Mikä tässä on niin vaikeaa psykologeille myöntää?
Homoudesta on parannuttu koko kristillisyyden ajan
Ja runsaasti.
HS 31.8 2024 A13
"Varför jag inte är Gay trots at jag gillar killar"
Antiikin aikoina erityisesti Kreikassa bi-seksuaalisuus oli osa normaaliutta niissä yhteiskunnissa.
Kristillinen identiteetti "eheyttää" heteroiksi.
Valtion palkkaamat propagandisti psykologit selittävät puuta ja heinää normauliudesta.
Heteroseksuaaleiksi kasvetaan kasvatuksen ansiosta paljolti.
Bi-seksuaalisuudesta.
Me olemme viisaampia kuin suvakit!
144
789
Vastaukset
Ainakaan Raamatussa ei yksikään homo "parane". Eikä ole näkynyt yhtään esimerkkiä vieläkään.
- Anonyymi
Kyllä voisit parantua.
Olit kerran hämmentynyt bi. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voisit parantua.
Olit kerran hämmentynyt bi.Homous ei ole sairaus. Kukaan ei saa siitä sairaslomaa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Homous ei ole sairaus. Kukaan ei saa siitä sairaslomaa.
Saapas, mutta rahaa ei saa. Senkun vaan menet luostariin miettimään sairautta ja pyydät apua viisaammilta.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Olit normaalin terve Bi ja homouden idea valtasi sinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaruuden pimeydestä henkivalta selkeästi.
Anonyymi kirjoitti:
Homous ei ole mikään idea. Halusin jo nuorena poikaystävän.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ja hankit myös tyttöystävän.
Eli bointtisi oli? Anonyymi kirjoitti:
Ja hankit myös tyttöystävän.
Eli bointtisi oli?Oli se vaikein hetki. 1980-luvun alku. Homojen tauti, joka tappoi homoja.
Oli yritettävä selvitä.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Oli se vaikein hetki. 1980-luvun alku. Homojen tauti, joka tappoi homoja.
Oli yritettävä selvitä.Nussit naistasi koska pelkäsit miehiä 😹
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
"elämänkumppani"
heIsinkijokkeri
2009-12-10 00:25:18
Ilmoita
Voi sentään! Tämä aloitus sopii tähän tekstiin. En oo aina ollut homo, olin avioliitossa 21 vuotta. Mutta kun lähdin sitten miesten maailmaan olen saanut palkaksi pelkkiä pettymyksiä Olen saanut kyllä jo kaksi miestä "elämänkumppaniksi vuodesta 2006. Eka petti mua sen kun kerkes. Ei koskaan muodostunut mulle normaalia parisuhdetta, kun miehiä pyöri pilvin pimein ympärillä ja tietysti muuallakin. Sitä jaksoin pari vuotta.
Toinen sitten oli sellainen, että koko ajan lupasi rakastaa ja olla mun kanssa koko loppuelämän ajan. Oli tosi ihanaa ja olin todella onnellinen hänen kanssaan. Ja hän oli uskollinen. Mutta hän ei kestänyt minkäänlaista riitaa, vaan pakeni. Ja kun muutimme Espanjaan, ongelmaksi muodostui se, että hän suuttui mulle niin pahoin, että usein osti menolipun Suomeen. Ja usein myös mun rahoilla! Huomautin usein hänelle, että kun hän niin usein hermostuu minuun ja pakenee, kerran tulee se viimeinen kerta, jolloin hän ei enää koskaan palaakaan takaisin. Hän sanoi joka kerta, että palaa aina takaisin. Mutta niinpä vain hän lähti kesäkuussa Suomeen mustasukkaisuuskohtauksen saaneena, ja jäi sille tielleen. Olen ollut yksin Espanjassa jo yli 5 kk, kun odotin häntä koko ajan takaisin. Ollaan puhuttu tuntikausia puhelimessa joka päivä, ja hän loppuun asti sanoi rakastavansa minua ja tulevansa takaisin. Mutta se kaikki olikin valhetta. Hän ei edes ole mulle ilmoittanut erostamme, vaikka tiedän hänellä olevan jo toisen miehen. Tästä on nyt pari viikkoa.Itse asiassa olen ollut yksin täällä Espanjassa jo varmaan vuoden, kun 1,5 vuotta tulee täyteen.
Eli. Voiko jo todeta, että homomiesten kanssa ei yksinkertaisesti voi saada pitkäaikaista ja tasapainoista suhdetta rakasten toisiaan? Olen tosi pettynyt tähän homoelämään. Mutta en osaa enää muutakaan. Jokke - Anonyymi
Tarkoitatko että se on niin paha tauti että siitä ei parane millään?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kuutio on Iihonut 20 kiloa.
Mitäs siihen sanot, RumaJammu? - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Se on krooninen alempitasoinen tulehdustila. Jumala voi parantaa sen jos haluat.
- Anonyymi
Se voi silti olla sairaus, vaikka siitä ei paranisi kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voisit parantua.
Olit kerran hämmentynyt bi.Hämmentynyt bi voi tosiaan "parantua". Homo puoli voidaan aivopestä piiloon.
Tätä on tehty uskonnon voimin iät kaikki! Puolihomot nai naisia ja elää kulissiavioliitoissa.
