Jeesus ei käskenyt käännyttämään, vaan kastamaan

Anonyymi-ap

Jeesus käski tehdä kristittyjä kastamalla heidät omikseen sisälle Jumalan valtakuntaan.

Matt.28
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Ef.4:5 Yksi kaste, ei useita erilaisia kasteita.

Helluntailaiset yrittää käännyttää entuudestaan kristityksi kastetun omiin saatanallisiin lahkoihinsa harhaopeihin ja hurmoshenkien vietäväksi.
Helluntailaisten anabaptistisia uudestikasteita, erillisiä vesikasteita ja henkikasteita
pitää varoa niihin sotkeentumasta.

80

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pakkokasteet tulee käyttöön, jotta Jeesuksen hääsali saataisiin täyteen ihmisiä.

Kasteessa ihmisen päälle vuodatetaan Kristuksen varhurskaus, kuoleman ja ylösnousemuksen osallisuus. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa. Kastamaton pakana ei ole kristitty.

Kasteessa puetaan häähuoneen isännän lahoittamat hääpuvut. Ilman lahjaksi saatavaa hääpukua ei ole asia sisälle häähuoneeseen.

Luuk. 14:23

Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja PAKOTA heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi."

• Anonyymi

Käskikö Jeesus myös käyttämään miekkoja ja keihäitä tuossa "opetuslapseuttamisessa"?

• Anonyymi

Pakkokaste on jo käytössä luterilaisilla.
        Sama käytäntö on muslimeillä.

• Anonyymi

Martti Luther – kristittyjen vainooja ja massamurhaaja

JEESUSKO laittoi Lutherin tappamaan ja kiduttamaan Tosiuskovia! Lutheri EI KOSKAAN TEHNYT TÄSTÄ PARANNUSTA ELI KÄÄNTYNYT JEESUKSEN PUOLEEN! Lutherin kirkko jatkoi Uskovien tappamista ja vainoa Lutherin kuoltua vuosisatojen ajan!
        -> "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat!”

Luterilaiset vainosivat ns. anabaptisteja eli uudelleenkastajia uskonpuhdistuksen jälkeen 1500-1600-luvulla. He jatkoivat vainoa myös myöhemmin historian kuluessa eri puolilla maailmaa.
        Luterilaisten kirkot ovat julkaisseet vuosisatojen ajan harhaanjohtavia tietoja anabaptisteista, vaienneet heihin kohdistuneista vainoista sekä sivuuttaneet kirkkohistorioissaan anabaptisteille tehdyt vääryydet.

• Anonyymi

Luterilainen, valehtelet päin silmiä: Raamattu todistaa sinun valhettelijaksi! hän käski pysäyttää vaunut, ja he astuivat kumpikin veteen, sekä Filippus että hoviherra, ja Filippus kastoi hänet. Astuminen on kävelemistä, mutta sylissä makaaminen ei ole astumista!
        LUTERILAISUUS ON VALEHTELUA. KOKO LUTERILAISUUS ON TÄYTTÄ VALHETTA, ALUSTA LOPPUUN JA KAIKKI ALUN JA LOPUN VÄLILLÄ ON VALHETTA!
        Raamattu puhuu edeltä varoittaen luterilaisuudesta: jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

Luterilaisuus on valheisiin uskomista!

• Anonyymi

Sinä luterilainen, väität helareitten olevan harhaoppisia. Miksi et toimi niin kuin Raamatusta käsketty:. Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.
        Olet satoja kertoja varoittanut hellareitten ns. harhaopeista.
        VOIT JO HÄIPYÄ, KAKARA!!! ET TOTTELE SANAA, SILLÄ ON KIRJOITETTU kerran tai kahdestI: ei lue satoja kertoja.
        OLET LAITTOMUUDEN IHMINEN JA OLE NOUSSUT JUMALAN SANAA VASTAAN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilainen, valehtelet päin silmiä: Raamattu todistaa sinun valhettelijaksi! hän käski pysäyttää vaunut, ja he astuivat kumpikin veteen, sekä Filippus että hoviherra, ja Filippus kastoi hänet. Astuminen on kävelemistä, mutta sylissä makaaminen ei ole astumista!
        LUTERILAISUUS ON VALEHTELUA. KOKO LUTERILAISUUS ON TÄYTTÄ VALHETTA, ALUSTA LOPPUUN JA KAIKKI ALUN JA LOPUN VÄLILLÄ ON VALHETTA!
        Raamattu puhuu edeltä varoittaen luterilaisuudesta: jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

Luterilaisuus on valheisiin uskomista!

Raamattu puhuu luterilaisesta kirkosta näin: (huomaa hellarit, eivät ole koskaan vainonneet ketään) Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
        Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti". Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
        Luterilainen kirkko näyttää ihmisten silmistä kauniilta ja leppeältä: kaikki hyväksytään, homot ja avionrikkojat ja murhamiehet. Mutta kirkon todellinen luonne on, mikä tulee tälläkin palstalla esille, on: luterilaiset vainoavat Jeesuksen omia.
        Palstan helluntailaisia vainoavat ovat juovuksissa Jeesuksen todistajien verestä. He toimivat samassa hengessä kuin ne, jotka murhasivat ja kiduttivat jo 1500-luvulla anabaptisteja. Luterilaiset vainoajat käyttävät täysin samoja argumentteja ja samoja sanoja: hurmoshenget ja uudelleen kastajat ja näin todistavat kuuluvansa murhaajien kanssa samaan ryhmään.
        Porton henki on hellareitten vainoajien huume.

