Outoa että jos he ovat nyt yhdessä niin ei hääville vaikuta kun palsta on ainoa paikka missä voi hehkuttaa😆 jos mulla ois mies niin ei me kyllä suomi kaksnelosella oltais😩
Kiusaaja pariskunta
11
182
Vastaukset
- Anonyymi
kauniita unia😘 love birds😅
- Anonyymi
Ota lyrica loser 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota lyrica loser 🤣
Miks just lyrica
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks just lyrica
Haluatko kuulla hyvän tripin siitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota lyrica loser 🤣
Eli sä olet vielätyhmäkin kaikenlisäksi🤣🤣
- Anonyymi
Samaa mieltä. On nämä A kirjaimet erikoisia.
- Anonyymi
On siellä toinenkin
Tai näin antavat ymmärtää. Harmi jos pitää asioiden edetä. Tulee kunnon keissi. Noh.. huomenna jatkuu se selvitys.- Anonyymi
Toivottavasti saatte selville mitä tarvii.
Mä en saa ikinä sitä tietää niiku oon sanonu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saatte selville mitä tarvii.
Mä en saa ikinä sitä tietää niiku oon sanonu.Mikset saanu tietää? Ehkä sulla ei ole oikeita yhteyksiä
- Anonyymi
Ajatella et tääl toimii myös kiusaajaporukoita leiriytyny yhtä ihmistä vastaan
- Anonyymi
Varmaan useampia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302138
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔141130Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis381115- 651076
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon29962- 64907
Tule vaimokseni
En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai48856- 76853
- 36849
Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m203833