https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jessi-jokelainen/hyvinvointivaltiota-ei-pida-hylata-sen-rakentamista-pitaa-jatkaa/
Tässä se sanotaan suoraan tuolle Kauppalehden nilkille ja muillekin.
Hyvinvointivaltio pitää pelastaa eikä tuhota
5
168
Vastaukset 5
- Anonyymi
Tuossa artikkelissa joku naiivi Jessi höpisee tunne-pohjaista ideologiaansa ja unohtaa oikein kätevästi realiteetit.
Unohtaako tahallaan, vahingossa vai pelkkää tyhmyyttään - vaikea sanoa.
Perusteiksi höttö-unelmilleen Jessi heittää pari ideologista oletusta, joita ei ditten vaivaudu edes perustelemaan. Sellaista toivoo-toivoo puppua. No, eipä sillä että niille aivopieruille mitään täsjärkisiä perusteluja tudellisuudessa löytyisikään...
Lopuksi tietenkin maalaillaan kovasti uhkakuvia ja pelätään. Sen pitäisi riittää ilmeisesti vakuuttamaan höpistyn utopian erinomaisuudesta.
No sori.
Ei vakuuttanut: ei idea, ei visio, eikä edes pelot.
Pelkkää puppua oli. - Anonyymi
Vihervassujen tavoite on saada maa konkkaan että saisivat maan eurostoliiton holhouksen alle.
- Anonyymi
Vasemmistoliiton Jessi se nyt itkee, kun maito on maassa ja se pitäisi saada takasin kannuun. Se kun on niin kivaa katsokaas, kun on maitoa kannussa.
Herätys!
Aika todeta tosiasiat ja lopettaa se typerä valitus ja ulina. Maito ei enää palaa kannuun.
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus. Hyvinvointivaltiodemokraattien taistelu pimeitä pataporvarinmustia taantumuksellisia voimia vastaan jatkuu, kuten hyvinvointivaltiokehityksen alusta asti on tapahtunut 🇫🇮❤🌹
- Anonyymi00006
Sinimusta hallitus on fasistinen, se tuhosi hyvinvointivaltion.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459