Kahvin melkein kokonaan lopettaminen poisti liiat syömähalut

Anonyymi-ap

Kahvin lopettaminen on parempi,halvempi ja terveellisempi konsti poistaa liian syömisen kuin kuuluisa laihdutus lääke olympik.

Kalorit pysyneet hyvin 1300 kalorissa päivässä,nyt toinen päivä menossa,punnitsen ja mittaan vasta viikon kuluttua.
Kahvia olen juonut aamulla vain yhden pienen 1,5 DL kupillisen ja päivällä töissä viimeisellä tauolla
vajaa 1 dl

Liika syömähalu on juuri se asia mikä ESTÄÄ tai vaikeuttaa laihtumista.

126

928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi hyvä. 😀

• Anonyymi

Minuakin nauratti ihan sikana tuo avaus. Aina on uudet tarinat, mistä sitä mielikuvitusta riittääkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minuakin nauratti ihan sikana tuo avaus. Aina on uudet tarinat, mistä sitä mielikuvitusta riittääkään?

Mä en oo juonu muuta kun kaks isoa kuppia kahvia tänään.
        En oo syöny vielä mitään.

Paljonko oon laihtunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en oo juonu muuta kun kaks isoa kuppia kahvia tänään.
        En oo syöny vielä mitään.

Paljonko oon laihtunut?

Laskin matemaattisesti 20ntä grammaa. Jos syöt täytekakkukahvit 20 minuutin sisällä laihdut 50ntä grammaa JOS kakku on hyvänmakuista. 😯

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laskin matemaattisesti 20ntä grammaa. Jos syöt täytekakkukahvit 20 minuutin sisällä laihdut 50ntä grammaa JOS kakku on hyvänmakuista. 😯

Menin ottamaan kinkkusämoylän.
        Kaikki piloilla?
        Liikaa proteiinia! Kohta ei mahdu hauis hihaan!
        Kilot ei tipu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä pärjää matematiikalla,sillä hmiskeho ei noudata matematiikkaa.Ihminen on erittäin psykoottinen physiikkapaketti.

Tulin juuri hiihtämästä 4än tuntia.Ensin kakkukahvit,sitten syömään ja sitten saunaan.Sen jälkeen töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä pärjää matematiikalla,sillä hmiskeho ei noudata matematiikkaa.Ihminen on erittäin psykoottinen physiikkapaketti.

Tulin juuri hiihtämästä 4än tuntia.Ensin kakkukahvit,sitten syömään ja sitten saunaan.Sen jälkeen töihin.

Töissä käynti lihottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä käynti lihottaa.

Sen takia moni varmaan pakoilee töitä? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menin ottamaan kinkkusämoylän.
        Kaikki piloilla?
        Liikaa proteiinia! Kohta ei mahdu hauis hihaan!
        Kilot ei tipu!

Minullakin on HUOMATTAVASTI herkullisemmat eväät kuin pulleilla naisilla töissä ja SILTI laihdun ENEMMÄN kuin pulleat naiset. Ei mene enään kuin 2si viikkoa kun on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.Kysyn vaan onko TEILLÄ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minullakin on HUOMATTAVASTI herkullisemmat eväät kuin pulleilla naisilla töissä ja SILTI laihdun ENEMMÄN kuin pulleat naiset. Ei mene enään kuin 2si viikkoa kun on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.Kysyn vaan onko TEILLÄ?

Kaikkein läskeimpiä on ne, jotka syö pelkkiä pakastevihanneksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkein läskeimpiä on ne, jotka syö pelkkiä pakastevihanneksia.

"Kaikkein läskeimpiä on ne, jotka syö pelkkiä pakastevihanneksia."

Esitä tästä joku matemaattinen kaava että jos syö pakastevihanneksia se LIHOTTAA eniten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän sadut meille kaikille kelpaa, olemme lapsia tai emme. Avauksessa ei ole mitään turhaa tai tylsää, sillä aloittajalla sekä piliailijalla on aina uusi tarina kerrottavaksi. Tylsää ja turhaa on se, jossa sanotaan, että söin kasviksia.
        Aloittaja on nero viihdyttämään aina uusilla tarinoillaan, jotka muistuttavat erään paroni M:n tarinoita.Kiiitos aloittajalle, joka aamulle on uusi tarina kerrottavaksi. Sinulla ei ole koskaan yhtään tylsää päivää.

• Anonyymi

Wtf? Ehkä sinulla,mutta et voi puhua muiden ihmisten puolesta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Miten ohjelmointityöt onnistuu nyt sokeana? Entä pääsetkö kattomaan kuinka paljon omaisuus on karttunut tässä kuussa? Vai onko sinulla omaishoitaja tai edunvalvoja?

• NAION:iin sairastuu luokkaa muutama ihminen per 100 000 ihmistä ja vuosi. Sen tunnettuja riskitekijöitä on huonot kolesteroliarvot: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/12750110/

Eli huonoilla kolesteroliarvoilla sairastuminen 3.3 kertaa todennäköisempää. Ozempicistä ei olla varmoja koska tuo sairauus kiusaa muutenkin enemmän diabeetikoita eli on mahdollisia sekoittavia tekijöitä.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

NAION:iin sairastuu luokkaa muutama ihminen per 100 000 ihmistä ja vuosi. Sen tunnettuja riskitekijöitä on huonot kolesteroliarvot: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/12750110/

Eli huonoilla kolesteroliarvoilla sairastuminen 3.3 kertaa todennäköisempää. Ozempicistä ei olla varmoja koska tuo sairauus kiusaa muutenkin enemmän diabeetikoita eli on mahdollisia sekoittavia tekijöitä.