Aivopesu ei ole reilua niille, joilla on vahvempi homo puoli kuin hetero, tai jotka ei tunne ollenkaan vetoa vastakkaiseen sukupuoleen. Sellaisia ihmisiä ei saisi satuttaa aivopesulla. Lopputulos ei ole kestävä.
- Anonyymi
Yksilään homo ei "parannu" koska homous ei edes ole sairaus.
Sairauksia hoidetaan lääketieteen avulla. Homous ei ole tautiluokituksessa, joten siinä ei ole mitään parannettavaakaan.- Anonyymi
Tautiluokitus poistettiin mutta homous jäi. Mitä mieltä?
Onko pedofilius sairaus? Entä pyromanius?
Kukaan ei pakota heitä eikä heidän ole pakko, mutta.. naks naks heidän pitäisi ottaa ero tuosta viallisuudesta.
Ketään ei auta homoa muuttumaan jos hän itse ylläpitää omaa homouttaan.
Ei pyromaania, kleptomaalia, tms ja jokainen näistä kokee jonkun epäterveen nautinnon teoistaan?! - Anonyymi
Nykyisin kultaseni.
Nykyisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei pakota heitä eikä heidän ole pakko, mutta.. naks naks heidän pitäisi ottaa ero tuosta viallisuudesta.
Ei pyromaania, kleptomaalia, tms ja jokainen näistä kokee jonkun epäterveen nautinnon teoistaan?!Erossa Jeesuksesta tulee irstautta.
- Anonyymi
Myös homoissa on rikollisia eittämättä mutta pedofiilismi on suhteellisestikin paljon paljon yleisempää heteroilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös homoissa on rikollisia eittämättä mutta pedofiilismi on suhteellisestikin paljon paljon yleisempää heteroilla.
Homot pedofiilit ovat katolisen kirkon riesa.
Anonyymi kirjoitti:
Homot pedofiilit ovat katolisen kirkon riesa.
Tai se, että katolinen pappi ei saanut ottaa vaimoa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Saako nykyisin sinä pelle. 😹
- Anonyymi
Yhteiskuntien.
Islam maissa tytöt pidetään neljän seinän sisällä sentään puhtaina. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Siitä ei ole tietoa onko asia muuttunut.
Kirjoitit menneessä aikamuodossa horisko 😹
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kuitenkin 90 % uhreista on tyttöjä.
Enemmän
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit menneessä aikamuodossa horisko 😹
Niin juuri. Sinä ajattelet, että nyt voivat ottaa vaimon?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Niin juuri. Sinä ajattelet, että nyt voivat ottaa vaimon?
Kaksi nàismaista miesvaimoa siellä.
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi nàismaista miesvaimoa siellä.
Ei ole olemassa miesvaimoja. Ollaan kaksi miestä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pyromaania, kleptomaalia, tms ja jokainen näistä kokee jonkun epäterveen nautinnon teoistaan?!Samoin meillä heteroilla, mistä tulee tarve ehkäisyn avulla avioseksissämme ainoastaan himoissaan hekumoida, vaikka Raamattu osoittaa lisääntymisen olevan ihmiskunnan olemassaololle välttämätöntä.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ette oIe.
Että kaksi nàismaista miesvaimoa siellä. Anonyymi kirjoitti:
Ette oIe.
Että kaksi nàismaista miesvaimoa siellä.Kaksi miestä. Olet uskomattoman hölmö.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kaksi miestä. Olet uskomattoman hölmö.
OIet täysiToIIo kuten se toinenkin naismainen miesvaimo siellä.
Se järkyttävän Iihava. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kaksi miestä. Olet uskomattoman hölmö.
Kaksi nàismaista Iihavaa miesvaimoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pyromaania, kleptomaalia, tms ja jokainen näistä kokee jonkun epäterveen nautinnon teoistaan?!"Tautiluokitus poistettiin mutta homous jäi. Mitä mieltä?"
Homoutta oli ennen tautiluokitusta, joten se siitä. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
OIet vielä naismaisempi kuin Kuutio.
🤓 Anonyymi kirjoitti:
"Tautiluokitus poistettiin mutta homous jäi. Mitä mieltä?"
Homoutta oli ennen tautiluokitusta, joten se siitä.Homoutta on ollut kauemmin kuin siitä sairautena.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Homoutta on ollut kauemmin kuin siitä sairautena.
Kaksi nàismaista siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tautiluokitus poistettiin mutta homous jäi. Mitä mieltä?"
Homoutta oli ennen tautiluokitusta, joten se siitä.Bi normaalisti myös antiikin Roomassa.
- Anonyymi
"Sairauksia hoidetaan lääketieteen avulla. Homous ei ole tautiluokituksessa, joten siinä ei ole mitään parannettavaakaan"
Kyllä niitä on hoidettu erilaisilla terapiamuodoilla ja on se ollut psykiatrisessa tautiluokituksessa vielä pitkään 70-luvulle asti. Sitten alkoi wokettamisen alkuitiöt elämään omaa elämäänsä ja Seta aktivoitui. Harmi että lääketieteen ei annettu kehitellä jotain pilleriä, vaan poliittinen ideologia otti lääketieteen ohjakset haltuunsa. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
OIet naismainen Hínttari ollut aina.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kaksi Iihavaa miesvaimos.
Yhteispaino yli 250 kg. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkimusten mukaan ne homot jotka ovat "lapsirakkaita", tekevät suhteettoman paljon hyväksikäyttöjä. Eli homoseksuaalit ovat pahempia hyväksikäyttäjiä ja moraalittomampia kuin heterot.
