Semmosta utelen jos joku tietää miten kynsilakan voi ohentaa? Kaappiin on kertynyt monia lakkoja, mutta ovat päässy jämähtään. En kehtais niitä poiskaan viel heittää, vaan josko ne sais viel toimiviksi???
Kynsilakasta taas "notkeaa"?
kara
6
3323
Vastaukset
- .....
kuullu et jos pistät pari tippaa kynsilakanpoistoainet purkkeihin, niin pitäs auttaa!!!!:)
- sieni
sitten on myös olemassa mavalalla kynsilakan ohennusainetta. Mulla toimi se hyvin :)
- lakanpoistoainetta
siis joo asetoni pitoista kynsilakanpoistoainetta pari tippaa purkkiin ja kunnon sekoitus. kyllä tepsii jos ei lakka ole ihan kovaa. varmista että siinä on asetonia, muuten ei onnistu.
- estää
jämähtämisen
- jiiteeuu
Onko toi jääkaappikonsti siis ihan oikeasti toimiva? :O Voisihan sitä kokeilla jos totta on... Mahtaa jääkapilla kävijät ihmetellä... xD
- Minääääh
Asetonia, tinneriä, tärpättiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829