Mä tunnen vetoa suhun mies. En tajua miksi, vaikka ei sussa oo mitään vikaakaan. Oot ihana. Haluaisin sanoa sulle kuitenkin, että ei sun tarvitse mua jännittää. Mä en ikinä ylitä sitä rajaa. Mä pystyn jättää tän tähän tunteeseen.
Ei sun tarttee jännittää
16
1252
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa. Mutta kun minä en halua jättää mitään vain tähän, jos olisit hän.
- Anonyymi
Söpöä ja päättäväistä. Toivottavasti asiat etenevät haluamaasi suuntaan hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söpöä ja päättäväistä. Toivottavasti asiat etenevät haluamaasi suuntaan hänen kanssaan.
Kiitos. Sitä minäkin toivon joka päivä.
- Anonyymi
Petät siis puolisoasi mies ? Miksi ? Eikö kannattaisi ensin hoidella kotiasiat reilusti, rehellisesti päätökseen ja sitten alkaa maailmanvalloitus työtovereiden kanssa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petät siis puolisoasi mies ? Miksi ? Eikö kannattaisi ensin hoidella kotiasiat reilusti, rehellisesti päätökseen ja sitten alkaa maailmanvalloitus työtovereiden kanssa ?
Sinä et tunne minua ja on sanomattakin selvää ettet tiedä mitään kenestäkään anonyymipalstalla, joten voit mennä lässyttämään muualle.
- Anonyymi
Lopeta varatulle länkytys
- Anonyymi
Kova paine sulla? Tuollaista jaksat päivästä toiseen 'länkyttää'.
- Anonyymi
Ja tämä työpaikkaromanssit osiokin siis sopii miehen kirjoittaman fantasian kautta tuotettiin ajatusapparaattiin? Ei ihme että lähti duunit alta sinulta yksäri, kuka tuollaista asioden sorkijas jatkaa katsella ei edes… tuni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä työpaikkaromanssit osiokin siis sopii miehen kirjoittaman fantasian kautta tuotettiin ajatusapparaattiin? Ei ihme että lähti duunit alta sinulta yksäri, kuka tuollaista asioden sorkijas jatkaa katsella ei edes… tuni
Sorkippa sinä vaa omaa elämääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova paine sulla? Tuollaista jaksat päivästä toiseen 'länkyttää'.
Älä muuta sano, ei tuo käy ihan täysillä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorkippa sinä vaa omaa elämääs
Niin sinunkin olisi kannattanut sen sijaan, että sotket ihmisiä makaabereihin tarinoihisi
- Anonyymi
Minä en pystynyt
- Anonyymi
Hohoho
- Anonyymi
Vähän katatonisia jo nämä sinun reaktiot miehet juttuihin, mitä muuten mielestäsi termi työpaikkaromanssi tarkoittaa? Tuskin oot nimittäin koskasn kokeillut
- Anonyymi
Jätä perheelliset rauhaan!! Ja keskity työntekoon. Siitä sulle maksetaan!
- Anonyymi
Oot kyllä totaalista ihmiskuonaa. Kuvottava pettäjä. Toivottavasti elämäsi menee pilalle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961589
- 741394
- 501317
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041208- 531196
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9955- 36817
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41725