Kun ihastut

Anonyymi-ap

johonkin, etkä ole varma hänen tunteistaan. Kuinka paljon ajattelet ihastuksesi kohdetta päivisin? Näetkö hänestä (s*ksi-) unia? Onko tarvetta tyydyttää itsesi useammin? Etsitkö hänen kuviaan somesta? Luetko viestejä ( neutraaleja) häneltä monta kertaa ja etsit niistä merkityksiä? Muisteletko tilanteita, joissa olette olleet hetken kahden? Koskettaneet vahingossa nopeasti?

Kysyin koska haluan tietää onko muita yhtä hulluja. 🤭

10

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oot ainut psyko 🦇🦇🦇🦇🦇🦇

• Anonyymi

Tosinaan siittä tulikin mieleeni ajatus kuinka tehdä unesta kuitenkin niin että se olisi itselleni siitäkin huolimatta vain muisto unesta kuinka tehdä asioita sitä itse edes tiedostamatta no täydessä unessa tai ympäri päissään kännissä olossa on vai se haitta että siitä alkaa selviään josai vaiheessa unesta kun herää ni yleensä aina herää omasta sängystä onko silloin voinu edes mitään tapahtua tai tehdä itse en tiedä ketään sellaista joka nukkuessaan pystyisi tekemään jotain muuta kui nukkumaan

• En tiedä vaikuttaako tuo nyt kuinka paljon omaan ihastuksen tunteeseen ja miettimiseen.. Siis se että pitääkö toinen nyt minusta vai ei. En muista pahemmin nähneeni villejä unija, toki joskus saattaa niitäkin nähdä. Enkä harrasta itsetyydytystä yhtään sen enempää kuin normaalisti. Ehkä joskus syyllistynyt ja etsiskellyt somesta kuvia. Tuleehan noita menneitä kokemuksia välillä mietittyä.

Eli ihan normaalilta kuulostat😁

• Anonyymi

Miten Daniel toimii ihastuessaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten Daniel toimii ihastuessaan?

Se tietenkin seisoo🤭

• Anonyymi

Nii juu ja ei mulle ole toisen tunteet jääny koskaan vähääkään epäselviksi et sitä on turha miettiä fiksumpaa on kun opettelette itse tuntemaan omat tunteenne mä olen pyrkiny olemaan mahdollisimman monen vihaama mu jokseenkin ment vituiks sekin

• Anonyymi

En ihastu enkä näe seksi unia.

• Anonyymi

Hih, tuollaistahan se on juurikin. Onneksi menee ohitse moiset mielenhairahdukset ajan kanssa.

• Anonyymi

Ihan hirveästi ajattelen. Ei vain mene pois mielestä, ei vaikka seisoisin päälläni tai tanssiin tikotikoa.
      Vilma

• Jos ihastun oikein sydänjuuriani myöten, niin yleensä kyllä se toinenkin on ollut ihastunut minuun. Syvä ihastus kun vaatii minulla syvällisempää tuntemista. Jos ihastun johonkuhun ns etäältä, ihastus harvoin on niin voimakasta ettäkö se saisi minut ihan sekaisin. Tietenkin ihastuksen kohde pyörii mielessä useammin, kuin muut ihmiset, mutta en esim koskaan hae kenestäkään tietoja tai kuvia somesta, en edes ihastukseni kohteesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2665
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      409
      2180
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2056
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1775
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1736
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1669
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1143
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1039
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe