Olet niin parasta

Anonyymi-ap

vuosiin.... ja myös ihana ja kiva.

14

1461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka mahtaa olla niin ihana ja kiva?

• Anonyymi

M nainen on erittäin ihana ja kiva

• Anonyymi

Kuka? Ja kauanko olette tunteneet, vai onko ihan uusi tuttavuus?

• Anonyymi

Reilu neljä vuotta ollaan tunnettu. Nainen, joka haluaa, pystyy ja yllättää. Nainen jota ajattelemalla saa huonon mielen pois. ♥️
        Ihana ja erityinen minulle. /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reilu neljä vuotta ollaan tunnettu. Nainen, joka haluaa, pystyy ja yllättää. Nainen jota ajattelemalla saa huonon mielen pois. ♥️
        Ihana ja erityinen minulle. /ap

Eikö vaimo ole erityinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö vaimo ole erityinen.

Käytkö kaikki ketjut läpi kun luulet että miehesi on täällä kirjoittelemassa? Pidähän huoli omista asioistasi, niin minäkin teen. /Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytkö kaikki ketjut läpi kun luulet että miehesi on täällä kirjoittelemassa? Pidähän huoli omista asioistasi, niin minäkin teen. /Ap

Ei tiedän ettei ole. Mua ällöttää vaan ihmisten ja yleensä parisuhteessa elävien epärehellisyys toisiaan kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tiedän ettei ole. Mua ällöttää vaan ihmisten ja yleensä parisuhteessa elävien epärehellisyys toisiaan kohtaan.

Niin? Joku motiivi sulla on?? Ja edelleen miksi kirjoittelet tuntemattomalle asiaan kuulumattomia kommentteja? Ai niin, kun sä voit tehdä niin. Mua ällöttävä semmonen. /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin? Joku motiivi sulla on?? Ja edelleen miksi kirjoittelet tuntemattomalle asiaan kuulumattomia kommentteja? Ai niin, kun sä voit tehdä niin. Mua ällöttävä semmonen. /ap

*ällöttää

• Anonyymi

Kuka on parasta?

• Anonyymi

Kuka mahtaa olla?

• Anonyymi

Hyvää viikonloppua J. Mielelläni laittaisin viestin irl, en vaan ole varma onko toivottua. /ap

• Anonyymi

Synkkyys ja pimeys on tehnyt tehtävänsä. Jäi vain mykkä hiljaisuus.

• Anonyymi

Tilanne haltuun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      80
      2923
    2. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      28
      2637
    3. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2451
    4. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      2124
    5. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      111
      1642
    6. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      167
      1403
    7. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      29
      1138
    8. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      52
      1072
    9. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      15
      866
    10. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      112
      853
    Aihe