Outoa että jos he ovat nyt yhdessä niin ei hääville vaikuta kun palsta on ainoa paikka missä voi hehkuttaa😆 jos mulla ois mies niin ei me kyllä suomi kaksnelosella oltais😩
Kiusaaja pariskunta
11
211
Vastaukset
- Anonyymi
kauniita unia😘 love birds😅
- Anonyymi
Ota lyrica loser 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota lyrica loser 🤣
Miks just lyrica
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks just lyrica
Haluatko kuulla hyvän tripin siitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota lyrica loser 🤣
Eli sä olet vielätyhmäkin kaikenlisäksi🤣🤣
- Anonyymi
Samaa mieltä. On nämä A kirjaimet erikoisia.
- Anonyymi
On siellä toinenkin
Tai näin antavat ymmärtää. Harmi jos pitää asioiden edetä. Tulee kunnon keissi. Noh.. huomenna jatkuu se selvitys.- Anonyymi
Toivottavasti saatte selville mitä tarvii.
Mä en saa ikinä sitä tietää niiku oon sanonu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saatte selville mitä tarvii.
Mä en saa ikinä sitä tietää niiku oon sanonu.Mikset saanu tietää? Ehkä sulla ei ole oikeita yhteyksiä
- Anonyymi
Ajatella et tääl toimii myös kiusaajaporukoita leiriytyny yhtä ihmistä vastaan
- Anonyymi
Varmaan useampia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826345
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895440Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984131- 522890
- 262832
- 1202083
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151