🥰🐦🎶 Tiri tiri teijaa lauloi kaiken kesän❤
Nyt ei peippo tai harmaasieppo voi enää vanhaan lintupönttöön tehdä pesää. Tuolla se palaa saaunan padan alla lämmittäen pesu- ja tiskivettä.
Parin sadepäivän jälkeen on ihanaa kun aurinko taas paistaa. Risukasassa on vielä kuitenkin pimeää.
Koivun oksaan korkealle teki peippo pesän
6
281
Vastaukset
- Anonyymi
Päivä ei paista risukasaan🤔
Sähköpostissa eräs tärkeä henkilö aikoinaan mainitsi, että paistaa se päivä joskus risukasaankin.
- Anonyymi
Susitrolliäijä vauhdissa eri nikillä 🙈
Aloituksella ei ole mitään tekemistä sinun, eikä suden kanssa. Taidat olla niin yksinkertainen, ettet huomannut että aloituksessa on tunniste oikean elämän tapahtumasta . Lisäksi se on kirjoitettu tällä ainoalla nikilläni.
Jos kuvittelet, että pystyt sotkemaan asioitani omituisella käytökselläsi, niin siinä erehdyt.
- Anonyymi
Ihanat lauseet. Oma äitini kertoili noin. ❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726832
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353883- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341429
- 1431197