Olen tapaillut miestä 4kk mutta keskusteltu lähes vuoden ja kysyin häneltä haluaako parisuhdetta kanssani mutta hän haluaa jatkaa rauhassa tutustumista. En siis taida olla hänelle se mitä haluaa?
Mies ei taida haluta minua?
6
164
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa pelailla useamman kanssa
- Anonyymi
Kyllä kuka tahansa tietää mitä haluaa toisesta jo tuossa vaiheessa ja olette tutustuneet siten että tiedätte keitä olette. Sanoisin että pitää sua varalla ja yrittää nyt enää vain hyötyä jollain tapaa.
- Anonyymi
Unohda se on miehiä jotka tietää mitä ne haluu
- Anonyymi
Oletko ollut luotettava kumppani hänelle (pelot)? Jos hänellä on epäilyjä sinun suhteen niin ymmärrän hänen epäröimisen tilanteen kanssa. Puhumalla asiat selviää, joskus voi ihan mitättömän kuuloinen asia olla haittaamassa suhteen lähentymistä? Ehkä voinut jopa jonkun asian ymmärtää väärin? Jos koet hänet sinulle tärkeäksi, selvitä ennen kuin teet mitään suurempia johtopäätöksiä?
- Anonyymi
Olet vain yksi hänen hoidoistaan. Mutta kyllähän jokaisen täyspäisen ihmisen on hyvä harrastaa seksiä säännöllisesti ja saada nauttia toisen ihmisen läheisyydestä muutenkin. Hoitosuhde on siihen ihan passeli. Tälläkin palstalla näkee paljon noita yksinäisiä, joilla ei ole edes yhtä hoitoa, ja mitä se on tehnyt heidän mielenterveydelleen.
- Anonyymi
Komppaan tätä. Pyörittää ohellasi muitakin naisia ja tuo on vain tapa yrittää luistaa vakiintumisesta sun kanssa mutta ei myöskään menetä sitä hyötyä mitä repii susta. Veikkaan että on uskotellut että tekisitte joitain asioita ja juttuja tulevaisuudessa ja yrittänyt myös jotain nyyhkytarinoita miten vaikeaa hänellä on ollut tai vastaavaa? Noi on vaan pitkittämistä. Sulkeutuu jos alat kyselemään vaikeita?
Ymmärrä jättää tommonen pelkuri ja loinen kuin nalli kalliolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103589
- 873426
- 473273
- 2002444
- 412257
- 402155
- 202116
- 182088
- 351959
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl341847