Julkinen kysymys vastuussa oleville

Anonyymi-ap

Pääministeri Marin Ja ministeri Krista Kiuru, WHO n asiantuntija Hanna Nohynek ja Bill Gatesin rahoittama rokotetutkija Mikä Rämet , Asko Järvinen, ? mitä mieltä olette noin rokotteita suositetelleina päättäjinä ja asiantuntijoina, että Kansalaistorille asennetaan muistoseinä koronarokotuksiiin kuolleille suomalaisille? Maassammehan on ylikuolleisuus joka alkoi tehosterokottamisen jälkeen, mikä on tilastollinen tosiasia, mihin kukaan ministeri tai poliitikko ole kantaa ottanut. Miten olisi päättäjien taholta muistotilaisuus ja kunnianosoitus niille suomalaisille jotka ovat pysyvästi vammautuneet tai kuolleet koronarokotteista? Olisko se vähintä mitä voitte tehdä kansalaisille jotka kärsivät toimenpiteiden takia? Miten itsemurhan tehneet ja mielenterveyshaitat? Miten on, luetaanko mukaan myös toimenpiteiden seurauksena kaatuneet yksityisyritykset ja henkilökohtasiet elämäntyön menettämiset ja katastrofit? Työnsä ja toimeentulonsa menettäneet?
Muualla maailmalla on pystytetty muistoseiniä, youtube on niitä täynnä, vaikka koetetaankin sensuroida pois, niin lisää tulee..

8

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä olet elävä esimerkki mielenterveys ongelmista.

      • Anonyymi

        olisko moktar gubta taas vauhdissa...sekasortoa suomeen-pietarista?


      • Anonyymi

        Miksi laitat noin?? Aloittaja laittoi asiaa.


    • Anonyymi

      Hahhaaa. Marin ei ole ollut pääministerinä. eikä Kiurukaan ministerinä yli vuoteen.

      • Anonyymi

        Ei kai hän tarkoittanutkaan, että nämä korona kuolemat olisi ollut vuosi sitten.. Kannattaisi sinun tarkistaa milloin nämä aloittajan mainitsemat henkilöt on ollut nuita töitä tekemässä, ennen kuin laitat hahhaa:ta.


      • Anonyymi

        Lueppa koko aloittajan kirjoitus,huomaat että ajankohda taitaa olla just näitten ministerien aikana.
        Ei tarvi hahatella yhtään.


    • Anonyymi

      Kiurun johdolla juntattu, valheisiin perustuva sote on susi. Vai onko hyvä? Valheet tarkoittavat toimia, joilla parempi Sipilän sote kaadettiin. Se oli sdp:n ja vasemmistoliiton yhteistyön tulos.

      • Anonyymi

        kohta se on kaisa Juustohöylän syytä kaikki


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe