Hei rakas, 🩶 soititko minulle eilen klo 21.29 tuntemattomana ?
Jos se olit sinä, miksi löit heti luurin korvaan ?
K(n) > M(m)
Jos se et ollut sinä, niin kuka se sitten oli, tunnustakaa! 😅
Sinulle Mmies
5
166
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvii koittaa saada eripuraa eräiden väliin
kun ei mitään ole sellasta 🖤
https://youtu.be/QIYXTyP_4Ps?si=OgRpppVEDw4AUi8c- Anonyymi
Ja tiedätkö tarkalleen, kuka kirjoittaa kenellekin?
Lukuun ottamatta allekirjoitusta K(n) > M(m)
- Anonyymi
Esittely
Sanoitukset
Kuuntele
I feel you
In every stone
In every leaf of every tree
That you ever might have grown
I feel you
In every thing
In every river that might flow
In every seed you might have sown
I feel you
I feel you
In every vein
In every beatin' of my heart
Each breath I take
I feel you, anyway
In every tear that I might shed
In every word I've never said
I feel you
I feel you
In every vein
In every beatin' of my heart
In every breath I'll ever take
I feel you, anyway
In every tear that I might shed
In every word I've never said
I feel you
I feel you
En ollut minä mutta ikävä on❤️❤️❤️❤️- Anonyymi
Vau, se oli jotain niin kaunista, pidin noista sanoista! Kiitos
K(n) > M(m)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967