- Anonyymi
"Sairauksia hoidetaan lääketieteen avulla. Homous ei ole tautiluokituksessa, joten siinä ei ole mitään parannettavaakaan."
Todellisuus on se, että asiaa ei ole tutkittu. Moderni lääketiede on hyvin kehittynyt ja tietoa aivojen toiminnasta ja hormoneista on huippuluokkaa. Homoille voitaisiin kehittää hormonihoito, joka vähentäisi homohimoja. Sitä ei ole vielä kielletty lailla, mutta odotellaan.... - Anonyymi
Ei mutta se voi olla myös kierouma tai muu pakko-oire. Näitä lennosta vaihtajia on ja sitä on yritetty myös normalisoida.
Ei ole mitenkään normaalia vaihtaa seksuaalista suuntausta kesken elämän! Ihminen ei ole mikään nilviäinen.
Bi on bi, kehdosta hautaan. Samoin hetero ja homo. Anonyymi kirjoitti:
"Sairauksia hoidetaan lääketieteen avulla. Homous ei ole tautiluokituksessa, joten siinä ei ole mitään parannettavaakaan."
Todellisuus on se, että asiaa ei ole tutkittu. Moderni lääketiede on hyvin kehittynyt ja tietoa aivojen toiminnasta ja hormoneista on huippuluokkaa. Homoille voitaisiin kehittää hormonihoito, joka vähentäisi homohimoja. Sitä ei ole vielä kielletty lailla, mutta odotellaan....Homohimoja. Eikö muita himoja tarvitse vähentää?
- Anonyymi
Homoilu on kauhistus Jumalan silmien edessä. Ehkä Raamatun homot eivät eheytyneet, koska homoilu on jo merkki Jumalan hylkäämisestä.
- Anonyymi
Eivät ennen kristinuskontoa!
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ei kukaan homo eikä kukaan muukaan ole muuksi muuttunut. Älä höpsi.
"elämänkumppani"
helsinkijokkeri
Ilmoita
Voi sentään! Tämä aloitus sopii tähän tekstiin. En oo aina ollut homo, olin avioliitossa 21 vuotta. Mutta kun lähdin sitten miesten maailmaan olen saanut palkaksi pelkkiä pettymyksiä Olen saanut kyllä jo kaksi miestä "elämänkumppaniksi vuodesta 2006. Eka petti mua sen kun kerkes. Ei koskaan muodostunut mulle normaalia parisuhdetta, kun miehiä pyöri pilvin pimein ympärillä ja tietysti muuallakin. Sitä jaksoin pari vuotta.
Toinen sitten oli sellainen, että koko ajan lupasi rakastaa ja olla mun kanssa koko loppuelämän ajan. Oli tosi ihanaa ja olin todella onnellinen hänen kanssaan. Ja hän oli uskollinen. Mutta hän ei kestänyt minkäänlaista riitaa, vaan pakeni. Ja kun muutimme Espanjaan, ongelmaksi muodostui se, että hän suuttui mulle niin pahoin, että usein osti menolipun Suomeen. Ja usein myös mun rahoilla! Huomautin usein hänelle, että kun hän niin usein hermostuu minuun ja pakenee, kerran tulee se viimeinen kerta, jolloin hän ei enää koskaan palaakaan takaisin. Hän sanoi joka kerta, että palaa aina takaisin. Mutta niinpä vain hän lähti kesäkuussa Suomeen mustasukkaisuuskohtauksen saaneena, ja jäi sille tielleen. Olen ollut yksin Espanjassa jo yli 5 kk, kun odotin häntä koko ajan takaisin. Ollaan puhuttu tuntikausia puhelimessa joka päivä, ja hän loppuun asti sanoi rakastavansa minua ja tulevansa takaisin. Mutta se kaikki olikin valhetta. Hän ei edes ole mulle ilmoittanut erostamme, vaikka tiedän hänellä olevan jo toisen miehen. Tästä on nyt pari viikkoa.Itse asiassa olen ollut yksin täällä Espanjassa jo varmaan vuoden, kun 1,5 vuotta tulee täyteen.
Eli. Voiko jo todeta, että homomiesten kanssa ei yksinkertaisesti voi saada pitkäaikaista ja tasapainoista suhdetta rakasten toisiaan? Olen tosi pettynyt tähän homoelämään. Mutta en osaa enää muutakaan. Jokke Anonyymi kirjoitti:
"elämänkumppani"
helsinkijokkeri
Ilmoita
Eli. Voiko jo todeta, että homomiesten kanssa ei yksinkertaisesti voi saada pitkäaikaista ja tasapainoista suhdetta rakasten toisiaan? Olen tosi pettynyt tähän homoelämään. Mutta en osaa enää muutakaan. JokkeOlemme olleet avioliitossa seitsemän ja puoli vuotta. Laske siitä.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Olemme olleet avioliitossa seitsemän ja puoli vuotta. Laske siitä.
Ei avioIiittoa siellä koskaan.
Kaksi nàismaista miesvaimoa. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Olemme olleet avioliitossa seitsemän ja puoli vuotta. Laske siitä.
