Eli 52 vuotiaana. Sitä ennen olen toki salilla treenaillut, mutta en mavea enkä kyykkyä enkä penaa paljoa.
Painoa on 120kg ja pituus 187.
Ensimmäinen tulostaso oli = Penkki 160 kg. Kyykky 120 kg. Mave 140 kg.
Puolen vuoden päästä Penkki 180 kg. Kyykky 150 kg ja mave 180 kg.
Nyt eilen taas kokeilin maksimit niin Penkki on 190 kg. Kyykky 170 kg ja mave 220kg.
Tavoite on ensi kesään Mennessä saada yhteistuloksena 650 kg. Ja koko ikäni olen treenannut natuna.
55 Vuotistavoite on 700kg jolla kehtaa jo mennä ikämieskisoihin.
Aloitin voimanoston vuosi sitten seniori-iässä
Anonyymi-ap
1
410
Vastaukset
- Anonyymi
selvä pyy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837