Therian ilmiö on kiellettävä koko Suomessa.

Anonyymi-ap

Itse voin pahoin kun televisiossakin näitä eläimen irtopäitä mainoksissa.
Silmät kiinni heti laitan en katso.
On todella sairasta että annetaan lasten kuvitella olevansa eläin!
Missä vanhempien järki on ?
Lapsia ja nuoria ei saa altistaa näin vaarallisella toiminnalla.
Viekää ne lapsenne oikeiden eläinten pariin tutustumaan.
Kertokaa eävistä eläimistä .
Eivät lapset mitään fantasiaa kaipaa vaan turvallista oikeaa elämää.

20

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai?
      Ja senkö takia se pitää kieltää kaikilta ihmisiltä koko Suomessa?

• Anonyymi

Näytät pitävän vääryyden puolta? Oletko se Suomen syöjä natopalstalta?

• Anonyymi

Shein myy noita naamareita ja häntiä. Shein on jäänyt kiinni tuotteidensa myrkyllisyydestä.
        Ovela keino myrkyttää nuoria. Kiinassahan therian naamarit on kielletty.

• Anonyymi

Miten liittyy tähän palataan hallitus

Jallitusta kiinnistaa baan köyhien sosiaalietuudet

Ei eikaiden sosiaalietuudet ja yritystuet

• Anonyymi

Lasten leikeistä siinä on kysymys. Koulu ei ole oikea paikka leikkiä näitä leikkejä.

• Anonyymi

Lrikkiihän aikuisetkin ihmiset näitä roolileikkejä.
        Vanhempien täytyy ottaa vastuu jälkeläisistään ja selittää mikä koulu on.

• Anonyymi

Eläimiäkin sanotaan hän, vaikka pitäisi sanoa niin vain ihmisistä.
        Eräs eläinlääkäri kertoi että asiakkaat suutuvat jos hän vahingossa sanoo koirasta se.

• Anonyymi

Ennemmin ihmisille pitäisi opettaa astrologiaa, että tuntevat itsensä. Paljonko siitä asiasta puhutaan? Vähän? Miksi?
      Onko niin, että kun ihmiset oppis tuntemaan itsensä, heidän ei tarvis niin usein mennä lääkäriin pää ongelmien takia, ja lääkkeiden myynti vähenis?

Nykyään kaikkea, mikä voi liittyä rahaan, muttei sitä, mikä liittyy totuuteen ja mielen rauhaan?

• Anonyymi

Tähän on menty.
      Lapsi ei tiedä onko tyttö, poika vai eläin.
      Rakastaako ihmistä, kasvia vai rakennusta.
      Mikähän on mennyt vikaan kasvatuksessa?

• Anonyymi

No just joo sekopää vanhemmista ei tule muuta kuin sekopää kakaroita.

• Anonyymi

Jos lapsi kuvittelee olevansa kuin eläin koulussa. Hänelle voisi ruokalassa laittaa kissan/koirankupin lattialle. Nappuloita ja vettä niihin.
      Luulisi sen jälkeen oppivan

