Jos verrataan mitä hoitoja saatte nykyään Suomesta, joko julkiselta puolelta tai yksityiseltä, niin ette saa mitään tällaista, mitä tässä kirjoituksessa käyn läpi. Tietenkin nämä uudet hoidot ovat vielä jonkin verran kokeellisia, mutta tähän mennessä mikään ei viittaa siihen että ne eivät toimisi, tai että ne olisivat haitallisia useimmille. Näitä hoitoja voi siis käyttää erilaisiin kroonisiin tauteihin, tai sitten vain rejuvenaatiohoitona vanhemmille ihmisille.
Tässä mielenkiintoinen haastattelu yhdeltä lääkäriltä, miten nämä rejuvenaatiohoidot toimivat, hänellä on oma klinikka, missä hän näitä hoitoja antaa:
https://m.youtube.com/watch?v=1xpQ5Jjv3Uc
Hoito tehdään kolmessa vaiheessa: ensin diagnostiikkavaihe, jossa tavanomaiset verikokeet, epigeneettinen ikä, NAD-tasot, immuunijärjestelmän toiminta, raskasmetallit, telomeerit, genominkartoitus, ja verisuonien tila. Tietoa saadaan myös eri elinten biologisesta iästä, jolloin tiedetään missä isoimmat ongelmat ovat.
Hoidon toinen vaihe on puhdistusvaihe, jossa käytetään mm. kelaatioterapiaa, otsoniterapiaa, glutationia, ja senolyyttisiä aineita, jotka poistavat toimimattomia senesenttejä soluja, jotka aiheuttavat tulehdusta elimistössä. Nämä kerääntyvät elimistöön kun ikäännymme, ja niiden aiheuttama tulehdus voidaan myös mitata ( β-galaktosidaasi). Senolyyttisiä aineita mitä käytetään on mm. kasvien flavonoidit, kversetiini, apigeniini ja fisetiini. Otsoniterapialla voidaan myös puhdistaa veri.
Kolmas vaihe on regeneraatio, jossa käytetään mm. kantasoluhoitoja ja eksosomeja kantasolujen elvyttämiseen elimistössä, sekä bioaktiivisia peptidejä (esim. epitalon). Bioaktiivisia peptidejä ei juuri tutkita länsimaissa, koska näitä ei voi patentoida, tutkimukset ovat tulleet lähinnä Venäjältä.
Kantasoluja riittää elimistössä periaatteessa moneen elämään, mutta iän myötä ne muuttuvat toimimattomiksi, eivätkä ne enää aktivoidu normaalisti. Kantasoluja on eniten luuytimessä ja rasvakudoksessa. Vanhuksilla on luuydin muuttunut sellaiseksi, että siinä ei juuri enää ole toimivia kantasoluja, mutta jäljellä oleva määrä pystyy kuitenkin uudistamaan elimistöä välttävästi.
Myös paljon erilaisia ravintolisiä käytetään. Tässä täytyy myös ymmärtää se tärkeä asia, että ravintolisiä ei yleensä käytetä sen vuoksi että niistä olisi puutetta, vaan siitä syystä että niillä on monia vaikutuksia. Esim. suonensisäinen C-vitamiini voi elvyttää kantasolut (eläinkokeet), ja sillä on myös positiivisia vaikutuksia syöpää vastaan, toisin kun suun kautta otetulla C-vitamiinilla (tutkimukset).
Uudista koko elimistösi, mitä uusia hoitoja saa nykyään rahalla
5
106
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla oli joskus selittämätöntä verenvuotoa mitä tutkittiin. Mitään konkreettista ei saatu selville. Huomasin että voin lisätä raudansaantiani nykyisestä. Hemoglobiinini pitäisi olla kunnossa kun elämäntapani ovat sen mukaiset. Epäilen kuitenkin että korkea hemoglobiini vaatii korkeamman raudansaannin. Se vuoto kesti vain vähän aikaa ja syitä voi olla vaikka mitä: Liian aktiivinen suolen toiminta, kahvin aiheuttama lievä mahahaava tai vaikka peräpukamat. Valkosipuliakin olen epäillyt. Silti, luin netistä että raudan aliannostus voi aiheuttaa verenvuotoa. Varmaan yliannostuskin voi. Verensiirrot, sähkömagneettisen stressin minimoiminen, karsinogeenien välttäminen ja kylmyydessä sekä puhtaassa ilmassa eläminen edistävät terveyttä. Väittäisin kuitenkin niin että jos ihminen yrittää ylipuhdistautua kaikista haitallisista vaikutuksista niin mitä jos hänen toleranssinsa itse asiassa alenee niitä kohtaan silloin kun altistuu niille? Kyllähän mäkin esim. kaljaa ja viinaa juon :D.