"Hän sanoi joka kerta, että palaa aina takaisin. Mutta niinpä vain hän lähti kesäkuussa Suomeen mustasukkaisuuskohtauksen saaneena, ja jäi sille tielleen. "
Surullista että sinua käytettiin hyväksi. Onko se yleistä? - Anonyymi
Olihan,Paavali sanoi että tuollaisia oli ennen jotkut meistä.
On se kumma vaikka tälle palstalle on kyselty eheytynyttä homoa, niin yhtäkään ei ole koskaan ilmaantunut. Ei yhden yhtä. Vaikka heitä on hihhuleiden mukaan lukuisia teidänkin ystäväpiirissä. Missä he oikein piilottelevat?
Toinen mikä ihmetyttää on se, että missä piilottelee se julkkishomo, joka olisi eheytynyt? Heitäkään ei ole julkisuudessa näkynyt yhtäkään. Missä he siis oikein ovat? Voisiko joku kertoa?- Anonyymi
Esim. Markku Koivisto.
Loput ovat kaapeissaan, turvakassakaapeissaan. 😹🤭 Anonyymi kirjoitti:
Esim. Markku Koivisto.
Loput ovat kaapeissaan, turvakassakaapeissaan. 😹🤭Jopas vitsit päästit. Että ihan Markku Koivisto. Mies joka on tuomittu seksuaalisesta häirinnästä. Etkö sinä yhtään parempaa keksinyt. Eli älä nyt viitsi....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. Markku Koivisto.
Loput ovat kaapeissaan, turvakassakaapeissaan. 😹🤭Onhan täällä mainittu useita, mutta ei kelpaa kun asenteet ovat mitä ovat.
Vastaus niihin on heillä jo valmiina. Anonyymi kirjoitti:
Onhan täällä mainittu useita, mutta ei kelpaa kun asenteet ovat mitä ovat.
Vastaus niihin on heillä jo valmiina.Kerro toki ketä täällä on mainittu? Ynnä missä ihmeessä nämä eheytyneet homot itse piilottelevat? Miksi he eivät kirjoittele palstalle koskaan? Miksi he eivät julista missään uskonnollisessa mediasakkaan että ovat eheytyneitä? Miksi he häpeävät eheytymistään?
- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Kerro toki ketä täällä on mainittu? Ynnä missä ihmeessä nämä eheytyneet homot itse piilottelevat? Miksi he eivät kirjoittele palstalle koskaan? Miksi he eivät julista missään uskonnollisessa mediasakkaan että ovat eheytyneitä? Miksi he häpeävät eheytymistään?
Sinulla on ongelmia seksuaalisuudessasi. 😹
Anonyymi kirjoitti:
Onhan täällä mainittu useita, mutta ei kelpaa kun asenteet ovat mitä ovat.
Vastaus niihin on heillä jo valmiina.Ei ole missään mainittu. Kukaan tuntemani homo eikä lesbo ole edes puhunut muuttumisesta. Kumma ajatus jo.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ei ole missään mainittu. Kukaan tuntemani homo eikä lesbo ole edes puhunut muuttumisesta. Kumma ajatus jo.
"elämänkumppani"
helsinkijokkeri
Ilmoita
Eli. Voiko jo todeta, että homomiesten kanssa ei yksinkertaisesti voi saada pitkäaikaista ja tasapainoista suhdetta rakasten toisiaan? Olen tosi pettynyt tähän homoelämään. Mutta en osaa enää muutakaan. Jokke - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"elämänkumppani"
helsinkijokkeri
Ilmoita
Eli. Voiko jo todeta, että homomiesten kanssa ei yksinkertaisesti voi saada pitkäaikaista ja tasapainoista suhdetta rakasten toisiaan? Olen tosi pettynyt tähän homoelämään. Mutta en osaa enää muutakaan. JokkeDowniboi se jaksaa kaivella vanhoja helsinginjokkeri viestejä :D
priceless :D Anonyymi kirjoitti:
Downiboi se jaksaa kaivella vanhoja helsinginjokkeri viestejä :D
priceless :DSe on sairautta. Me kun olemme olleet avioliitossa seitsemän ja puoli vuotta nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
priceless :DSiinähän sinä DowbBoy tosiaan taas olet.
🤓 - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Se on sairautta. Me kun olemme olleet avioliitossa seitsemän ja puoli vuotta nyt.
Kaksi sairasta Hinaajaa siellä.
Ei koskaan avioIiittoa siellä. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Se on sairautta. Me kun olemme olleet avioliitossa seitsemän ja puoli vuotta nyt.
Kuutio on nàismainen HlNTTl kuten sinäkin, RumaJammu.
🤓 - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sellaista luulet, RumaJammu.
Kaksi nàismaista miesvaimoa. Ei avioIiittoa. - Anonyymi
Sellaista sinä sairas taas projisoit itsestäsi.
SeIIaista. Anonyymi kirjoitti:
Sellaista luulet, RumaJammu.
Kaksi nàismaista miesvaimoa. Ei avioIiittoa.27 vuotta avioliitossa. Kuinkas sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
priceless :DJa vielä kahteen kertaan samaan ketjuun. 🤣
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
27 vuotta avioliitossa. Kuinkas sinä?
Ei koskaan avioIiittpa kahdella Hinaajalla sielllä.
Heteroa sinä naismainen HlNTTl Ieikit 21 vuoden ajan. - Anonyymi
Suomi24 on junttien sivusto. Kukaan fiksu ihminen ei tänne kirjoita, muuta kuin trollausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi24 on junttien sivusto. Kukaan fiksu ihminen ei tänne kirjoita, muuta kuin trollausta.
