Vastaisitko mies, onko mielestäsi ok, että parisuhteessa oleva mies tuijottelee täysin avoimesti muita naisia? Ei siis vaivihkaa vilkaise vaan tuijottaa avoimesti.
Miesystäväni, hyvinkin aikuinen toimii näin. Viikonloppuna viihteellä ollessamme mies jäi tuijottamaan viereisen pöydän naista ja lopulta kurotti nähdäkseen "näkymät" paremmin. Se meni mielestäni liian pitkälle.
Itselläkään ei tietenkään parisuhteen myötä ole silmät tippuneet päästä ja voin katsahtaa komeaa miestä ohimennen. Mutta en koskaan jää tuijottamaan tai käänny perään katsomaan. Olenko ainoastaan minä sitä mieltä, että siitä on kyllä eroa vilkaiseeko toista naista/miestä, vai jääkö avoimesti tuijottamaan perään? Miksi mies toimii näin?
Kun parisuhteessa oleva mies tuijottelee muita naisia häpeilemättömästi ja peittelemättä
2
162
Vastaukset
- Anonyymi
Omalla työmaalla naiset tuijottelee jalkoväliäni ja flirttailevat sekä ehdottelevat vihjailemalla jotain. Kaikki on varattuja naimisissa. Olen yrittänyt olla syömättä ns kuormasta mutta vaikeaa se on välillä ollut kun jotkut on hyökänneet kaulaan ja alkaneet pussailla suulle. Osa on somen kautta yrittänyt olla yhteydessä ja ehdotelleet vaikka mitä. Ikävä on kuulemma kova jos minua ei näy. Tuijottelu on vielä pientä mutta sanoisin ettei siinäkään ole ihan puhtaat jauhot pussissa jos jää kalu jäykkänä katsomaan jotain naista ja haaveilee panosta. Sen parisuhteen pitäisi olla sellainen joka tyydyttää miehen ja naisen niin ettei heillä kummallakaan ole tarvetta kenenkään toiseen.
- Anonyymi
Hän ei kunnioita sinua edes sen vertaa, että jaksaisi pinnistää olla katsomatta/tuijottamatta, kun olet hänen seurassaan.
Minusta tuo kertoo miehen sivistyksen tason puutteesta, on ns. barbaaristen vaistojen ohjaama, ja voit varautua siihen, että jos sinun seurassa toimii jo noin epäkunnioittavasti, toimii varmasti vielä epäkunnioittavammin kun et ole läsnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412957Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262789Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342776Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4372506Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1521838Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431828Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241395Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
- 281057