Paljonko maksaa remontti jos sanalla vaihtaa vesipumpun ym hilppeet?
En vie mihinkään tusinasuutareille vaan kunnon korjaamolle.
Viiatin Jakopää hihnan vaihto
33
762
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikee sanoa kun on niin monenlaista viiattia liikenteessä.
- Anonyymi
No elnakki mulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No elnakki mulla on.
Tuohon maksaa hihnan vaihto 300 - 1000€.
Kun on niin vaikeaa kertoa moottori ja vuosimalli niin eiköhän tuo haarukka sisällä vastauksen kysymykseesi. - Anonyymi
Soitin puhelimellani Tammer dieseliin , ei ukko ymmärtänyt jurotti vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon maksaa hihnan vaihto 300 - 1000€.
Kun on niin vaikeaa kertoa moottori ja vuosimalli niin eiköhän tuo haarukka sisällä vastauksen kysymykseesi.Elnakki turpokoneella. Vauhtipyörä uusi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elnakki turpokoneella. Vauhtipyörä uusi
Aivan aivan. Sori kun en yleensä seuraa tämän palstan juttuja niin en ymmärtänyt että tämä on "huumori" palsta.
Pysyn tästedes poissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan aivan. Sori kun en yleensä seuraa tämän palstan juttuja niin en ymmärtänyt että tämä on "huumori" palsta.
Pysyn tästedes poissa.Älä leikistä suutu! Tule mukaan vaan heittämään vähän läppää! On muuten aika huonoa huumoria täällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä leikistä suutu! Tule mukaan vaan heittämään vähän läppää! On muuten aika huonoa huumoria täällä!
Kai se alkaa harmittaa , kun kaikki jauhaa Elnakkiani ja rumatikkiäni juttua jatkuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä leikistä suutu! Tule mukaan vaan heittämään vähän läppää! On muuten aika huonoa huumoria täällä!
Huonoa?? Parasta mitä karavaanarit voi keksiä.
- Anonyymi
Eivät luvanneet Tammer Dieselissä tehdä osamaksulla.
- Anonyymi
Varmaan muistivat sinut vielä niiden nivelien hankinnan ajoilta jostakin kymmenen vuoden takaa, eivätkä siksi olleet kovin yhteistyöhaluisia?
- Anonyymi
Juu varmaan oli niin . kun pyysin silloin vaihtamaan lyhytlamput ia parkkimislamput olivat sökähtäneet
- Anonyymi
Merkki huolto maahantuojalla maksaa tietty maltaita?
- Anonyymi
Minun elnakin moottori on vapaasti hengittävä 1.9 litrainen turpokone, se Jakopää hihna pitäis vielä vaihtaa. Jos olis jollakin käytetty ja vähän ajettu hihna niin voisin ostaa.
- Anonyymi
Ei kukaan myy sinulle osamaksulla vanhaa hihnaa.
- Anonyymi
Santander voisi ehkä rahoittaa.
- Anonyymi
Laita sukkahoususi hihnan paikalle . minä laitan
Kuopion niksinurkka - Anonyymi
Minun ransitissa eiole hihnoja , on kytkimenvauhtipyörällä , sanoi velini joka vahtoi kulkimeeni lyhytlampun ja suvikumit
- Anonyymi
No mutta känniläinen ei enää erota Viattia Ransustakaan. Kannattaisi jo rauhoittua puliukon.
- Anonyymi
Vauhtipyrä pyörii vinhasti sano vauhtipyöräveljeni.
- Anonyymi
Ole tarkkana , ettet kaadu kännissä vauhtipyörän päälle.
- Anonyymi
4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
- Anonyymi00024
Samalla sen korjaat , kuin pakoputken kumilenkit Palstavahti
- Anonyymi00025
Minulla maksoi jakopäänhihnan, vesipumpun ja vesipumpun hihnan sekä kampiakselin stefan vaihto noin 1300 euroa merkkiliikkeessä.
- Anonyymi00026
Oliko se Elnakki rumatikillä??
Palstavahti kysyy Kuopiosta- Anonyymi00027
Ei ihan elnakki mutta viiatatti vauhtipyörällä ja rumatikillä.
- Anonyymi00028
Paloko siinä lyhytlamppu ja parkkimisvalaisin Palstavahti??
- Anonyymi00030
Kyllä ja myös sumuvalolamppu sökähti, ajan lähes aina sumussa
- Anonyymi00029
Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:
Ei koskaan Fiatia
VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää
804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
6900 km ulkooven toppari irtosi
7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa
Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet
Rumatikki sökähti
Palstahauskuuttaja Kuopiosta - Anonyymi00031
Foortti on vienyt minulta elämän ilon ja yöunet.
- Anonyymi00032
Ehkä se on myös sinun pönttöösikin sekoittanut. Pitkä on taas lista.
- Anonyymi00033
Ehdota mistä vois tilata kaksi sulaketta?
- Anonyymi00034
Tamgearilta kannattaa tilata. siellä vastataan puhelimeen.
Tarkailija Kuopiosta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt373355Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441656Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60967
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36823Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48729