• Anonyymi

Therianina oleminen on identiteetti eikä valinta,joten kukaan nyt voi päättää että lopettaako therianina olemisen tai ei!Therianit ei luule olevansa eläimiä,mutta jos joku niin luulee niin kyseessä on joku sairaus.Therian ei ole sairaus,vaan identiteetti.Olen myös huomannut että uutisissa levitetään väärää tietoa therianeista.Esimerkiksi iltasanomissa puhuttiin therian-ilmiöstä vaikka se ei ole ilmiö,vaan identiteetti!Esimerkiksi joku 11-vuotias Leo voisi luula että therianina olemisen voi valita.Sielä myöskin sanottiin että jotku haukkuu ja maukuu oppitunnilla.Olen 100 prosenttia varma että ne on therian vihaajien tekosia ja huutelee sielä keskellä oppituntia esimerkiksi -Hei,olen koira therian,hau hau!ja pitää sitä muka hauskana!Mietitytti myös se kun siinä luki että therianit konttaa sukilla.Eniten tossa mietitytti konttaaminen.Puhutaanko siinä OIKEISTA quadrobicseista vai konttaamisesta.Jos se oli konttaamista,sekin on toden näköisesti vihaajista hauskaa ja myös se kun on ilman kenkiä.Sen jälkeen tajusin,että siihen voi olla jopa 90 prosentin chansit että syynä on oikeasti therian vihaajat!Kun maskit kielettiin en kyllä siitä syytä vihaajia.Se ei paljon haittaa minua koska en olisi kyllä itse viitsinyt käyttää maskia,vaan vihaajien takia.Siihen olisi voinut vielä lisätä että quadrobicsit ja eläinmaskit eivät tee ihmisestä theriania.Myös yhdessä toisessa uutisessa puhuttiin että JOTKUT therianit ei pidä sitä leikkinä.Todellisuus on se että kukaan oikea therian ei pidä sitä leikkinä!Muista,että jos kuulet jonkun "therianin" sanovan että se pitää sitä leikkinä se on todennäköisesti feikki therian.Myös yksi therianin äiti sanoi sen therian-harrastuksena.Sekään ei ole totta,koska therian ei ole harrastus,vaan identiteetti.Joko hän ei tiedä että se ei ole harrastus tai on saanut väärä tietoa tai sitten se therian pitää sitä harrastuksena vaikka se ei tiedä että se on identiteetti.En siis aijo kritisoida tässä ihmisiä,vaan kerron oikeaa tietoa jos joku näki tämän uutisissa ja luulee että se on harrastus.Mutta päätin kertoa tämän siksi että ei tulisi enää väärinkäsityksiä therianeista.

-yksi therian

• Anonyymi

Kerrohan miten toimit työpaikalla?

• Anonyymi

Jos mun identtiteetti sanoo, että olen lehmä. Saanko mennä naapurin navettaan?

• Anonyymi

Myös yksi juttu.Therianina oleminen ei ole vaarallista ja haitallista terveydelle.Therianit elää yleensä normaalia ihmisen elämää.

-yksi therian

• Anonyymi

Ei hitossa ole normaalia aikuisen ihmisen therian höpinät,sairasta se on. Huolestuttavaa että tuo ilmiö jota oudosti (identiteetiksi) voi kutsua leviää jo pienten lasten ajatusmaailmaan. Lapset voivat toki leikkiä eläintä,sitäkin vain pienet lapset yleensä. Kouluihin tuo touhu ei todellakaan sovi,on jo naurettavan typerää. Ilmiö mille on annettu hieno nimi therian osoittaa aikuisessa jos hän sitä harrastaa tai omaa huolestuttavaa henkistä sairautta,ei muuta.

• Anonyymi

Itse olen sammakkotherian 🐸 ja kurnutan kaiket ajat. Ei se ainakaan normaalia ihmisen elämää ole.

• Anonyymi

Köykö ne töissä

Yhtään koiraa tai lohikäärmettä ei ole vielä tullut millään työpaikalla vastaan.
        Olishan se kiva jos vaikka kissa olisi hoitajan vaate päällä sairaalassa.
        Koira kiertelisi valjoisessa takissa. Siili istuisi Orisman kassalla tai kilpikonna olisi sammuttamassa tulipaloa.

Herätkää jo sen identiteettinne kanssa.

• Anonyymi

Joko metsästyskausi alkaa?

• Anonyymi

Suomi on kiellettävä ja tuhottava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      29
      3840
    2. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      79
      3636
    3. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      206
      2930
    4. Kulta en jaksa tätä palstaa

Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha
      Ikävä
      20
      1507
    5. Haukio ja Niinistö

Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1331
    6. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      26
      1321
    7. Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?

Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam
      Maailman menoa
      234
      1313
    8. Terno Hedman Oy

Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      15
      1195
    9. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      145
      1098
    10. Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?

Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os
      Sinkut
      195
      1053
    Aihe