Desimaalit ja kymmenesosat on sairastuessa tosi tärkeitä. Sokeaa lohduttaa se tieto kuinka pieni mahdollisuus oli ja voittokuponkihan sieltä tuli. 💉🪤

• Anonyymi

Joko sinulla on poikaystävä?

• Anonyymi

Ps. Lue teksti yltä lähdin juuri erittäin hiihtamään 3 tta tuntia.

• Anonyymi

Kirjoitin tästä vain oman kokemukseni.
      Tämä erittäin vähäinen kahvinkäyttö ruokahalun hillitsemiseksi näyttää vieläkin toimivan.
      Minulla ei esim tehnyt ostaa mitään herkkuja kun kävin kaupassa ostoksilla.

Kysyin tätä samaa asiaa nyt cat gpt teköälyltä ja sekin sanoi monta asiaa mikä lisää ruokahalua ja kaloreita kun käyttää kahvia.

• Anonyymi

Kysymys teköälylle
        Voiko kahvin käyttö aiheuttaa liikasyömistä👈
        Tässä ne vastaukset minkä takia se aiheuttaa liikasyömistä

**2. Verensokeritasot ja nälkä:
        Kahvin juonti voi vaikuttaa myös verensokeritasoihin. Joillakin ihmisillä kahvinjuonti voi aiheuttaa verensokerin heilahteluja, mikä voi johtaa nälän tunteen lisääntymiseen myöhemmin ja mahdollisesti liikasyöntiin.**3. Kahvin juonti ja ruokailutottumukset:
        Jos kahvia nautitaan säännöllisesti aterioiden yhteydessä tai niiden korvikkeena, voi se johtaa epäsäännöllisiin ruokailutottumuksiin. Esimerkiksi jos kahvin juonti syrjäyttää normaalin aamiaisen, voi se johtaa myöhempään päivän mittaan tapahtuvaan nälän lisääntymiseen ja liikasyöntiin.**4. Vaikutus unen laatuun ja syömiskäyttäytymiseen:
        Koska kofeiini voi häiritä unen laatua, univaje voi lisätä ruokahalua, erityisesti halua syödä kaloreita sisältäviä, energiapitoisia ruokia. Tämä voi epäsuorasti johtaa liikasyöntiin, erityisesti makeiden tai rasvaisten ruokien osalta.**5. Kahvin lisukkeet:
        Usein kahvia nautitaan yhdessä sokerin, maidon, kerman tai makeiden leivonnaisten kanssa. Nämä lisukkeet voivat lisätä kalorien saantia, mikä voi edistää liikasyöntiä tai painonnousua, vaikka itse kahvi ei olisikaan pääasiallinen syyllinen.Yhteenvetona, kahvi ei itsessään yleensä aiheuta liikasyöntiä, mutta sen vaikutukset ruokahaluun, verensokeritasoihin, uneen ja ruokailutottumuksiin voivat epäsuorasti vaikuttaa siihen, kuinka paljon ihminen syö päivän mittaan. Yksilölliset erot ovat merkittäviä, joten vaikutukset voivat vaihdella henkilöstä toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys teköälylle
        Voiko kahvin käyttö aiheuttaa liikasyömistä👈
        Tässä ne vastaukset minkä takia se aiheuttaa liikasyömistä

**2. Verensokeritasot ja nälkä:
        Kahvin juonti voi vaikuttaa myös verensokeritasoihin. Joillakin ihmisillä kahvinjuonti voi aiheuttaa verensokerin heilahteluja, mikä voi johtaa nälän tunteen lisääntymiseen myöhemmin ja mahdollisesti liikasyöntiin.**3. Kahvin juonti ja ruokailutottumukset:
        Jos kahvia nautitaan säännöllisesti aterioiden yhteydessä tai niiden korvikkeena, voi se johtaa epäsäännöllisiin ruokailutottumuksiin. Esimerkiksi jos kahvin juonti syrjäyttää normaalin aamiaisen, voi se johtaa myöhempään päivän mittaan tapahtuvaan nälän lisääntymiseen ja liikasyöntiin.**4. Vaikutus unen laatuun ja syömiskäyttäytymiseen:
        Koska kofeiini voi häiritä unen laatua, univaje voi lisätä ruokahalua, erityisesti halua syödä kaloreita sisältäviä, energiapitoisia ruokia. Tämä voi epäsuorasti johtaa liikasyöntiin, erityisesti makeiden tai rasvaisten ruokien osalta.**5. Kahvin lisukkeet:
        Usein kahvia nautitaan yhdessä sokerin, maidon, kerman tai makeiden leivonnaisten kanssa. Nämä lisukkeet voivat lisätä kalorien saantia, mikä voi edistää liikasyöntiä tai painonnousua, vaikka itse kahvi ei olisikaan pääasiallinen syyllinen.Yhteenvetona, kahvi ei itsessään yleensä aiheuta liikasyöntiä, mutta sen vaikutukset ruokahaluun, verensokeritasoihin, uneen ja ruokailutottumuksiin voivat epäsuorasti vaikuttaa siihen, kuinka paljon ihminen syö päivän mittaan. Yksilölliset erot ovat merkittäviä, joten vaikutukset voivat vaihdella henkilöstä toiseen.