Kumpi sinä olet?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ei ole missään mainittu. Kukaan tuntemani homo eikä lesbo ole edes puhunut muuttumisesta. Kumma ajatus jo.
Itse muutuit täyshomoksi hetero biseksuaalisuudestasi.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
helsinkijokkeri
2009-12-06 21:44:44
Voi sun! Sun miehes on on yhtä epätiedoton kuin minunkin. Eri syistä kylläkin. Mun mies on homo, mutta luulen hänen jo jättäneen minut. Silti hän ei kerro totuutta tilanteesta, vaikka kuinka kyselen. Hänellä on uusi mies jo, näin otaksun. Asun itse Espanjassa, mutta mieheni lähti Suomeen.
Mutta tämä ap:n juttu tuntuu myös oudolta. Minun vaikutelma on, että kaverisi on homo, mutta jollakin epävarma itsestään. Kun itse olin bi, niin kyllä naiset kiinnosti myös. En todellaaan tunne homojen tunne-elämää paremmin, mutta sun miehesi ei ainakaan näytä osoittavan laisinkaan kiinnostusta naisiin. Sama minulla nykyään, kun oon homo vaan. Vaikea tilanne teillä, mutta kun ajaudutte erilleen aina uudestaan, tuntuu ettei teidän suhde siitä sitten synny enää. Mun mies lähti 5 kk sitten Suomeen, eikä oo palannut takaisin luokseni. Täytyy tunnustaa tosiasiat, että suhde ei ole välttämättä toisen mielestä oman mielen mukainen. Tosin mun mies lähettää yhä rakkausviestejä...”””””” - Anonyymi
Jopas vitsit päästit. Että ihan Markku Koivisto. Mies joka on tuomittu seksuaalisesta häirinnästä. Etkö sinä yhtään parempaa keksinyt. Eli älä nyt viitsi....
Homo et ole hänen saappaissaan.
Sai hän parantua Jeesuksen nimessä - Anonyymi
"On se kumma vaikka tälle palstalle on kyselty eheytynyttä homoa, niin yhtäkään ei ole koskaan ilmaantunut."
Poislukien itsesi? - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
On mainittu ja itsekin olet niitä nähnyt, mutta muistat mitä haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi sanoa: harva fiksu täällä viitsii kirjoittaa
Anonyymi kirjoitti:
On mainittu ja itsekin olet niitä nähnyt, mutta muistat mitä haluat.
Olen itse lukenut lehdistä. Kaiken lopputulos on, että vaimon ottaneet homot ajattelevat homoelämää.
Siinä se. Muistan erittäin hyvin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homo et ole hänen saappaissaan.
Sai hän parantua Jeesuksen nimessäJeesus parantaa jos kadut täydestä sydämestäsi!
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Olen itse lukenut lehdistä. Kaiken lopputulos on, että vaimon ottaneet homot ajattelevat homoelämää.
Siinä se. Muistan erittäin hyvin.Taas vaIhetta puIppuaa suustasi, RumaJammu.
🤓 Anonyymi kirjoitti:
Taas vaIhetta puIppuaa suustasi, RumaJammu.
🤓Lukeminen kannattaa aina. Tässäkin tapauksessa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Lukeminen kannattaa aina. Tässäkin tapauksessa.
Et ymmärrä Raamatusta mitään.
OIet heikkoIahjainen ToIIo. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
OIet kuuIuisin vaIehtelija tosiaan.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Siinä se. Muistan erittäin hyvin.Kuutio on Iihonut taas lisää.
20 kiloa kaikkiaan. Melkoista mässäystä taas koko kesä siellä. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Siinä se. Muistan erittäin hyvin.Ei siis mitään todisteta.
Mikä on lukenut ihan muuta eli vaIehtelet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
helsinkijokkeri
2009-12-06 21:44:44
Voi sun! Sun miehes on on yhtä epätiedoton kuin minunkin. Eri syistä kylläkin. Mun mies on homo, mutta luulen hänen jo jättäneen minut. Silti hän ei kerro totuutta tilanteesta, vaikka kuinka kyselen. Hänellä on uusi mies jo, näin otaksun. Asun itse Espanjassa, mutta mieheni lähti Suomeen.
Mutta tämä ap:n juttu tuntuu myös oudolta. Minun vaikutelma on, että kaverisi on homo, mutta jollakin epävarma itsestään. Kun itse olin bi, niin kyllä naiset kiinnosti myös. En todellaaan tunne homojen tunne-elämää paremmin, mutta sun miehesi ei ainakaan näytä osoittavan laisinkaan kiinnostusta naisiin. Sama minulla nykyään, kun oon homo vaan. Vaikea tilanne teillä, mutta kun ajaudutte erilleen aina uudestaan, tuntuu ettei teidän suhde siitä sitten synny enää. Mun mies lähti 5 kk sitten Suomeen, eikä oo palannut takaisin luokseni. Täytyy tunnustaa tosiasiat, että suhde ei ole välttämättä toisen mielestä oman mielen mukainen. Tosin mun mies lähettää yhä rakkausviestejä...””””””Oliko viides kerta kun spammaat tämän tekstin tähän ketjuun?
Jaxuhali sulle, Saatana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko viides kerta kun spammaat tämän tekstin tähän ketjuun?
Jaxuhali sulle, SaatanaJos se ärsyttää niin älä lue. Miksi luet ja sitten valitat? Hanki elämä.
- Anonyymi
Jopas vitsit päästit. Että ihan Markku Koivisto. Mies joka on tuomittu seksuaalisesta häirinnästä. Etkö sinä yhtään parempaa keksinyt. Eli älä nyt viitsi....
Ensin kyselet eheytyneitä ja sitten kun saat nimen alat pilkkaamaan. Huokaus!
- Anonyymi
Siitä on aikaa.Ei se sanele hänen loppuelämäänsä. Hän oli hukassa elämässään, lankesi syntiin, mutta teki parannuksen.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ymmärtäminen kannattaa enemmän. Homoseksuaalinen toiminta on niin selväsanainen kielto Raamatun sivuilla, että pitää olla tietty gay-agenda tai väärä asenne, jos ei sitä ymmärrä. Suurin osa ymmärtää, mutta kieltää ja kehittelee omia tulkintoja. Se ei ole tie Jumalan luo eikä taivaallinen Totuus. Ihmisen pitää pelastua eikä wokettaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtäminen kannattaa enemmän. Homoseksuaalinen toiminta on niin selväsanainen kielto Raamatun sivuilla, että pitää olla tietty gay-agenda tai väärä asenne, jos ei sitä ymmärrä. Suurin osa ymmärtää, mutta kieltää ja kehittelee omia tulkintoja. Se ei ole tie Jumalan luo eikä taivaallinen Totuus. Ihmisen pitää pelastua eikä wokettaa.
Jaa. No kerro nyt vielä että miltä ihmisen pitää "pelastua"? Se jää vähän epäselväksi. Miten ihmiselle käy jos häntä ei "pelasteta"?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
27 vuotta avioliitossa. Kuinkas sinä?
Hahahaha tuo selittää sen, miksi sinä kestät tätä huutelua niin hyvin.
Samaa jankutusta päivästä toiseen.
No jos te olisitte "parantuneet" homoudesta niin ette pitäisi moista meteliä.
Sillä näet heterot eivät koe mitään kamalaan "käännytykseen" mitä tulee homouteen. Ihan oikeasti hetero nuori mies ajattelee asian näin "ok, ei ainakaan metsästä samalla alueella.- Anonyymi
Toi ei vaan päde käytännön todellisuudessa koska lesbot metsästää. Se on myös voimakkaassa kasvussa, nuorten naisten kiinnostus kokeiluun.
- Anonyymi
Onpa sekavasti kirjoitettu kommentti. Ymmärrän vain viimeisen lauseen. Voisitko kirjoittaa kommenttisi uudestaan? Käytä lyhyitä nasevia lauseita, kiitos.
Anonyymi kirjoitti:
Toi ei vaan päde käytännön todellisuudessa koska lesbot metsästää. Se on myös voimakkaassa kasvussa, nuorten naisten kiinnostus kokeiluun.
No mutta henkilö joka kykenee olemaan molempien sukupuolien kanssa on Bi-seksuaali alkujaankin . Käytä nyt päätäsi edes vähän jos henkilö ei tunne minkäänlaista vetoa samaa sukupuolta olevaan eli on siis hetero niin ei sellainen lähde kokeilemaan ja ole sitten , että jumaliste sitten huomasin olevani lesbo tai homo. Se tuli aivan puskista.
- Anonyymi
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
No mutta henkilö joka kykenee olemaan molempien sukupuolien kanssa on Bi-seksuaali alkujaankin . Käytä nyt päätäsi edes vähän jos henkilö ei tunne minkäänlaista vetoa samaa sukupuolta olevaan eli on siis hetero niin ei sellainen lähde kokeilemaan ja ole sitten , että jumaliste sitten huomasin olevani lesbo tai homo. Se tuli aivan puskista.
Nuoret naiset haluaa kokeilla lesbo-rakkautta. Se vähentää miesten metsästysaluetta. Väitteesi ei siis päde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret naiset haluaa kokeilla lesbo-rakkautta. Se vähentää miesten metsästysaluetta. Väitteesi ei siis päde.
Vaikken kuin muuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väestöliiton pätevästä tutkimuksestahan tuo on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väestöliiton pätevästä tutkimuksestahan tuo on.
Joo, nämä keskustelut menee niin, että suvaitsevaiset ohittavat kaikki pätevät tutkimukset ja argumentit. Tilalle tarjotaan henkilökohtaisia tunnekokemuksia ja mutua. Hauska silti seurata kun suvaitsevaiset kehittelee omia teorioita ja yrittävät ajatella omilla aivoilleen. Kirjoituksista näkee, kuinka vaikeaa heidän on hahmottaa todellisuutta sellaisena kuin se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, nämä keskustelut menee niin, että suvaitsevaiset ohittavat kaikki pätevät tutkimukset ja argumentit. Tilalle tarjotaan henkilökohtaisia tunnekokemuksia ja mutua. Hauska silti seurata kun suvaitsevaiset kehittelee omia teorioita ja yrittävät ajatella omilla aivoilleen. Kirjoituksista näkee, kuinka vaikeaa heidän on hahmottaa todellisuutta sellaisena kuin se on.
