vuosiin.... ja myös ihana ja kiva.
Olet niin parasta
14
1407
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka mahtaa olla niin ihana ja kiva?
- Anonyymi
M nainen on erittäin ihana ja kiva
- Anonyymi
Kuka? Ja kauanko olette tunteneet, vai onko ihan uusi tuttavuus?
- Anonyymi
Reilu neljä vuotta ollaan tunnettu. Nainen, joka haluaa, pystyy ja yllättää. Nainen jota ajattelemalla saa huonon mielen pois. ♥️
Ihana ja erityinen minulle. /ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reilu neljä vuotta ollaan tunnettu. Nainen, joka haluaa, pystyy ja yllättää. Nainen jota ajattelemalla saa huonon mielen pois. ♥️
Ihana ja erityinen minulle. /apEikö vaimo ole erityinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö vaimo ole erityinen.
Käytkö kaikki ketjut läpi kun luulet että miehesi on täällä kirjoittelemassa? Pidähän huoli omista asioistasi, niin minäkin teen. /Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytkö kaikki ketjut läpi kun luulet että miehesi on täällä kirjoittelemassa? Pidähän huoli omista asioistasi, niin minäkin teen. /Ap
Ei tiedän ettei ole. Mua ällöttää vaan ihmisten ja yleensä parisuhteessa elävien epärehellisyys toisiaan kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiedän ettei ole. Mua ällöttää vaan ihmisten ja yleensä parisuhteessa elävien epärehellisyys toisiaan kohtaan.
Niin? Joku motiivi sulla on?? Ja edelleen miksi kirjoittelet tuntemattomalle asiaan kuulumattomia kommentteja? Ai niin, kun sä voit tehdä niin. Mua ällöttävä semmonen. /ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin? Joku motiivi sulla on?? Ja edelleen miksi kirjoittelet tuntemattomalle asiaan kuulumattomia kommentteja? Ai niin, kun sä voit tehdä niin. Mua ällöttävä semmonen. /ap
*ällöttää
- Anonyymi
Kuka on parasta?
- Anonyymi
Kuka mahtaa olla?
- Anonyymi
Hyvää viikonloppua J. Mielelläni laittaisin viestin irl, en vaan ole varma onko toivottua. /ap
- Anonyymi
Synkkyys ja pimeys on tehnyt tehtävänsä. Jäi vain mykkä hiljaisuus.
- Anonyymi
Tilanne haltuun
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239399Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3861918Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3611889- 941628
- 4251614
- 61355
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331140Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241096Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521042- 36998