Minulla kahvin tuntuvan vähentämisen syy oli alunperin se että siitä tuli liikaa kaloreita kun aloin käyttämään kahvin kera kahvikeksejä.
        Mainosmiehet mainitsevat aina vain nämä myönteiset vaikutukset ja kielteisistä ei puhuta mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla kahvin tuntuvan vähentämisen syy oli alunperin se että siitä tuli liikaa kaloreita kun aloin käyttämään kahvin kera kahvikeksejä.
        Mainosmiehet mainitsevat aina vain nämä myönteiset vaikutukset ja kielteisistä ei puhuta mitään.

Kahvin kanssa ei kannata syödä puolta pakettia keksejä vaan yksi. Syön mielelläni kerran viikossa pullakahvin mutta kun olen paljon poissa kotoa niin pullakahvi tulee juotua ehkä 20 kertaa vuodessa niin tuolla ei ole merkitystä. Finelin mukaan yhdessä suklaakeksissä on 60 kcal, ei ole paljon.

Viineri on toinen asia, helposti yli 300 kcal. Jos ei pysty juomaan kahvia ilman pullaa niin kannattaa jättää kahvi.

Työpaikalla yleisin kahvin kyytipoika on kaurapuuro raejuustolla ja mahdollisesti hedelmäsoseella.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Kahvin kanssa ei kannata syödä puolta pakettia keksejä vaan yksi. Syön mielelläni kerran viikossa pullakahvin mutta kun olen paljon poissa kotoa niin pullakahvi tulee juotua ehkä 20 kertaa vuodessa niin tuolla ei ole merkitystä. Finelin mukaan yhdessä suklaakeksissä on 60 kcal, ei ole paljon.

Viineri on toinen asia, helposti yli 300 kcal. Jos ei pysty juomaan kahvia ilman pullaa niin kannattaa jättää kahvi.

Työpaikalla yleisin kahvin kyytipoika on kaurapuuro raejuustolla ja mahdollisesti hedelmäsoseella.

Minä lopetin myös vedenjuomisen kokonaan koska veden kanssa minun on PAKKO syödä kadanossia ja kedappia ja fasupaloja. Maidon kanssa on PAKKO syödä happurilaisia. Kaljan kanssa onnPAKKO syödä ryspiöljyä ja hedelmätoffeeta.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

"Kahvin kanssa ei kannata syödä puolta pakettia keksejä vaan yksi."

Kannattaa? Siis yksi kokonainen paketti on parempi kuin puoli pakettia? 🤔

Saako olla syömättä lainkaan keksejä vai onko ne tosiaan pakollisia? Ekaa kertaa nimittäin luen että joku laihdutuspalstalla pitää keksinsyömistä kannattavana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä lopetin myös vedenjuomisen kokonaan koska veden kanssa minun on PAKKO syödä kadanossia ja kedappia ja fasupaloja. Maidon kanssa on PAKKO syödä happurilaisia. Kaljan kanssa onnPAKKO syödä ryspiöljyä ja hedelmätoffeeta.

Telkkaria katsellessa pakko ahmia popcorn ia!

• Anonyymi

Muotoilit kysymyksen niin että sait haluamasi vastauksen. Tekoäly ei tiennyt että piilotat karkkeja kellariin.

• Anonyymi

Sinä voit laittaa pìlluusì mansikkaleivoksia.

• Anonyymi

Onko sinulla jo poikaystävä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kananahkamies havaittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poikaystäväni on etsimässä piilottamiaan karkkipusseja kellarista. Lähti jo 2si viikkoa sitten.Pitäiskö käydä vilkaisemassa,onko löytänyt ensimmäistäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kananahkamies havaittu.

Se taitaa olla kyllä kuuluisa esinahkamies.

• Anonyymi

Testaillu eri vaihtoehtoja, mikä maistuu parhaalta kahvin kanssa.
      Vanilja kermajäätelö johdossa.

Maha vetää vielä. Ja eiku lisää testejä.

• Anonyymi

Jäätelön kanssa maistuu suolakurkku, mutta kahvi ja suolakurkku ei niinkään yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäätelön kanssa maistuu suolakurkku, mutta kahvi ja suolakurkku ei niinkään yhdessä.

Kyllä sopii jos suolakurkun kastaa vanilia jäätelöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sopii jos suolakurkun kastaa vanilia jäätelöön.

Ahaa, tämä oli kin tekniikkalaji!

• Anonyymi

"Vanilja kermajäätelö johdossa."

Maistuu varmaan sähköiseltä, jos johto on seinässäki.

• Anonyymi

"Kahvin lopettaminen on parempi,halvempi ja terveellisempi konsti poistaa liian syömisen kuin kuuluisa laihdutus lääke olympik."

Minäkin vaihdoin neuvostasi aamukahven 3meen kaliaan ja kadanossiin ja heti lähti ensimmäisenä päivänä 6den kilon verran OIKEAA läskiä eikä yhtään väärää.Vielä kaksi jälkiruokaa pääle suklaakeksejä ja fasupaloja ja 3 kääretorttua.EI mitään kahvia koska seLIHOTTAA.En aijo enään IKINÄ kirjoittaa tänne koska ette ymmärrä mitä minä sanon.

• Anonyymi

Ikuisuus on n melko lyhyt..!

• Anonyymi

Mulla kahvi vie ruokahalun, mutta en syö juuri muutenkaan mitään, koska escitalopraami heikensi myös pysyvästi ruokahalua. Kahvin kuitenkin haluaisin lopettaa, koska epäilen sen aiheuttavan ilmavaivoja ja mulla peräpää laulaa alvariinsa. Lisäksi se vaikuttaa uneen, kuten nytkin täällä kukun, vaikka pitäisi olla nukkumassa. Aiheuttaa se kahvi myös levottomuutta ja ahdistusta, kun sitä tulee liikaa kitattua. En vain pysty lopettamaan sen juomista. Nykyisen paketin piti olla viimeinen paketti, niin kuin sitä edellisenkin piti olla. Koitan semmoista lopettamista keinoa, että jonkin viimeisen paketin jälkeen heitän kahvin keittimen menemään vai onko muita parempia ehdotuksia?

• Anonyymi

Laihtumista näin alussa 2 kiloa kun en ole juonut kahvia.😯🤔

• Anonyymi

Täällä näyttää käyvän vieläkin ne samat paskaperseet haukkumassa minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi kirjoitti:

Älä välitä, ilkeilijä on vaan kateellinen saavutuksistasi.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Älä välitä, ilkeilijä on vaan kateellinen saavutuksistasi.

Mitkä ovat ne saavutukset, kertaa vielä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä on paljonkin ja ne on käytännössä pystytty todistamaan,tässä MUUTAMIA asioita
        1 pelkällä liikunnalla PYSTYY laihtumaan suurilla kaloreilla.
        2 salmiakki aiheuttaa kovaa jatkuvaa päänsärkyä
        3 liika kahvinkäyttö LIHOTTAA edellämainituista syistä,ja tekoälykin antoi siihen vastaukset hyvin perusteltuna

Ongelmani on ollut se etten ole osannut laihduttaa ilman liikuntaa pienillä kaloreilla,nyt osaan senkin.
        Nyt PIHTIMITTA pienentyi ylävatsasta kahdessa päivässä 4 mm ILMAN liikuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä on paljonkin ja ne on käytännössä pystytty todistamaan,tässä MUUTAMIA asioita
        3 liika kahvinkäyttö LIHOTTAA edellämainituista syistä,ja tekoälykin antoi siihen vastaukset hyvin perusteltuna

Ongelmani on ollut se etten ole osannut laihduttaa ilman liikuntaa pienillä kaloreilla,nyt osaan senkin.

"kateellinen saavutuksistasi"

Saavutuksia eivät ole höpötarinat ja lihominen.

• Anonyymi kirjoitti:

MKH on hoikka,Ilkeilijä tuskin.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Näytä vielä sen ilkeilijän viesti. Luulin että kyseessä on se pilailija.

• Anonyymi kirjoitti:

Näytä vielä sen ilkeilijän viesti. Luulin että kyseessä on se pilailija.

Sama heebotar. On kovin katkera muutenkin.

Seuraava laihdutusprojekti on painon nousun välttäminen Espanjassa. Toivottavasti kielikoulun läheltä löytyy kasvisravintola ja kahvila josta saa pikaisesti muutakin kuin croisantteja.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Seuraava laihdutusprojekti on painon nousun välttäminen Espanjassa. Toivottavasti kielikoulun läheltä löytyy kasvisravintola ja kahvila josta saa pikaisesti muutakin kuin croisantteja.

Ai se on nainen? Olen luullut pilailijaa aina mieheksi.

Osa ketoilijoista on tosi katkeria ja vihaisia, mutta onko pilailija myös ketoilija?

• Anonyymi kirjoitti:

Osa ketoilijoista on tosi katkeria ja vihaisia, mutta onko pilailija myös ketoilija?

Minusta on ketoilija ja nainen, kovin katkera ja kateellinen tapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karkkien syömisen lopettaminen onnistui vasta nyt kun lopetin kerralla aivan kaikki ja olen alkanut nyt
        laihtumaan erittäin nopeasti.
        Yrityksiä oli viimeisen puolen vuoden aikana viikon välein,mutta eihän se nyt onnistu jos syö kaikkea muuta lihottavaa koska makea ruokkii makeanhimoa.

Syön VAIN kerran päivässä töissä ollessa.
        Kun tulen töistä kotiin en syö käytännössä lähes mitään koko illan ja yön aikana.

• Anonyymi kirjoitti:

Karkkien syömisen lopettaminen onnistui vasta nyt kun lopetin kerralla aivan kaikki ja olen alkanut nyt
        laihtumaan erittäin nopeasti.
        Yrityksiä oli viimeisen puolen vuoden aikana viikon välein,mutta eihän se nyt onnistu jos syö kaikkea muuta lihottavaa koska makea ruokkii makeanhimoa.

Syön VAIN kerran päivässä töissä ollessa.
        Kun tulen töistä kotiin en syö käytännössä lähes mitään koko illan ja yön aikana.

Jos on ongelmia jonkun asian kanssa niin usein ainut mahdollisuus on lopettaa se kokonaan.

Ruoka vaan on aika ongelmallinen kun sitä täytyy kuitenkin syödä.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Jos on ongelmia jonkun asian kanssa niin usein ainut mahdollisuus on lopettaa se kokonaan.

JOS et syö niin keho käyttää rasvaa energian lähteenä.
        Silloinhan sinä vasta laihdut.JOS syöt sen verran kuin on kulutus niin keho käyttää syötyä ruokaa energian lähteenä ETKÄ laihdu yhtään.

