Jos en olisi koskaan sua nähnyt. Miksi satutat? Kerro.
Olisin paljon onnellisempi
6
170
Vastaukset
- Anonyymi
Valitsin sut tarkoituksella
T. m- Anonyymi
Millainen vihkimys mahtaa olla kyseessä? Kysyy eräs ascended master
- Anonyymi
K kaipaa T?
- Anonyymi
No ei se naama ny niin ruma tai väärä voi olla prööt ensimmäisen kohdalle osuneen spektaakkelin kohdalla ku kaikki on nii kovia ritisoimaan nykyään, ikinä eivät näe itessään mitään vikaa. Osaa sitä muutki trollata
- Anonyymi
Minusta tällaiset aloitukset eivät ole terveen ihmisen ajatuksia. Enemmän huijaus yrityksiä jotain kohtaan, jonka kokee itselle haitalliseksi, mutta mitä jos sekin on vain oman mielikuvan luomaa harhaa? Josta apn on vaikea irtautua tällaisesta? Minä en usko, että olisit onnellisempi, halusi syyllistää muita on onnellisuuttasi suurempi toive. Kaipaat tällaisia outouksia itsellesi? Ne pitää sun energiat koholla? Nämä omia olettamuksia.
- Anonyymi
Niin en halua että valehdellaan että on kiinnostunut kun ei oikeasti ole. Itse kiinnostuin kun toinen teki aloitteen. Eipä sitten ollutkaan kiinnostunut. En ymmärrä tällaista toimintaa kun en itse sitä harrasta. Jos olen kiinnostunut jostakin olen sitä aidosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 764191
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.873938Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393082- 653050
- 1603040
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542818- 642781
- 462273
- 392027
Kun näen sinut
Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus591808