Jos en olisi koskaan sua nähnyt. Miksi satutat? Kerro.
Olisin paljon onnellisempi
6
203
Vastaukset
- Anonyymi
Valitsin sut tarkoituksella
T. m- Anonyymi
Millainen vihkimys mahtaa olla kyseessä? Kysyy eräs ascended master
- Anonyymi
K kaipaa T?
- Anonyymi
No ei se naama ny niin ruma tai väärä voi olla prööt ensimmäisen kohdalle osuneen spektaakkelin kohdalla ku kaikki on nii kovia ritisoimaan nykyään, ikinä eivät näe itessään mitään vikaa. Osaa sitä muutki trollata
- Anonyymi
Minusta tällaiset aloitukset eivät ole terveen ihmisen ajatuksia. Enemmän huijaus yrityksiä jotain kohtaan, jonka kokee itselle haitalliseksi, mutta mitä jos sekin on vain oman mielikuvan luomaa harhaa? Josta apn on vaikea irtautua tällaisesta? Minä en usko, että olisit onnellisempi, halusi syyllistää muita on onnellisuuttasi suurempi toive. Kaipaat tällaisia outouksia itsellesi? Ne pitää sun energiat koholla? Nämä omia olettamuksia.
- Anonyymi
Niin en halua että valehdellaan että on kiinnostunut kun ei oikeasti ole. Itse kiinnostuin kun toinen teki aloitteen. Eipä sitten ollutkaan kiinnostunut. En ymmärrä tällaista toimintaa kun en itse sitä harrasta. Jos olen kiinnostunut jostakin olen sitä aidosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem943146HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat732425Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k601424Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901402Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184875Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N309863Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.12860Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10787- 49785
Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.
Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142748