ja jos on vielä sellainen nainen, että on peittänyt myös naamansa, niin tokaisen sille, että täällä ei saa naamioitua. Ei ne ikinä vastaan mitään.
Että sellainen rasisti minä olen.
Katson aina vastaantulevaa mustakaapunaista tiukasti silmiin
17
141
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että muistutat mitä LAKI sanoo! Lisäksi varjo-olennot ovat muutenkin epämääräisiä ja jotenkin yhteiskuntaan kuulumattomia koska Suomi on avoin ja reilu kansa.
- Anonyymi
Musset pitää meitä tyhminä.
- Anonyymi
Alempiarvoisina joille voi valehdella.
- Anonyymi
Suvaitsevaisuus on kaukana muslimeista.
- Anonyymi
Mutta miksi niin teet?
- Anonyymi
Siksi että noin pukeutuneet tyypit ei kuulu tänne.
- Anonyymi
Minä taas katson mustaan hiiappiin puketunutta naista himoiten. Saa siinä nainen mietittävää kerrassaan.
- Anonyymi
Ei se ollut nainen. Miksi luulet että vain naiset käyttää hiiappia?
- Anonyymi
Jos tuntuu että pierettää niin kannatta yrittää pidättää siihen saakka kun musse tulee kohdalle ja silloin pieraista.
- Anonyymi
Ei käy kateeksi burkha jos on ilmavaivoja.
Tuli vaan mieleen.
- Anonyymi
On täällä vajaita avauksia. Eikö ole mitään oikeaa tekemistä?
- Anonyymi
Ei ne osaa suomea paitsi ne supisuomalaiset i s i s -naiset, jotka silloinen ulkoministeri Haavisto haki puolisalaa leireiltä. Niillä on musta huppu yleensä päässä tai sellainen musta "kuolalappu" , joka jättää vain kapean näkymän silmiin. Ne tuntee myös isosta lapsijoukosta.
- Anonyymi
Kokeilin tuota silmiinkatsomiskikkaa ja vastapuoli hymyili viettelevästi. Rasistiksi leimautumisen pelossani katsoin toisaalle ja poistuin tilanteesta muualle. Hävetti kauheasti jälkeenpäin kun ajattelin että kyseinen tummaihoinen naisoletettu on varattu oman kulttuurinsa edustajalle eikä minulle valkoihoiselle heteromiehelle.
Tein heti jäsenhakemuksen vihreisiin, toivottavasti eivät tyrmää hakemustani aiemman käytökseni vuoksi. - Anonyymi
Toiset saavat naamioitua, toiset eivät. Toiset ovat yhdenvertaisempia kuin toiset.
- Anonyymi
Alkaisko kaavut vähetä jos soittaisi poliisille,ja kertosi että epäilee että kaavun alla on ase ?
- Anonyymi
Perättömän ilmoituksen rangaistusta kovennettaisiin ja siihen lisättäisiin mainintoja mahdollisesta rasistisesta motiivista, joka triplaa rangaistuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perättömän ilmoituksen rangaistusta kovennettaisiin ja siihen lisättäisiin mainintoja mahdollisesta rasistisesta motiivista, joka triplaa rangaistuksen.
niin mitä sillä on ei voi tietää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 313528
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv162560Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm202300Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1932093Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311955Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.501611- 341575
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko211544- 541443
Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja581323