Onko ollut hyvä viikonloppu

Anonyymi-ap

Palstalla? Mulla on hiukan rapsakka olo🤢 melkein vois istua vessassa ämpärin kanssa.
Eikös juopolla pitänyt olla hyvä elämä. En ole kokenut kyllä ihan parasta oloa tästä. Hienot oli paukut taivaalla 🎇🎆

10

133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siulla paukkuu pyllynsilimä senkin valio,älä selevitä,ole rauhassa,olen kavio ammuuu,täh töh

• Anonyymi

Tuo minulle vaikka piimää. Mulla tulee vatsahapot ylös äläkä raaku siellä😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo minulle vaikka piimää. Mulla tulee vatsahapot ylös äläkä raaku siellä😀

Limaisia raakkuja raakana, nam 😋! On se sitten simpukkaa, mustekalaa, sientä taikka etanaa, niin anyway, kyllähän ne "lastit" ylösnousemuksen kokevat nielemisen jälkeen. Tänään on sateista eli niitä limanuljaskoja voi kerääntyä kaduille 🐌🐌🐌. Limanuljaska on myös sienilaji. - Terveisin, Lima-Ätmi 😗.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Limaisia raakkuja raakana, nam 😋! On se sitten simpukkaa, mustekalaa, sientä taikka etanaa, niin anyway, kyllähän ne "lastit" ylösnousemuksen kokevat nielemisen jälkeen. Tänään on sateista eli niitä limanuljaskoja voi kerääntyä kaduille 🐌🐌🐌. Limanuljaska on myös sienilaji. - Terveisin, Lima-Ätmi 😗.

Olipa kiva lukea 🤮 kuka voi syödä edes katkarapuja en tajua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa kiva lukea 🤮 kuka voi syödä edes katkarapuja en tajua

Mulla on sattumoisin katkarapuja jääkaapissa odottamassa 🙂. Laitoin ne illalla uuniin eli niiden kosteusaste on sentään vähäisempi sen ansiosta. Muistaakseni katkat tekevät hyvää hiuksille. Ala-asteella jouduin tulikasteeseen kun opettaja pakotti minut syömään limasienen. Pidätin hengitystä ja nielaisin sen väkisin juoman kanssa. Minua toisin sanoen kidutettiin. USA:ssa olisin varmasti saanut 10 miljoonan dollarin kärsimykset jos olisin vienyt asian raastupaan. - 11:08.

• Anonyymi

Mahtava olo, ikävää lukuunottamatta. Vuosiin ensimmäinen venetsialaisviikonloppu kun en ottanut pisaraakaan alkoholia. 🤸🙂

• Anonyymi

😩nyt mä olen sulle kateellinen😃haluan tuon olon. Olitko vain kotona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😩nyt mä olen sulle kateellinen😃haluan tuon olon. Olitko vain kotona?

Joo. Mutta älä huoli, siirsin tuon sinun olotilan itselleni tapahtuvaksi myöhempään syksyyn. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Mutta älä huoli, siirsin tuon sinun olotilan itselleni tapahtuvaksi myöhempään syksyyn. 😁

🥳hyvä juttu täytyy välillä juhlia ja mato tappaa

• Anonyymi

Ookkona tehenä lenkkivä ? Mie oon tuas kuullunna et ne maustetytön tylleröiset mainostavat uutta makkaroo olikona se nyt turkin tippurin makusta eiku pipurin nii että tuota prööt,oho no nyt kaik tietöö et mie pöräytin ihan omiani tuas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minua odottaa

Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4087
    2. Miten toivoisit

Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      115
      3902
    3. Keksitkö keinon

Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      50
      3575
    4. Haluaisitko nähdä

Hänet alastomana?
      Ikävä
      61
      2862
    5. Hilirimpsistä

Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2701
    6. Älä elättele

Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2458
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      20
      2439
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2366
    9. T- miehelle....

Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2249
    10. Kuule rakas...

Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2195
    Aihe