Jos rikkaita ei suosita, niin tuohan lähettää aivan väärän viestin ihmisille. Tuostahan saa käsityksen, että mitään tekemätön köyhä vätys on jonkinlainen esikuva jollaiseksi kaikkien pitää pyrkiä.
Miksi ihmeessä rikkaita ei saisi suosia?
20
142
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi perustaa köyhien puolue jonka jäseneksi pääsisivät vain köyhät ja tavoitteena tulisi olla tulla maan suurimmaksi puolueeksi.
- Anonyymi
Pistähän väsäten tuollainen.
- Anonyymi
Venäjällähän rikkaita suositaan ja niitä nimitellään oligarkeiksi.
- Anonyymi
Ei se ole venäjällä suosimista. Sitä kutsutaan varastamiseksi ja petoksiksi.
- Anonyymi
Rikkaat rakensi tämän maa ja kaikki kunnia heille. Hyviä veronmaksajia ja paljon muuta.
- Anonyymi
Älä viitsi persuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi persuilla.
Vassari triggeröity. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vassari triggeröity. 😂
Viisastelee porvaritrolli.
- Anonyymi
"Anonyymi
2024-09-03 22:21:03
Rikkaat rakensi tämän maa ja kaikki kunnia heille"
ririrririririririririri
Rikkaat ei pannu tikkua ristiin.
Rahvas rakensi ja rikkaat seiso ylimmällä portaalla monokkeli silmässä.
- Anonyymi
Verot maksettava veronmaksukyvyn mukaan eikä veronmaksuhalun joka on tunnetusti heikko suomalaisilla rikkailla m
- Anonyymi
Verotus on ryöstöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verotus on ryöstöä.
Muuta Viroon.
- Anonyymi
Typerä idea koko veronmaksukyky. Se on käytännössä heikko selitys sille, että joku päättää ottaa sulta jopa SUHTEESSA paljon enemmän sun omaisuutta, kuin joltain toiselta lonkkaa vetävältä lusmulta.
Näin ahkeruus siis palkitaan tässä maassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä idea koko veronmaksukyky. Se on käytännössä heikko selitys sille, että joku päättää ottaa sulta jopa SUHTEESSA paljon enemmän sun omaisuutta, kuin joltain toiselta lonkkaa vetävältä lusmulta.
Näin ahkeruus siis palkitaan tässä maassa.Tuskin kaikki rikkaat ovat pelkästään ahkeruudella rakastuneet.
- Anonyymi
Samaa ihmettelen, tietysti pitää suosia vaurastumista, eikä mitään Kela makoilua.
- Anonyymi
Miksi vastaat itsellesi porvaritrolli?
- Anonyymi
Vastaus tuohon kysymykseen on se, että köyhä on kateellinen ja että sen kateellisells ulinalla on enemmän tässä maassa merkitystä kuin yksilön ja kansakunnan vaurastumisella.
- Anonyymi
Suomessa on liikaa köyhiä tyhjäntoimittaja vassuja.
- Anonyymi
Porvari jauhaa taas kateusmantraansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on liikaa köyhiä tyhjäntoimittaja vassuja.
Valehtelevia persuja on aivan liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749