Proteenivouhotus on aivan perseestä.JOS syöt 100 grammaa proteenia päivässä et varmasti laihdu yhtään KOSKA kalorit nousee liian suureksi.
        1200 kalorin dietissä on proteenia VAIN 40 grammaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Silloinhan sinä vasta laihdut.JOS syöt sen verran kuin on kulutus niin keho käyttää syötyä ruokaa energian lähteenä ETKÄ laihdu yhtään.

Proteenivouhotus on aivan perseestä.JOS syöt 100 grammaa proteenia päivässä et varmasti laihdu yhtään KOSKA kalorit nousee liian suureksi.

40 g proteiinia päivässä on liian vähän eikä 1200 kcal päivässä ole järkevää pidemmän päälle. Tuolla lähtee lihasmassaa, varsinkin jos jojoilee eli tulee pitkiä aikoja noin vähillä kaloreilla kun välillä lihoo ja välillä laihtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toden totta, monella aamukahvi saa vatsan toimimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ei juo aamulla mahaa täyteen kahvia, 1 l, niin mahalaukku ei veny = ei pysty syömään nii-in paljon päivän mittaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nouse suureksi jos syöt esim rahkaa ja raejuustoa, tonnikalaa ja seitiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se muka sinun "haukkumista" kun joku kertoo miten hyvin on laihtunut. Ihme hyypiö, et maailman napa joka liittyy kaikkeen.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

"Minusta on ketoilija ja nainen, kovin katkera ja kateellinen tapaus."

Oletko vähän paranoidinen vai katsoitko kristallipallosta? Vie huoltoon se siinä tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saavutukseni on uuden laihdutusmenetelmän keksiminen. Mononlämmitin jolla proteeni ja lokesterooli imeytetään verenkirrrosta.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Kyllä täällä Espanjassa on croissantien lisäksi churroja suklaakastikkeessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täällä Espanjassa on croissantien lisäksi churroja suklaakastikkeessa.

Jostain syystä espanjalaiset croisanttit ovat parempia kuin meikäläiset (saattaa olla syynä happamaton voi) mutta churroista en pidä. Toivon että koulun tai asunnon kieppellä olisi joku kahvila josta saisi voileipiä tms. jotta ei tarvitsi syödä croisantteja. Olen siis marraskuun Espanjassa.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Alkaa olla aika vakavaa nuo lääkkeiden sivuvaikutukset sinulla vai onko vainoharhaisuus tullut jo aikana kun kaljottelit nykyistä enemmänkin vai onko ne croissantit ja muu höttö syynä? 😯

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai en tienny että hpv27 onkin nainen. Mutta kun ei tiedä silleen muista kirjoittajista että mitä sukupuolta ja ikää kukakin on. Oletan että 27 on ikä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai en tienny että hpv27 onkin nainen. Mutta kun ei tiedä silleen muista kirjoittajista että mitä sukupuolta ja ikää kukakin on. Oletan että 27 on ikä.

Sinä ole se joka tuntee itsensä huonommaksi kuin hpv, eikä se ole ihme. Hpv on oikein fiksu.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

40 g proteiinia päivässä on liian vähän eikä 1200 kcal päivässä ole järkevää pidemmän päälle. Tuolla lähtee lihasmassaa, varsinkin jos jojoilee eli tulee pitkiä aikoja noin vähillä kaloreilla kun välillä lihoo ja välillä laihtuu.

Sain ne nyt 80 grammaan proteenijauheiden avulla.
        Ei onnistuisi tavallisella ruualla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ole se joka tuntee itsensä huonommaksi kuin hpv, eikä se ole ihme. Hpv on oikein fiksu.

Käskikö Herrasi taas sanoa niin Mr.Renfield? 🦇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain ne nyt 80 grammaan proteenijauheiden avulla.
        Ei onnistuisi tavallisella ruualla.

Onnistuu runsaalla propeenilla.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Kaikki ei ole sitä mitä väittää olevansa, kukaan ei taida tietää anonyymien kirjoittajien todellisuutta. Joku voi leuhkia että on kovat tulot, korkea koulutus ja iso omaisuus.... todellisuus voi olla sitä se onkin mamman peräkammarissa istuva toimeentulotuella elävä naisia pelkäävä ja vihaava kirjoittelija synnytinelimet kuitenkin eniten mielessä. Keskustelufoorumit on monelle syrjäytyneelle se ainut keino tulla huomioiduksi ja kuulluksi ja saa larpata mitä roolia tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ei ole sitä mitä väittää olevansa, kukaan ei taida tietää anonyymien kirjoittajien todellisuutta. Joku voi leuhkia että on kovat tulot, korkea koulutus ja iso omaisuus.... todellisuus voi olla sitä se onkin mamman peräkammarissa istuva toimeentulotuella elävä naisia pelkäävä ja vihaava kirjoittelija synnytinelimet kuitenkin eniten mielessä. Keskustelufoorumit on monelle syrjäytyneelle se ainut keino tulla huomioiduksi ja kuulluksi ja saa larpata mitä roolia tykkää.

