Kaneli ja sokeri on hoitajien mielestä liika vaadittu.

Anonyymi-ap

Kaneli ja sokeri on hoitajien mielestä liika vaadittu.

Tällä Krevinkoti meillä on huono ruoka päivän toinen ateria on aina puuroa tai keittoa ja puuroa on monta kerta vikkossa vähintään noin 2-3 kerta vikkossa.

Hoitaja tällä Krevinkoti kysy minultta otanko minä manna puuroa minä sanon että ota ja hoitaja kysy että otanko minä luumu kisseliä sen puuron kanssa.

Minä sanon että en ota otan kanelia ja sokeria hoitaja sano että sittä me ei voida anta se on liika vaadittu kun sittä ei ole muutkan sannut.

Minä sanon että sitten minä en ota puuroa ja hoitajat sano että älä ota sitten.

Että tällaista meinikkiiä tällä kristinankaupunki krevinkoti.

4

229

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun ei hoitajat jousta niin minulla on hyvä ja päätevää syy anta huonoa palautetta.

• Anonyymi

Säästäminen sinä on se juju eli juttu jos ruokalistalla luke puuroa ja luumukeitto niin ne ei anna muuta kun puuroa ja luumukeittoa jolloin hilloa ja kaneli ja sokeria mene vähemmän jolloin pohjanmaan hyvinvointialue säästä nillä on jopa ollut kokous sittä että hillo ym pitä jättä pois säästö syyistä ja silloin hoitajien täyty noudatta ohjeistusta.

Muuten aasuminen hoitokodissa on tosi kallista minulla edunvalvoja maksoi 115.000€ minun rahoja 4 vuodessa plus eläke ja asumistuki ja hoitotuki ja takuu eläke hoitokoti maksuhin.

Mutta hillo ja sokeri ja kaneli on se mitä ne jättä pois kun ne yrittä säästä että saa vähennettyä nittä hoitomaksuja.

• Anonyymi

Jos sulla on omainen joka voisi tuoda sulle omat sokerit ja kanelit kun ei 100 000 € hoitokodissa riitä kyseisiin "ylellisyyksiin"?

Nämä kodit ja heidän johtajat saa kyllä Raamatun mukaan kostonsa vanhusten ja kurjien RYÖSTÖSTÄ.
        Ei he jää ilman tuomiota vaikka nyt näyttääkin että menestyvät. Se on TÄYSIN varmaa!

• Anonyymi

Länsirannikolla otettiin vastaan paljon terroristeja elätettäviksi. Siksi ei hoitokotiin riitä sookeria ja kanelia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      20
      1771
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      146
      1748
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      321
      1433
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1118
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1102
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      139
      1058
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      975
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      959
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      955
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      77