Heillä on aina huonot argumentit jotka on kumottu lukuisia kertoja. He vain jankkaavat omia iskulauseitaan aivan kuin mitään järkevää argumenttia ei olisi annettu. Varmaan moni homo ja lesbo tuntee myötähäpeää lukiessaan näitä suvakkien puolusteluja. Uskovaisten kommentit taas ovat järjestään fiksumman oloisia. Kristinusko on kuitenkin sisäisesti hyvin looginen ja ymmärrettävä.
Anonyymi kirjoitti:
Heillä on aina huonot argumentit jotka on kumottu lukuisia kertoja. He vain jankkaavat omia iskulauseitaan aivan kuin mitään järkevää argumenttia ei olisi annettu. Varmaan moni homo ja lesbo tuntee myötähäpeää lukiessaan näitä suvakkien puolusteluja. Uskovaisten kommentit taas ovat järjestään fiksumman oloisia. Kristinusko on kuitenkin sisäisesti hyvin looginen ja ymmärrettävä.
Itse näen, että uskovilla ei ole mitään käsitystä homoseksuaalisuudesta. Silti he pakonomaisesti siitä kirjoittavat.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Itse näen, että uskovilla ei ole mitään käsitystä homoseksuaalisuudesta. Silti he pakonomaisesti siitä kirjoittavat.
En minä tiedä lasten raiskaamisestakaan mitään ja silti vastustan sitä jyrkästi. Syy on sama kuin homoseksuaalisessa toiminnassa. Molemmat ovat avioliiton ulkopuolista seksuaalista toimintaa, joka on sellaista irstautta, että sitä ei pidä hyväksyä missään muodossa.
- Anonyymi
"Sillä näet heterot eivät koe mitään kamalaan "käännytykseen" mitä tulee homouteen."
Homojen käännyttäminen kristityiksi onkin hyväksyttyä heteroiden parissa. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Tuo on vain oma väitteesi vailla pohjaa, ainakaan yleistäen uskoviin.
Homoseksuaalisuudesta voi olla ihan oikea käsitys. Uskova pitää vain sen harjoittamista syntinä Jumalan sanan perusteella. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Mitä muuta homoudesta pitäisi tietää, kuin että se on jyrkästi kielletty Raamatussa? Ei kiireisillä työssäkäyvillä ihmisillä ole aikaa lukea Setan blogeja tai muuta homomyönteistä propagandaa. En halua kääntyä vihervassariksi tai kulttuurimarxilaiseksi. Ei minua kiinnosta synnissä eläminen.
- Anonyymi
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Nuorten naisten lesbo-kiinnostus johtuu mediasta ja somesta. He ovat vaikutukselle alttiita. Meille luvattiin, että tämä jää makuuhuoneisiin. Mutta tuli voimalla julkisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan halua 🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan halua 🤮
Homot haluaa ja bit voi haluta, mutta ei heterot.
Biseksuaalit rakastaa tätä valhetta yli kaiken. Jopa uskovaiset saattavat opettaa, että naisen lesboilu on luonnollista. Jotenkin eri tavalla kuin miehen homous. No ei ole... Se on samaa homoseksuaalisuutta.
Heteroilla ei ole tällaisia "kokeilu" tarpeita. Se on hullu ajatus. Anonyymi kirjoitti:
Homot haluaa ja bit voi haluta, mutta ei heterot.
Biseksuaalit rakastaa tätä valhetta yli kaiken. Jopa uskovaiset saattavat opettaa, että naisen lesboilu on luonnollista. Jotenkin eri tavalla kuin miehen homous. No ei ole... Se on samaa homoseksuaalisuutta.
Heteroilla ei ole tällaisia "kokeilu" tarpeita. Se on hullu ajatus.Aika moni hetero on kokeillut olla samaa sukupuolta olevien kanssa. Varsinkin kun on vähän ottanut, niin tulee tehtyä sitä mitä on halunnut.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muuta homoudesta pitäisi tietää, kuin että se on jyrkästi kielletty Raamatussa? Ei kiireisillä työssäkäyvillä ihmisillä ole aikaa lukea Setan blogeja tai muuta homomyönteistä propagandaa. En halua kääntyä vihervassariksi tai kulttuurimarxilaiseksi. Ei minua kiinnosta synnissä eläminen.
Eivät ihmiset ehdi katsoa Raamatusta joka asiaa. Heikosti käy, kuten sinulla: Raamatussa ei ole yhtään kielletty homoutta.
Ei minuakaan kiinnosta elää synnissä, mutta niin vain on ollut lapsesta asti.Anonyymi kirjoitti:
Tuo on vain oma väitteesi vailla pohjaa, ainakaan yleistäen uskoviin.
Homoseksuaalisuudesta voi olla ihan oikea käsitys. Uskova pitää vain sen harjoittamista syntinä Jumalan sanan perusteella.Sen mitä homoseksuaalisuudesta tiedän, niin uskovilla ei siitä mitään tietoa. Pelkkiä luulojaan esittävät.
- Anonyymi
uskovaiset vastaan suvakit , nyt pistit pahan , en pysty päättämään 🤔
jos uskovaisella ei olisi psykoosijaksoja ja suvakit tajuaisivat ettei kaikkea voi suvaita
en tiedä pakko tarkastella tapauskohtaisesti- Anonyymi
ehkä kaikkea pitää tarkastella yksityiskohtaisesti ettei aina yleistä
- Anonyymi
Miksi homoudesta pitäisi ”parantua”?
