Katson aina vastaantulevaa mustakaapunaista tiukasti silmiin

Anonyymi-ap

ja jos on vielä sellainen nainen, että on peittänyt myös naamansa, niin tokaisen sille, että täällä ei saa naamioitua. Ei ne ikinä vastaan mitään.

Että sellainen rasisti minä olen.

17

141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä että muistutat mitä LAKI sanoo! Lisäksi varjo-olennot ovat muutenkin epämääräisiä ja jotenkin yhteiskuntaan kuulumattomia koska Suomi on avoin ja reilu kansa.

• Anonyymi

Musset pitää meitä tyhminä.

• Anonyymi

Alempiarvoisina joille voi valehdella.

• Anonyymi

Suvaitsevaisuus on kaukana muslimeista.

• Anonyymi

Mutta miksi niin teet?

• Anonyymi

Siksi että noin pukeutuneet tyypit ei kuulu tänne.

• Anonyymi

Minä taas katson mustaan hiiappiin puketunutta naista himoiten. Saa siinä nainen mietittävää kerrassaan.

• Anonyymi

Ei se ollut nainen. Miksi luulet että vain naiset käyttää hiiappia?

• Anonyymi

Jos tuntuu että pierettää niin kannatta yrittää pidättää siihen saakka kun musse tulee kohdalle ja silloin pieraista.

• Anonyymi

Ei käy kateeksi burkha jos on ilmavaivoja.
        Tuli vaan mieleen.

• Anonyymi

On täällä vajaita avauksia. Eikö ole mitään oikeaa tekemistä?

• Anonyymi

Ei ne osaa suomea paitsi ne supisuomalaiset i s i s -naiset, jotka silloinen ulkoministeri Haavisto haki puolisalaa leireiltä. Niillä on musta huppu yleensä päässä tai sellainen musta "kuolalappu" , joka jättää vain kapean näkymän silmiin. Ne tuntee myös isosta lapsijoukosta.

• Anonyymi

Kokeilin tuota silmiinkatsomiskikkaa ja vastapuoli hymyili viettelevästi. Rasistiksi leimautumisen pelossani katsoin toisaalle ja poistuin tilanteesta muualle. Hävetti kauheasti jälkeenpäin kun ajattelin että kyseinen tummaihoinen naisoletettu on varattu oman kulttuurinsa edustajalle eikä minulle valkoihoiselle heteromiehelle.
      Tein heti jäsenhakemuksen vihreisiin, toivottavasti eivät tyrmää hakemustani aiemman käytökseni vuoksi.

• Anonyymi

Toiset saavat naamioitua, toiset eivät. Toiset ovat yhdenvertaisempia kuin toiset.

• Anonyymi

Alkaisko kaavut vähetä jos soittaisi poliisille,ja kertosi että epäilee että kaavun alla on ase ?

• Anonyymi

Perättömän ilmoituksen rangaistusta kovennettaisiin ja siihen lisättäisiin mainintoja mahdollisesta rasistisesta motiivista, joka triplaa rangaistuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perättömän ilmoituksen rangaistusta kovennettaisiin ja siihen lisättäisiin mainintoja mahdollisesta rasistisesta motiivista, joka triplaa rangaistuksen.

niin mitä sillä on ei voi tietää?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Terno Hedman Oy

Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      31
      3528
    2. Mä koin helpompana

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      16
      2560
    3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      20
      2300
    4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      193
      2093
    5. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      31
      1955
    6. Tappelen mielelläni palstalla

Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      50
      1611
    7. Mitä ajattelet tästä kaikesta

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      34
      1575
    8. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      21
      1544
    9. Peltotien ammuskelu

Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      54
      1443
    10. Luovutitko jo nainen?

En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
      Ikävä
      58
      1323
    Aihe