Nainen mitä haluaisit tsi haluat

Anonyymi-ap

Miehesi sanois haetaan grillikioskista jotain eli mitä haluaisit tai haluat saada esim lihapiirakkaa hamburilaista makkafapefubnnaa bratwurstis vai mitä haluaisit ja miyä lisukkefksi ja mitkä msustteet

16

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tuollinw2n viilentää jaljoj rtuollqainen jos wi olw pwiron alla lämpimässä

iytsellä on jorain säekypill3reiträ en käyrä...

• Anonyymi

Yllyttäisin miestä tappeluun grillin jonossa, kotiin palatessa molemmat silmät hänellä mustana.

• No nyt ihan juuri en tarvitse mitään, mutta lauantai-iltana voisi mennä vaikka yksi Vaakon Erikoinen (pihvi, muna, kinkku, Koskenlaskija, pekoni) kaikilla mausteilla (hampurilaismajoneesi, salaatti, tomaatti, kurkkusalaatti, sipuli, ketsuppi), kiitos.

• Anonyymi

Minäkin voisin ottaa tuollaisen vaikka en ole ennen kuullutkaan vaakon erikoista mutta vaikuttaa hyvältä

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin voisin ottaa tuollaisen vaikka en ole ennen kuullutkaan vaakon erikoista mutta vaikuttaa hyvältä

Vaakon Nakki on perinteinen tamperelainen hodaripaikka. Tosi suosittu. - Harvoin tulee poikettua, vaikka sen ohi ajelen useasti, mutta aina olen saanut maistuvan annoksen. 👍
        Voin suositella! 😋

• Anonyymi

Tuo makkarafavelperuna vois olla aika jännä.

Mulla on nyt kebabkausi. Riisin suhteen olen aika tarkka. Ennemmin sitten löysät ranskikset kuin huonosti valmistettu ja säilytetty riisi.

xLiner

• Anonyymi

Se on jännä ja haluat lisää

• Anonyymi

ensimmäisenä haluaa Lincoln Towncsat uusin malli ja sitten hsluassariajoneuvon seuraavana päivänä jo.

jotain hyviä tqarjouksia kyllä telkkari-visiossakin kengistäin eei firmoilla... muttq talvikengiksi en ehkä jotain tennareita valitsisi.

• Anonyymi

Jos otettaisi vaikka makkaraperunat ja joku iso burgeri ja jaettaisi niitä, että kumpikin saa maistella molempia. Kaikilla mausteilla.

• Anonyymi

En mä nyt halua yhtään mitään. Kiittäisin siis vain tarjouksesta.

• Anonyymi

Lincoln Towncar ja autonkuljettaja.

ihan vähän tulee vettä nyr kun tietokoneen jutulla näen kuciakin.. läämöt 24.8 sisä ulko 17.0

• Anonyymi

osta lincoln towncar luxury sedan

• Anonyymi

Ei mun tarvitse miehelleni tollasiin vastata, jollen sitten halua jotain tosi yllättävää. Mun muruni tietää kyllä mistä tykkään.

• Anonyymi

joo niin joku Licoln luksus Seda tai mikaw Mawerin Quattropoete sqmqalla

• Anonyymi

Tämä nainen ei tiedä elämästä eikä ruuasta mitään. Se on kopioija. Haluaa opiskella muita että saisi goldina enemmän pisteitä. Ei tarvitse olla penaalin terävin kynä että osaa laskea. Kaiken huomaa vasta kun jää kakkaa käsiin mistä ei pääse irti.

• Anonyymi

Porilainen kaikilla mausteilla. En ole porilainen enkä Raumalt.
        Vilma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      347
      12155
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      163
      11190
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      279
      6542
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5337
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      195
      3822
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      176
      3623
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      61
      2679
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      169
      2340
    9. Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi

ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva
      Maailman menoa
      44
      2185
    10. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      13
      1904
    Aihe