Kaistapäiden kaupunki...

Anonyymi-ap

Helsinki on sairas kaupunki...!!! Kauppakeskus Tripla täytyy sairaista ihmisistä. Minua tuijotellaan murhaavilla katsella, kun nähdään minun olevan ahdistuneessa tilassa...!!!

He miehet ja naiset jotka katselevat minua murhaavasti kyllä tunnistavatkin minut ja takuuvarmasti tuntevat taustani ja tietävät syyn ahdistukseeni joten minä en heitä armahda...!!! MIKSI ARMAH5RTAISIN HENKILÖITÄ JOTKA SELKEÄSTI NÄYTTÄVÄT SYMPATISOIVAN PEDOFIILEJÄ JA TUOMITSE
VAN UHRIT...!!!

Miksi en suoraan haukkuisi, että siinä seisoo yksikin pedarisympatisaattori ja niin teinkin tänään kaksi kertaa ja tuollaiselta pedofiilisympatisaattorilta en saanut takaisin muuta kuin koppavaa katsetta ja niskojen nakkelua...MITÄ SYYTÄ ON PEDOFIILISYMPATISOIJALLA, JOKA KOHTELLE UHREJA SAMALLA TAVALLA TAI EHKÄ PAHEMMIN KUIN TEKIJÖITÄ JA SYYLLISIÄ MIHINKÄÄN ARVOKKUUTEEN JA NISKOJEN NAKKELUUMN...!!!

EI MITÄÄN ON OIKEA VASTAUS!!!

Tuon kahden avautumisen jälkeen päätin vaieta koska olin jo purkanut painetta, että oli vaan lopetettava ja tajusin, että en taas pysty hillitsemään itseäni, jos minua aletaan provosoimaan enemmän mikä jatkuikin Pasilan asemalaiturilla....SELKEÄSTI OLI LÄHTNEY LIIKKEELLE JOKU TEKSTIVISTIKAMPANJA JULKEILLA NAAMOILLA MINULLE.

Painoin vain kasvoja mieleen kuvatakseni ne myöhemmin jossain ja laittaakseni ne vaikka näkyviin jossain sopivallla foorumilla minne pedofiilisymaptisoijat paljastetaan julkisesti...!!!


JA MINÄ EN ITSE OLE SYYLLINEN MIHINKÄÄN TÄLLAISIIN TEKOIHIN JA TAIPUMUKSIIN...!!! Ilmeisesti voidaan ajatella vuosikymmeniä vanhan ja HYLÄTYN teorian perusteella uhrien kehittävän itseensä nämä taipumukset ja syyllistyvän itse näihin tekoihin. NÄIN EI OLE ja tämä teoria on HYLÄTTY jo vuosikymmeniä sitten...!!!

Uhrit eivät juuri koskaan syyllisty näihin tekoihin ja hyväksikäyttö vaikka noin 3-5 vuoden iässä jättää psyykkeeseen sellaiset arvet, että uhri ei kehittä itseensä näitä taipumuksia oikeastaan koskaan...!!!

On minulle mysteeri mistä on keksitty teoria siitä, että uhriin siirtyisivät nämä taipumukset, sitä ei minulle kukaan ole selittänyt ja teoria on tosiaan jo vuosikymmeniä sitten myös hylätty...!!!

Se on yhtä älytön teoria kuin se, että raiskauksen uhri alkaisi hyväksyä raiskaukset uhriksi jouduttuaan...Mutta mietityttä voiko tuostakaan teoriasta olla kyse koska noista julma mulkoijoista suuri osa on nuoria eivät edes minua vanhempia henkilöitä...!!!

Tätä kirjoittaessa on tuilut mieleen, että asialla on ollut taas hyväksikäyttäjäni Aila Friman, joka on päässyt puhelimen ääreen ,koska tarkemmin ajatellen näyttää siltä kuin joku ryhmätekstiviesti kampanja olisi lähtenyt liikkeelle ja näytti siltä, että tekstareita alettiin oikein joukolla levittämään, jos joku minua haluaa jostain mainituista rikoksista syyttää niin tuopa aitoustodistuksineen rikosrekisterimwerkinnät ja tai mene poliisiin tekemään rikosilmoitus, jos haluat VALEHDELLA minut uhriksi...

Ei tule kestämään asiallista rikostutkintaa...!!!

5

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et onneksi vaikuta mies netissä sitten yhtään epäilyttävältä naisten satulain nuuskijalta

      • Anonyymi

        Ja kakokake sekosi tekstistä oitis, onhan siinä sentään isoja kirjaimia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kakokake sekosi tekstistä oitis, onhan siinä sentään isoja kirjaimia

        Siinäpä kaksi pelleä ätmi siis tselitan ÄTMI js hän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä kaksi pelleä ätmi siis tselitan ÄTMI js hän

        ” Ei tule kestämään asiallista rikostutkintaa...!!!” Amen to that gubbe


    • Anonyymi

      ” JA MINÄ EN ITSE OLE SYYLLINEN MIHINKÄÄN TÄLLAISIIN TEKOIHIN JA TAIPUMUKSIIN...!!! Ilmeisesti voidaan ajatella vuosikymmeniä vanhan ja HYLÄTYN teorian perusteella uhrien kehittävän itseensä nämä taipumukset ja syyllistyvän itse näihin tekoihin. NÄIN EI OLE ja tämä teoria on HYLÄTTY jo vuosikymmeniä sitten...!!! ” Että näinkin vanha juttu jo tämä pedoksi epäily, no mut sitten. Ja Kölvi oot liian sekaisin lukemaan keskustelupalstaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe