Huonoa seuraa......

Kun tuli jo tänään kirjoitettua tuosta ex luuseri ukosta joka on sadistinen hullu...... ja soittelee joka helvetin päivä..... tunnin välein..... niin kerrotaan mitä hän sainoi juuri hetki sitten..... olen ilmeisesti eksynyt väärään seuraan... maybyline on mulle huonoa seuraa...... käytökseni on kuulemma muuttunut....voi vattu.... ilman may:ta en olisi selvinyt.... on ollu suuri apu ja turva....... on tukenut monessa asiassa..... tuntuu kummalta että exä ei voi jättää rauhaan....... samperin samperi....... Niin ja vielä haukkuu ystäviäni ketkä viel ovat omin silmin nähnyt ku olen räsynukke ollut sille paskalle.... mutta kiitän maybylineä ystävyydestä ja avusta mitä mulle on antanut..... harvoin löytää sellaista ystävää....... kiits may....:)))))

4

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maybeline

Kyllä nyt täytyy sanoa että lämmitti sydäntä ja mieltä lukea kauniit sanasi minusta:) julkisuus kuvani parani sadalla prosentilla,Kiitos BB!
      ...vai huonoa seuraa...pois se minusta!:DDD

Sinä itse olet todellinen helmi ystäväksi!Ystäviä ei ole koskaan liikaa mutta jos ihmisellä on edes yksi sinunlainen ystävä niin se on enemmän kuin paljon!Onneksi minulla on sinut!

Kiits BB!Yhdessä olemme vahvoja!

• Ja mulla myös elämä ois hyvin tyhjää ilman kamua...... tiedäks mitä...... huomen aamusta kahvila taas avoinna..... muista pullat tuoda...... ja juhannuksesta..... taidan sut ympäri viel puhua...... mä voin viinat tällä kertaa tarjota........ :))))))))

• Trambolino

Hei sun kannattaa vaihtaa liittymää ja ottaa salainen numero.....tietty hankalaa, jos se alkaa sitten muuten ahdistelemaan tulemalla vaikka sun oven taakse uhoilemaan....täs mun "advice"

• ku ei voi..... kun meillä tämä yhteinen jälkikasvu.......kerran numeron vaihdoin.... samperi ku joku sen oli antanut vaikka kaikkia ystäviä kielsin antamasta..... joten se yritys hukkaan meni....... nykyään en juuri vastaile jos ei ole pakko..... Kiits neuvosta....:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      275
      45872
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      51
      11460
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      233
      11038
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      39
      9840
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      90
      8678
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      287
      6738
    7. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      2
      3549
    8. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      3
      3440
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      25
      3163
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      4
      3023
    Aihe