viidessä voi olla hometta.
- Anonyymi
Minä kun olen huomannut, että laitaoikeistolaiset ne vasta natseja ovatkin.
- Anonyymi
Mutta vassarit samoja kommareita kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et edes tiedä mikä kommari on. Käytät sanaa vaan provosoidaksesi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et edes tiedä mikä kommari on. Käytät sanaa vaan provosoidaksesi .
Se on semmonen paperliitin...Eiku nyt kyllä sekotinkin. Sehän on klemmari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristityt ovat murhanneet 500 miljoonaa ihmistä, joten ovat pahempia kuin vassarit ja natsit yhteensä.
Kristityt ovat samoja kristittyjä kaikki.
- Anonyymi
Eli vasemmistoa vastaan pitäisi olla olla myös viisinkertainen määrä mielenosoituksia.
Ei menny taaskaan eikä mene sulta koskaan.
Diktatuurit ovat aivan eri asia mitä vasemmistolaisuus.
Sitä et tuu koskaan tajuaan etkä samaa jauhamistasi lopettamaan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18608049/apua-pakkomielteeseen#comment-130954833
"Mutta joo ristiretkeläiset tappoi enemmän.
"Ensimmäinen ristiretki 1096–1099 "
Maapallon väkiluku 250milj
1920 väkiluku 2mrd siis 2000miljoonaa
Kun väkiluvut suhtautetaan niin ristiretkeläiset tappoi enemmän."- Anonyymi
Eli väitteesi on: vasurien tappamat 100 000000 ei ollu niinku sillai vasurien tappamia ja tappoihan niinku kristitytki.
Että sinä olet pihalla.
- Anonyymi
Aate ei tapa ketään. Kyllä siihen ihminen tarvitaan tai jopa muutamia ihmisiä.
Ei pidä vetää kovin suoria johtopäätöksiä. Se ei anna hyvää käsitystä ihmisen ajattelemisen tasosta.- Anonyymi
Aloittaja on persu, jonka mielestä kaikki paitsi persut ovat vassareita ja kaikki vassarit ovat kommunistimurhaajia. Ei sellainen imbesilli kykene minkäänlaiseen ajatteluun.
Miten sinä oikeasti jaksat jauhaa samaa loputtomasti? Eikö tuo jo kyllästytä?
- Anonyymi
Eikö aihe mielestäsi ole tärkeä? Itse näkisin, että on varsin tärkeää yrittää estää uutta 100 000 000 ihmisen murhaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö aihe mielestäsi ole tärkeä? Itse näkisin, että on varsin tärkeää yrittää estää uutta 100 000 000 ihmisen murhaamista.
Tärkeää on tietää että kristityt ovat murhanneet 500 miljoonaa ihmistä, joten ovat pahempia kuin vassarit ja natsit yhteensä.
Kristityt ovat samoja kristittyjä kaikki, aivan kuten vassarit ovat samoja kommareita kaikki. Anonyymi kirjoitti:
Sinä et loputyomilla höirikköavauksillasi estä yhtään mitään muuta kuin asiallisemman keskustelun täällä.
Onko aloittaja koskaan miettinyt, että mikä hänen elämäntarinansa (ellei ole kultalusikka suussa syntynyt) olisi ollut, ellei SDP olisi tehnyt tästä maasta maailman parhaisiin kuuluvaa (tai ainakin kuulunutta) hyvinvointivaltiota?
- Anonyymi
On jotenkin liikuttavaa että sinä kuvittelet aloittajan kaltaisen imbesilin kykenevän miettimiseen, vaikka se on täysin hänen kykyjensä ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit326531Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen3113971Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e593681TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.433238- 1712532
- 552106
Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun1261990Mies sinä olet kaunis katsella
Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne471857Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:111670Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi281629