Jos en olisi koskaan sua nähnyt. Miksi satutat? Kerro.
Olisin paljon onnellisempi
6
210
Vastaukset
- Anonyymi
Valitsin sut tarkoituksella
T. m- Anonyymi
Millainen vihkimys mahtaa olla kyseessä? Kysyy eräs ascended master
- Anonyymi
K kaipaa T?
- Anonyymi
No ei se naama ny niin ruma tai väärä voi olla prööt ensimmäisen kohdalle osuneen spektaakkelin kohdalla ku kaikki on nii kovia ritisoimaan nykyään, ikinä eivät näe itessään mitään vikaa. Osaa sitä muutki trollata
- Anonyymi
Minusta tällaiset aloitukset eivät ole terveen ihmisen ajatuksia. Enemmän huijaus yrityksiä jotain kohtaan, jonka kokee itselle haitalliseksi, mutta mitä jos sekin on vain oman mielikuvan luomaa harhaa? Josta apn on vaikea irtautua tällaisesta? Minä en usko, että olisit onnellisempi, halusi syyllistää muita on onnellisuuttasi suurempi toive. Kaipaat tällaisia outouksia itsellesi? Ne pitää sun energiat koholla? Nämä omia olettamuksia.
- Anonyymi
Niin en halua että valehdellaan että on kiinnostunut kun ei oikeasti ole. Itse kiinnostuin kun toinen teki aloitteen. Eipä sitten ollutkaan kiinnostunut. En ymmärrä tällaista toimintaa kun en itse sitä harrasta. Jos olen kiinnostunut jostakin olen sitä aidosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset27217604Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"19212512Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El736232MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny355183Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään775058Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.584196NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun694022Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja573792Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003712Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463179