Tuossa henkilö puhui kokemuksen syvällä rintaäänellä.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Tuolla kerrot vain omasta itsestäsi ja vihasi kohteista. Inhosi kohde siis on naiset ja ketoruokailijat. Sinähän et voi todellisuudessa tietää mitään toisista kirjoittajista. Hauskinta on se että jo toisten ruokavalio saa sinut pois tolaltasi. Miten kummassa sinuun liittyy mitä joku toinen syö? Oikeastiko luulet että joku syö mitä syö siksi että saa ärsyttää sinua? Kai ymmärrät että tuo on paranoidista ja narsistista, kaikki muka liittyy sinuun, jopa jonkun tuntemattoman ruokavalio!

Et siis kerro noista muista mitään vaan omista tunteistasi. Mitään faktaa tuo ei ole. Ennemmin herää kysymys miksi inhoat muita ja miksi luulet että kukaan olisi sinulle kateellinen ja katkera. Kateuskortti on aika lapsellinen argumentti. Varsinkin mikäli nimimerkkisi jutut pitää paikkansa, lienet monisairas, lääkeriippuvainen ja yksinäinen ihminen. En kumpaakaan asiaa ainakaan itse tavoittele elämässäni eli en kadehdi moista. Ja ihmettelen että joku muukaan niin tekisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä uskon, että kaikki kirjoittaa aina täyttä totta.

Ehkä kahvin juonnista vähän liioitellaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla kerrot vain omasta itsestäsi ja vihasi kohteista. Inhosi kohde siis on naiset ja ketoruokailijat. Sinähän et voi todellisuudessa tietää mitään toisista kirjoittajista. Hauskinta on se että jo toisten ruokavalio saa sinut pois tolaltasi. Miten kummassa sinuun liittyy mitä joku toinen syö? Oikeastiko luulet että joku syö mitä syö siksi että saa ärsyttää sinua? Kai ymmärrät että tuo on paranoidista ja narsistista, kaikki muka liittyy sinuun, jopa jonkun tuntemattoman ruokavalio!

Et siis kerro noista muista mitään vaan omista tunteistasi. Mitään faktaa tuo ei ole. Ennemmin herää kysymys miksi inhoat muita ja miksi luulet että kukaan olisi sinulle kateellinen ja katkera. Kateuskortti on aika lapsellinen argumentti. Varsinkin mikäli nimimerkkisi jutut pitää paikkansa, lienet monisairas, lääkeriippuvainen ja yksinäinen ihminen. En kumpaakaan asiaa ainakaan itse tavoittele elämässäni eli en kadehdi moista. Ja ihmettelen että joku muukaan niin tekisi.

Menipä nyt sinulla annettu totuus pahasti ihon alle. Harmittaako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu!

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Jostain syystä espanjalaiset croisanttit ovat parempia kuin meikäläiset (saattaa olla syynä happamaton voi) mutta churroista en pidä. Toivon että koulun tai asunnon kieppellä olisi joku kahvila josta saisi voileipiä tms. jotta ei tarvitsi syödä croisantteja. Olen siis marraskuun Espanjassa.

Kroatialaiset Kroisantit on parempia. En ole kyllä missään muussa maassa käynyt mutta koska MINÄ sanon niin se on faktaa ja olen fiksu ja kaikki ovat minulle kateellisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa henkilö puhui kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Mikä minä siis olen väittänyt olevani, tai kertonut itsestäni, jonka epäilet olevan valetta? En ole missään kiistänyt olevani muuta kuin pikkutyttöjä ja karppaajia pelkäävä peräkammarinpoika 60vee.

Terveisin edellinen kirjoittaja ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä minä siis olen väittänyt olevani, tai kertonut itsestäni, jonka epäilet olevan valetta? En ole missään kiistänyt olevani muuta kuin pikkutyttöjä ja karppaajia pelkäävä peräkammarinpoika 60vee.

Terveisin edellinen kirjoittaja ☺️

Typerästi kirjoitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typerästi kirjoitettu.

"Typerästi kirjoitettu." = Ei kykene esittämään argumenttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Typerästi kirjoitettu." = Ei kykene esittämään argumenttia.

Ei pikkutyttöjä pelkäävä peräkammarinpoika kykene siihen arkumenttiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko vähän paranoidinen vai katsoitko kristallipallosta? Vie huoltoon se siinä tapauksessa.

Hänen palvelijansa mr.Renfield kertoi että Herransa näkee yliluonnollisti seinien läpi, ja tuhansien mailien päähän, on nähnyt jo 600 vuotta, Hän on Erehtymätön.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

"Ruoka vaan on aika ongelmallinen kun sitä täytyy kuitenkin syödä."

Eikö kalja ja olympik riitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saavutukseni on uuden laihdutusmenetelmän keksiminen. Mononlämmitin jolla proteeni ja lokesterooli imeytetään verenkirrrosta.

Saavutuksesi on osoittautunut epäonnistuneeksi. Mononlämmittimillä ei laihdu. Minun saavutukseni on keksintö, että tuulettimilla laihtuu kun niitä on vähintään kolme. Minulle on vain paskaperseet kateellisia ja pilailia pilailee.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Minun käy kateeksi tuo yliluonnollinen kykysi nähdä selvänäköisesti millainen henkilö missäkin näpyttelee. Näet jopa onko joku hoikka vai lihava, mies vai nainen. Kumpa minäkin osaisin! Mutta olen vain tavallinen kuolevainen.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Vihaatko croisantteja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ei se. Minä ole joku iha muu. Ihme ei.

• Anonyymi

Kestää hörppimällä tassilta kauemmin koko pannu.

• Anonyymi

Sokeripalan läpi pitää imaista.

