Olisin paljon onnellisempi

Anonyymi-ap

Jos en olisi koskaan sua nähnyt. Miksi satutat? Kerro.

6

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valitsin sut tarkoituksella

T. m

• Anonyymi

Millainen vihkimys mahtaa olla kyseessä? Kysyy eräs ascended master

• Anonyymi

K kaipaa T?

• Anonyymi

No ei se naama ny niin ruma tai väärä voi olla prööt ensimmäisen kohdalle osuneen spektaakkelin kohdalla ku kaikki on nii kovia ritisoimaan nykyään, ikinä eivät näe itessään mitään vikaa. Osaa sitä muutki trollata

• Anonyymi

Minusta tällaiset aloitukset eivät ole terveen ihmisen ajatuksia. Enemmän huijaus yrityksiä jotain kohtaan, jonka kokee itselle haitalliseksi, mutta mitä jos sekin on vain oman mielikuvan luomaa harhaa? Josta apn on vaikea irtautua tällaisesta? Minä en usko, että olisit onnellisempi, halusi syyllistää muita on onnellisuuttasi suurempi toive. Kaipaat tällaisia outouksia itsellesi? Ne pitää sun energiat koholla? Nämä omia olettamuksia.

• Anonyymi

Niin en halua että valehdellaan että on kiinnostunut kun ei oikeasti ole. Itse kiinnostuin kun toinen teki aloitteen. Eipä sitten ollutkaan kiinnostunut. En ymmärrä tällaista toimintaa kun en itse sitä harrasta. Jos olen kiinnostunut jostakin olen sitä aidosti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      156
      3389
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      86
      2267
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2247
    4. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      14
      2079
    5. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      27
      2028
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      33
      2007
    7. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      81
      1924
    8. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      156
      1773
    9. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      18
      1682
    10. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      9
      1488
    Aihe