Palstalla? Mulla on hiukan rapsakka olo🤢 melkein vois istua vessassa ämpärin kanssa.
Eikös juopolla pitänyt olla hyvä elämä. En ole kokenut kyllä ihan parasta oloa tästä. Hienot oli paukut taivaalla 🎇🎆
Onko ollut hyvä viikonloppu
9
144
Vastaukset
- Anonyymi
Siulla paukkuu pyllynsilimä senkin valio,älä selevitä,ole rauhassa,olen kavio ammuuu,täh töh
- Anonyymi
Tuo minulle vaikka piimää. Mulla tulee vatsahapot ylös äläkä raaku siellä😀
- Anonyymi
Olipa kiva lukea 🤮 kuka voi syödä edes katkarapuja en tajua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa kiva lukea 🤮 kuka voi syödä edes katkarapuja en tajua
Mulla on sattumoisin katkarapuja jääkaapissa odottamassa 🙂. Laitoin ne illalla uuniin eli niiden kosteusaste on sentään vähäisempi sen ansiosta. Muistaakseni katkat tekevät hyvää hiuksille. Ala-asteella jouduin tulikasteeseen kun opettaja pakotti minut syömään limasienen. Pidätin hengitystä ja nielaisin sen väkisin juoman kanssa. Minua toisin sanoen kidutettiin. USA:ssa olisin varmasti saanut 10 miljoonan dollarin kärsimykset jos olisin vienyt asian raastupaan. - 11:08.
- Anonyymi
Mahtava olo, ikävää lukuunottamatta. Vuosiin ensimmäinen venetsialaisviikonloppu kun en ottanut pisaraakaan alkoholia. 🤸🙂
- Anonyymi
😩nyt mä olen sulle kateellinen😃haluan tuon olon. Olitko vain kotona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😩nyt mä olen sulle kateellinen😃haluan tuon olon. Olitko vain kotona?
Joo. Mutta älä huoli, siirsin tuon sinun olotilan itselleni tapahtuvaksi myöhempään syksyyn. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Mutta älä huoli, siirsin tuon sinun olotilan itselleni tapahtuvaksi myöhempään syksyyn. 😁
🥳hyvä juttu täytyy välillä juhlia ja mato tappaa
- Anonyymi
Ookkona tehenä lenkkivä ? Mie oon tuas kuullunna et ne maustetytön tylleröiset mainostavat uutta makkaroo olikona se nyt turkin tippurin makusta eiku pipurin nii että tuota prööt,oho no nyt kaik tietöö et mie pöräytin ihan omiani tuas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4102190Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212066Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171815Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211153Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935