• Anonyymi

Pihtimitat pienentynyt nyt 6 mm viidessä päivässä ILMAN liikuntaa.Kalorit tarkasti 1500 päivässä.
      Nyt lisään pikkuhiljaa liikuntaakin.Juoksumatolla kävelyä 10 kilon painoliiveillä ja nilkkapainoilla ylämäkeen,sekä ehkä pyöräilyäkin jonkin verran.

• Anonyymi

Ei kannata treenata rankasti isoja lihaksia.
        Harjoittelun myötä lihaksisto ottaa helposti 2 - 3 kiloa nestettä ja taas on vaakahommat pielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata treenata rankasti isoja lihaksia.
        Harjoittelun myötä lihaksisto ottaa helposti 2 - 3 kiloa nestettä ja taas on vaakahommat pielessä.

Pielessä on pihtimittahommat. Tulee 0,00011 lisäys niin menee elämä tolaltaan.

• Anonyymi

Minä olen sinulle HUOMATTAVAN kateellinen. Jonain päivänä minäkin voin olla onnekas ja ostan ämpärin päähäni.

• Anonyymi

Teenkin aivan normaalit treenit juoksumatolla ,ehkä voin kokeilla raskaampia reenejä metsässä.
        Kyllä normaalilla tavalla tehtynäkin saa tehoja kun lisää nopeutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teenkin aivan normaalit treenit juoksumatolla ,ehkä voin kokeilla raskaampia reenejä metsässä.
        Kyllä normaalilla tavalla tehtynäkin saa tehoja kun lisää nopeutta.

Kyllä tuo aloitus paikkansa pitää.Heti kun lopetin aivan KAIKKI aloin laihtumaan eli KAIKKI huumeet eli karkki,keksit,kahvi yms.
        Syöntivälit on 5-10 tuntia.Ilta on kaikista pahin,mutta kyllä senkin kestää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo aloitus paikkansa pitää.Heti kun lopetin aivan KAIKKI aloin laihtumaan eli KAIKKI huumeet eli karkki,keksit,kahvi yms.
        Syöntivälit on 5-10 tuntia.Ilta on kaikista pahin,mutta kyllä senkin kestää.

Jos syö erittäin niin varmasti laihtuu.

• Anonyymi

Hanki neljäs tuuletin, ei sitä muuten laihdu.

• Anonyymi

hpv kertoo, että "minusta on ketoilija ja nainen, kovin katkera ja kateellinen tapaus."

Täällä on se eräs tosi vastenmielinen, olisiko tuo sama?

• Olkiakka? Tuo joka on kovin kateellinen esimerkiksi hyvästä blenderistä. Voisi olla hyvin kateellinen esimerkiksi kulkuvehkeestäni joka maksoi 4 k€, on teknisesti polkupyörä tai uudesta induktioliedestäni.

Vaihdoin halpisblenderini kalliimpaan ja huonompaan eli nutribullettiin. Toivottavasti kestää 5.5 vuotta. Minimoin keittiötavaraa muutenkin.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Olkiakka? Tuo joka on kovin kateellinen esimerkiksi hyvästä blenderistä. Voisi olla hyvin kateellinen esimerkiksi kulkuvehkeestäni joka maksoi 4 k€, on teknisesti polkupyörä tai uudesta induktioliedestäni.

Vaihdoin halpisblenderini kalliimpaan ja huonompaan eli nutribullettiin. Toivottavasti kestää 5.5 vuotta. Minimoin keittiötavaraa muutenkin.

Sekö se on, jolta kateus on vienyt kalatkin vedestä? Ei saa olla mitään eikä omistaa mitään.

Tällä foorumilla arvostetaan köyhyyttä jostain kumman syystä ja miksi ei myös tietämättömyyttä. Köyhä voi laihtua samalla tavalla kuin varakaskin ja jaettu tieto on kaikille ilmaista.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Olkiakka? Tuo joka on kovin kateellinen esimerkiksi hyvästä blenderistä. Voisi olla hyvin kateellinen esimerkiksi kulkuvehkeestäni joka maksoi 4 k€, on teknisesti polkupyörä tai uudesta induktioliedestäni.

Plenterin saa toimiin kun panee töpselin seinään mut mites muut vehkeet? Toimiiko Olympikin kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Plenterin saa toimiin kun panee töpselin seinään mut mites muut vehkeet? Toimiiko Olympikin kanssa?

Oletko sinä tuo kateellinen olkiakka? Ilmeisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä tuo kateellinen olkiakka? Ilmeisesti.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Vehkeet on sulla kalliit mutta toimiiko ne Olympikillä? Täytyy toimia jos noin kovaa hintaa pidät varvilla.

• Anonyymi

Onko Herrasi palkinnut sinua tarpeeksi 🪳🪳🪳 uskollisesta peesauksesta ja matelusta, arvoisa mr.Renfield 🦇 Vai saatko käyttää palkkioksi hänen kallisarvoista blenderiään jota kaikki kuolevaiset kadehtii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekö se on, jolta kateus on vienyt kalatkin vedestä? Ei saa olla mitään eikä omistaa mitään.

Tällä foorumilla arvostetaan köyhyyttä jostain kumman syystä ja miksi ei myös tietämättömyyttä. Köyhä voi laihtua samalla tavalla kuin varakaskin ja jaettu tieto on kaikille ilmaista.