- Anonyymi
Jotta voisi elää normaalia elämää ja olla niin kuin kaikki muutkin, siksi varmaan.
Anonyymi kirjoitti:
Jotta voisi elää normaalia elämää ja olla niin kuin kaikki muutkin, siksi varmaan.
Ihmiset elävät kukin omalla tavallaan. Ei voi sanoa, että olla kuten kaikki muutkin.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ihmiset elävät kukin omalla tavallaan. Ei voi sanoa, että olla kuten kaikki muutkin.
Oletko oikeasti noin tyhmä?
- Anonyymi
Miksi jankkaat vastauksia noihin trollauksiin niin paljon? Turhaan näet vaivaa ja siitä on vain haittaa palstalla, kun tulee noita tyhjänpäiväisiä jankkausketjuja.
- Anonyymi
Voisitko pitää taukoa välillä? Sinä sotket kaikki hyvät keskustelut noilla kahden lauseen kommenteilla. Et viitsi edes perustella tarkemmin vaan väität vain samoja juttuja vuodesta toiseen. Se ei vakuuta ketään.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Tämän minun viestin yläpuolella on kommentti, joka piti tulla sinulle.
- Anonyymi
Ostaisiko väitteen bi-seksuaalisuuden alkuperästä? Se tarkoittaisi että lapsen seksuaalisuus olisi alunperinkin suuntautunut vain kahteen sukupuoleen. Käytännössä lapsen seksuaalisuus on eriytymätöntä, ei binaarista. Heteroseksuaalisuus on geeneissä ja vain vakava kehityshäiriö sallii muuta.
- Anonyymi
Bonobo simpanssit ja Antiikin ajat ennen juutalaisuuden nousua kertovat biseksuaalisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bonobo simpanssit ja Antiikin ajat ennen juutalaisuuden nousua kertovat biseksuaalisuudesta.
Heidän lasten seksuaalisuus oli eriytymätöntä, ei bi-seksuaalisuutta. Bi-seksuaalisuus tarkoittaa, että pystyy olemaan miehen tai naisen kanssa. Järkyttävää, että joku voi olla saman sukupuolen kanssa sukupuoliyhteydessä, mutta se on vain minun mielipiteeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidän lasten seksuaalisuus oli eriytymätöntä, ei bi-seksuaalisuutta. Bi-seksuaalisuus tarkoittaa, että pystyy olemaan miehen tai naisen kanssa. Järkyttävää, että joku voi olla saman sukupuolen kanssa sukupuoliyhteydessä, mutta se on vain minun mielipiteeni.
Sinuun opetettu suhtautumistapa luonnollisperäiseen seksiaalikäytökseen ihmisperimässä.
Vihurivasuri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinuun opetettu suhtautumistapa luonnollisperäiseen seksiaalikäytökseen ihmisperimässä.
VihurivasuriHomous on opetettu tai opittu tapa. He tarvitsevat terapiaa ja tukea omien impulssien kontrollointiin. Eihän se ole mies eikä mikään joka ei pysty itseään hillitsemään. Lesboilun kyllä ymmärtää, koska he ovat heikompi astia, mutta syntiä sekin on.
- Anonyymi
Nämä tarinat suuntauksen synnynäisyydestä ovat satuja vain. Jokainen ihminen on tuomiolla Jumalan edessä omista TEOISTAAN jotka hän tietoisesti tekee. Homoseksuaaliset teot ovat syntiä ja niistä tulisi luopua heti kun mahdollista. Niitä ei tulisi tukea avioliiton tai julkisuuden kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä tarinat suuntauksen synnynäisyydestä ovat satuja vain. Jokainen ihminen on tuomiolla Jumalan edessä omista TEOISTAAN jotka hän tietoisesti tekee. Homoseksuaaliset teot ovat syntiä ja niistä tulisi luopua heti kun mahdollista. Niitä ei tulisi tukea avioliiton tai julkisuuden kautta.
Olen kanssa samaa mieltä. Niiden tekemiset on niin kummallisia, että minä en voi hyväksyä niitä. Ne pitäisi erottaa kirkosta kun eivät itse tajua tekevänsä väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha eritellä; Toora kieltää miestä makaamasta naisen kanssa samalla tavalla kuin maataan miesten kanssa.
Mihin muuhun tuo muka viittaa kuin bi-seksuaalisuuteen?
Älä pane miehiä, jos panet naisia. Jos ajattelee pelkästään sen ajan hygieniaa ja tautivaaraa ja mitä tuollainen voi tehdä sikiölle.... Tottakai tuollainen on syytä kieltää.
- Anonyymi
Homoilu on syntiä ja synnistä on tehtävä parannus.
- Anonyymi
Jumala parantaa ja eheyttää kaikki häneen uskovat homoseksualistit. Tutkittu asia, että jos on uskossa niin paranee helpommin homouden synnistä kuin "ateistit".
Anonyymi kirjoitti:
Jumala parantaa ja eheyttää kaikki häneen uskovat homoseksualistit. Tutkittu asia, että jos on uskossa niin paranee helpommin homouden synnistä kuin "ateistit".
Tunnen yhden uskossa olevan homon. Hän on homo.
- Anonyymi
Homous on ihmistekoista!
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1303261Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382593Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631142278Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .291816- 1141730
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741428Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3081366Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3101305- 641127