Palstalla? Mulla on hiukan rapsakka olo🤢 melkein vois istua vessassa ämpärin kanssa.
Eikös juopolla pitänyt olla hyvä elämä. En ole kokenut kyllä ihan parasta oloa tästä. Hienot oli paukut taivaalla 🎇🎆
Onko ollut hyvä viikonloppu
10
133
Vastaukset
- Anonyymi
Siulla paukkuu pyllynsilimä senkin valio,älä selevitä,ole rauhassa,olen kavio ammuuu,täh töh
- Anonyymi
Tuo minulle vaikka piimää. Mulla tulee vatsahapot ylös äläkä raaku siellä😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo minulle vaikka piimää. Mulla tulee vatsahapot ylös äläkä raaku siellä😀
Limaisia raakkuja raakana, nam 😋! On se sitten simpukkaa, mustekalaa, sientä taikka etanaa, niin anyway, kyllähän ne "lastit" ylösnousemuksen kokevat nielemisen jälkeen. Tänään on sateista eli niitä limanuljaskoja voi kerääntyä kaduille 🐌🐌🐌. Limanuljaska on myös sienilaji. - Terveisin, Lima-Ätmi 😗.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Limaisia raakkuja raakana, nam 😋! On se sitten simpukkaa, mustekalaa, sientä taikka etanaa, niin anyway, kyllähän ne "lastit" ylösnousemuksen kokevat nielemisen jälkeen. Tänään on sateista eli niitä limanuljaskoja voi kerääntyä kaduille 🐌🐌🐌. Limanuljaska on myös sienilaji. - Terveisin, Lima-Ätmi 😗.
Olipa kiva lukea 🤮 kuka voi syödä edes katkarapuja en tajua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa kiva lukea 🤮 kuka voi syödä edes katkarapuja en tajua
Mulla on sattumoisin katkarapuja jääkaapissa odottamassa 🙂. Laitoin ne illalla uuniin eli niiden kosteusaste on sentään vähäisempi sen ansiosta. Muistaakseni katkat tekevät hyvää hiuksille. Ala-asteella jouduin tulikasteeseen kun opettaja pakotti minut syömään limasienen. Pidätin hengitystä ja nielaisin sen väkisin juoman kanssa. Minua toisin sanoen kidutettiin. USA:ssa olisin varmasti saanut 10 miljoonan dollarin kärsimykset jos olisin vienyt asian raastupaan. - 11:08.
- Anonyymi
Mahtava olo, ikävää lukuunottamatta. Vuosiin ensimmäinen venetsialaisviikonloppu kun en ottanut pisaraakaan alkoholia. 🤸🙂
- Anonyymi
😩nyt mä olen sulle kateellinen😃haluan tuon olon. Olitko vain kotona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😩nyt mä olen sulle kateellinen😃haluan tuon olon. Olitko vain kotona?
Joo. Mutta älä huoli, siirsin tuon sinun olotilan itselleni tapahtuvaksi myöhempään syksyyn. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Mutta älä huoli, siirsin tuon sinun olotilan itselleni tapahtuvaksi myöhempään syksyyn. 😁
🥳hyvä juttu täytyy välillä juhlia ja mato tappaa
- Anonyymi
Ookkona tehenä lenkkivä ? Mie oon tuas kuullunna et ne maustetytön tylleröiset mainostavat uutta makkaroo olikona se nyt turkin tippurin makusta eiku pipurin nii että tuota prööt,oho no nyt kaik tietöö et mie pöräytin ihan omiani tuas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194087
- 1153902
- 503575
- 612862
- 2002701
- 492458
- 202439
- 202366
- 412249
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412195