Kommentoin tähän, että mitä pahaa siinä on että pärjää taloudellisesti. Jokainen omillaan. Mutta on omasta mielestäni moukkamaista elvistellä sellaisella. Varsinkin kun porukassa saattaa olla joku vielä paremminkin pärjäilevä, jolle moiset kalusteet ja omaisuudet on pelkkä suolaraha niin moinen keittiövekottimilla päteminen näyttäytyisi ehkä huvittavanakin. Joku elvistelee naapurille X että tulipa ostettua uus Ooppeli ja naapurin X tallissa on Lamborghini muttei katso tarpeelliseksi mainita asiasta.

Sitä kun ei koskaan tiedä. Hyvät viikonloput!

T kn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tällä foorumilla arvostetaan köyhyyttä jostain kumman syystä "

On se vaan typerää olla köyhä! En ymmärrä miksi joku kehtaa olla köyhä?

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

"Voisi olla hyvin kateellinen esimerkiksi kulkuvehkeestäni"

Miten ihmeessä sinulla on niin hieno kulkuvehje? Kyllä varmaan ihmiset kateellisina seisoo kadun varsilla ihmettelemässä että mikä valtavan kallis kulkupeli jollain onkaan. Jätätkö hintalapun roikkumaan että kaikki ymmärtää olla kateellisia. Mutta onko se mopoksi hintava? Käytetyksi autoksi ei ehkä ole.....?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Herrasi palkinnut sinua tarpeeksi 🪳🪳🪳 uskollisesta peesauksesta ja matelusta, arvoisa mr.Renfield 🦇 Vai saatko käyttää palkkioksi hänen kallisarvoista blenderiään jota kaikki kuolevaiset kadehtii?

Hän saa palkkioksi istua hpv27:n ökymopon tarakalla mansikkakakun kanssa? 😅

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Olen sinun vehkeestäsi kateellinen, Herrani. Kellään ei ole niin isoa vehjettä kuin sinulla. Yours, Faithfully, R.M.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sinun vehkeestäsi kateellinen, Herrani. Kellään ei ole niin isoa vehjettä kuin sinulla. Yours, Faithfully, R.M.

Olisiko sinun nyt jo aika hankkia ensimmäinen poikaystäväsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko sinun nyt jo aika hankkia ensimmäinen poikaystäväsi?

Minulla on vain Herrani jota palvon. Väliimme ei mahdu enää poikaystävää. Yours, Mr Renfield. 🦇

• Anonyymi

Kahvin lopettamisella ei siihen ole vaikutusta.

• Anonyymi

Täällähän huumori taas kukkii. Mietin jo itsekin tota kahvi ja kahvikakku -ongelmaa itseni kohdallakin mutta minulla ja varsinkin näin viikonloppuna aurajuusto-viini -combo. Että jos jättäisi aurajuuston pois niin jäisi viinikin juomatta vaiko toisin päin? :-D

Kahvin seuraksi ei mitään makeaa kaipaa mutta joskus lorauran kermaa jos on. Päälle vielä konjakki jos on hyvää seuraa.

T kn

• Minusta kerma pilaa kahvin ja kun poikkeuksellisesti kävin keskustassa lauantaina niin lakkajuustokakku kahvin kera oli oikein mainio yhdistelmä.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Minusta kerma pilaa kahvin ja kun poikkeuksellisesti kävin keskustassa lauantaina niin lakkajuustokakku kahvin kera oli oikein mainio yhdistelmä.

Minä syön kahvin kanssa Olympikkiä.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Minusta kerma pilaa kahvin ja kun poikkeuksellisesti kävin keskustassa lauantaina niin lakkajuustokakku kahvin kera oli oikein mainio yhdistelmä.

Ketään ei kiinnosta mitä syöt.

• Anonyymi

Kateellinen olkiakka havaittu!

• Anonyymi

Katsoit sitten peiliin? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoit sitten peiliin? 🤔

Mikä tuli todistetuksi. Kiitos, kateellinen olkiakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tuli todistetuksi. Kiitos, kateellinen olkiakka.

Kiitos kun puolustit uskollisesti Herraasi ja hänen kirstuaan. Aurinko on noussut, Mr Renfield 🦇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kun puolustit uskollisesti Herraasi ja hänen kirstuaan. Aurinko on noussut, Mr Renfield 🦇

Oletko sisäpiirihauska, kateellinen olkiakka?

Hvp oli oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sisäpiirihauska, kateellinen olkiakka?

Hvp oli oikeassa.

Tietenkin hän on oikeassa, kuinka kehtaat edes epäillä että Herrasi erehtyisi. Mene heti (kun aurinko on laskenut) pyytämään nöyrästi anteeksi Herraltasi! 🦇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin hän on oikeassa, kuinka kehtaat edes epäillä että Herrasi erehtyisi. Mene heti (kun aurinko on laskenut) pyytämään nöyrästi anteeksi Herraltasi! 🦇

Mene siitä kyttäämään vartijan 🚔 lailla Massiivikalorihöpöukon proteenijuttuja, ettei vääryys pääse käymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene siitä kyttäämään vartijan 🚔 lailla Massiivikalorihöpöukon proteenijuttuja, ettei vääryys pääse käymään.

Miksi kummassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kummassa?

Draculan Morsian aka Kateellinen Olkiakka ❤️‍🔥 Massiivikalorihöpöttäjä! Siksi kummassa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3597
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1855
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1651
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1362
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      114
      1203
    6. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1202
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1079
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      964
    9. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      28
      962
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      98
      942
    Aihe