Outoa että jos he ovat nyt yhdessä niin ei hääville vaikuta kun palsta on ainoa paikka missä voi hehkuttaa😆 jos mulla ois mies niin ei me kyllä suomi kaksnelosella oltais😩
Kiusaaja pariskunta
11
242
Vastaukset
- Anonyymi
kauniita unia😘 love birds😅
- Anonyymi
Ota lyrica loser 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota lyrica loser 🤣
Miks just lyrica
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks just lyrica
Haluatko kuulla hyvän tripin siitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota lyrica loser 🤣
Eli sä olet vielätyhmäkin kaikenlisäksi🤣🤣
- Anonyymi
Samaa mieltä. On nämä A kirjaimet erikoisia.
- Anonyymi
On siellä toinenkin
Tai näin antavat ymmärtää. Harmi jos pitää asioiden edetä. Tulee kunnon keissi. Noh.. huomenna jatkuu se selvitys.- Anonyymi
Toivottavasti saatte selville mitä tarvii.
Mä en saa ikinä sitä tietää niiku oon sanonu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saatte selville mitä tarvii.
Mä en saa ikinä sitä tietää niiku oon sanonu.Mikset saanu tietää? Ehkä sulla ei ole oikeita yhteyksiä
- Anonyymi
Ajatella et tääl toimii myös kiusaajaporukoita leiriytyny yhtä ihmistä vastaan
- Anonyymi
Varmaan useampia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a738642Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1364797Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1123886Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793462Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii743016Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1512760SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt212482SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het392177Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä561998Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan631993