- Anonyymi
Terveellistä elämää elänyt, hoikka Olga Temonen sairastui aivosyöpään.
Isäni on juonut viinaa puoli pulloa päivässä 50v. Edes maksa-arvot eivät ole nousseet, eikä mitään sairauksia lähes 8-kymppisenä.
Toki tietosi lohduttaa, jos käy epätoivoisena kamppailua jonkun sairauden viimevaiheessa.
Miljardit eivät pelastaneet Steve Jobbsia.
Mitä noita turhia vitamiineja jne. tyrkyttää, jos syö normaalisti? Kerran vuodessa voi ottaa labrat josta näkee, että puuttuuko jotain.Ennaltaehkäisevä hoito on tärkeintä, ei pidä odottaa että tilanne muuttuu katastrofaaliseksi, ennenkuin hakee hoitoa. Ei voi yksinkertaisesti odottaa, että 95%:ia kantasoluista menee epäkuntoon, vaan niitä täytyy välillä elvyttää, ja pitää kudokset puhtaina.
Steve Jobs kuoli syöpään, silloin ei näitä hoitoja ollut tarjolla, tosin tässä ei nyt puhuttu syöpähoidoista.
"Tässä täytyy myös ymmärtää se tärkeä asia, että ravintolisiä ei yleensä käytetä sen vuoksi että niistä olisi puutetta, vaan siitä syystä että niillä on monia vaikutuksia. Esim. suonensisäinen C-vitamiini voi elvyttää kantasolut (eläinkokeet), ja sillä on myös positiivisia vaikutuksia syöpää vastaan, toisin kun suun kautta otetulla C-vitamiinilla (tutkimukset)."
- Anonyymi
Yhä olennaisempaa on kysyä, saako Suomessa ylipäätään edes minkäänlaista hoitoa? Olen huomannut kyseenalaisten, jopa puoskareilta vaikuttaneiden terveydenhuollon ammattilaisten pulpahtavan esiin viime vuosina. Valtaosa kantaväestöstä eli he joilla on vain rajallisesti rahaa käytettävissään ovat enemmän ja enemmän sen varassa etteivät sairastuisi, sillä terveydenhuolto on taantunut tässä maassa. Näin olen siis kuullut, onneksi itse olen pysynyt suhtkoht terveenä.
Terveys on monisäikeinen juttu. Sen osa-alueet liittyvät toisiinsa. Jos on masennusta, mt-ongelmia, ylipäätään elämänhalun kanssa kamppailua niin tottakai sekin voi toimia liipasintekijänä fyysisille sairauksille sairastumisille. Mielen sairaudet ovat kaiken lisäksi kroonisia eli niistä ei niin vain parannuta. - Eka kommentoija.Niin tästä minäkin olen hieman huolissani, saako sitä hoitoa enää tulevaisuudessa, ja millä hinnalla. Rikkaat ja varakkaat varmaan saavat aina hoitoa, mutta jos on tavallinen tallaaja, niin voi mennä asiat vähän huonommin.
Sen vuoksi suosittelen että näihin vaihtoehtohoitoihin tutustuu myös. Ne eivät ole niin kalliita, jos vain ravintolisiä käyttää, ja siinä voi kuitenkin saada aikaiseksi paljon samaa mitä näissä kalliimmissa hoidoissa. Myös joitain peptidejä saa ostaa ravintolisinä, mutta tämä on vielä kehittyvä ala. Mutta tämä ala vaatii tietysti jonkin verran osaamista, ja itse en ainakaan halua ulkoistaa sitä ajattelua muille.
Ainakin aloituksen video opetti miten tärkeässä asemassa kantasolut ovat ikääntymisessä, siihen pitää kiinnittää huomiota enemmän, koska ilman niitä ei pärjää. Seuraavaksi pitää tätä aihetta tutkia enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .
Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .2773216Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa
Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut1351202Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.
Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.3071159Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l211108Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.
18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo141098Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä
Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli147951Olet vallannut ajatukseni.
Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s35941Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi
Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t40915Pikku apulaiset
E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha67872Toivokasta torstaipäivää
Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞161807