• Anonyymi

Opetuslapsia kastetaan, se on se Jeesuksen käsky. Sitten OPETUSLAPSIA pitää opettaa pitämään se, mitä Jeesus käski.

• Anonyymi

... Erillinen henkikaste / Pyhän Hengen kaste on Raamatullinen totuus.

• Anonyymi

Jeesus ei tehnyt yhtä ainoaa ihmistä opetuslapsekseen valuttamalla kiposta vettä päähän, vaan Herra kutsui hyvin arkisesti, ilman juhlaa ja kummeja ja vanhempien suostumusta sanoen: "Tule ja seuraa minua".
        Vertauksessa kuninkaan pojan häistä Jeesus opettaa: Taivasten valtakunta on verrattava kuninkaaseen, joka laittoi häät pojallensa.
        Ja hän lähetti palvelijansa kutsumaan häihin kutsuvieraita, mutta nämä eivät tahtoneet tulla.
        Vielä hän lähetti toisia palvelijoita lausuen: 'Sanokaa kutsutuille: Katso, minä olen valmistanut ateriani, minun härkäni ja syöttilääni ovat teurastetut, ja kaikki on valmiina; tulkaa häihin'.
        Kuningas ei käskenyt häihin kutsuttaessa valuttaa vettä kenenkään päälakeen, vaan kuningas käski sanoa: kaikki on valmiina; tulkaa häihin'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei tehnyt yhtä ainoaa ihmistä opetuslapsekseen valuttamalla kiposta vettä päähän, vaan Herra kutsui hyvin arkisesti, ilman juhlaa ja kummeja ja vanhempien suostumusta sanoen: "Tule ja seuraa minua".
        Vertauksessa kuninkaan pojan häistä Jeesus opettaa: Taivasten valtakunta on verrattava kuninkaaseen, joka laittoi häät pojallensa.
        Ja hän lähetti palvelijansa kutsumaan häihin kutsuvieraita, mutta nämä eivät tahtoneet tulla.
        Vielä hän lähetti toisia palvelijoita lausuen: 'Sanokaa kutsutuille: Katso, minä olen valmistanut ateriani, minun härkäni ja syöttilääni ovat teurastetut, ja kaikki on valmiina; tulkaa häihin'.
        Kuningas ei käskenyt häihin kutsuttaessa valuttaa vettä kenenkään päälakeen, vaan kuningas käski sanoa: kaikki on valmiina; tulkaa häihin'

Joo, helluntainakin kastettiin sitten, kun olivat saaneet piston sydämeensä ja kysyivät, mitä heidän pitää tehdä. Sitten kastettiin 3000 henkeä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolme kastetta: uskoon tulo, kaste Kristuksen kuolemaan, vesikaste upottamalla ja Pyhän Hengen kaste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, helluntainakin kastettiin sitten, kun olivat saaneet piston sydämeensä ja kysyivät, mitä heidän pitää tehdä. Sitten kastettiin 3000 henkeä!

Ennen kastetta piti tehdä parannus, Pelkkä pisto sydämeen ei riitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen kastetta piti tehdä parannus, Pelkkä pisto sydämeen ei riitä!

Kyllä, "tehkää parannus ja kääntykää, ja ottakoon kukin teistä kasteen..."

Mistä meidän pitää tehdä parannus? Pietarin saarnatessa suurin parannuksen aihe kuulijoille oli se, mikä heidän asenteensa Jeesukseen oli ollut. Parannus ja kääntymys siinä, millainen asema heidän pitäisi antaa Jeesukselle! Suuri osa näistä kuulijoista lienee ollut jo tekojensa puolesta monella tavalla Jumalaa kunnioittavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa ketään ei kasteta erillisellä henkikasteella. Yhdessä kasteessa on vesi ja Henki samassa kasteessa.

Paitsi se homomies Olseni, joka toi hell.lahkon Suomeen 1920-luvulla. Sai henkikasteen ja homoushengen Amerikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristillinen yksi kaste on vedestä ja Hengestä. Molemmat samassa kasteessa yhtä aikaa.

Ainoastaan siat saivat erillisen henkikasteen.

Luuk. 8:33

Niin riivaajat lähtivät ulos miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma syöksyi jyrkännettä alas järveen ja hukkui.

• Anonyymi

On aivan turha agiteerata täällä. Täältä et saa käännynnäisiä. Pysy kippokastineen luterilaisuus palstalla. Sinne kuulut.

• Anonyymi

Raamatusta löytyy vain ja ainoastaan maininnat aikuisten kastamisista. Vauvojen kastamiset ovat oletusta!
      -Jeesus oli aikuinen saadessaan kasteen
      -Paavali oli aikuinen
      -vanginvartija oli aikuinen mies
      -Efeson noin kaksitoista miestä, oli miehiä
      -Lyydia oli aikuinen nainen, kauppias
      -Kornelius oli taatusti aikuinen ja sadanpäämies
      -hoviherra oli herra, siis aikuinen
      -"niin he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset", miehet ja naiset ovat aikuisia
      PIKKULASTEN KASTEET OVAT LUTERILAISTEN PAATUNEIDEN MIELTEN HÄIJYYTTÄ
      RAAMATUSSA VOISI OLLA MITÄ TAHANSA, MUTTA KUN EI OLE!!!!

• Anonyymi

Apostolien teot:
      3:19 Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,

Pakkovauvakastettu mitä tämä tarkoittaa?

• Anonyymi

Opetuslapseksi tekeminen ja kaste ovat kaksi erillistä tapahtumaa. Jeesus teki opetuslapsiksi ja kastoi useampia kuin Johannes
      -vaikka Jeesus ei itse kastanut, vaan hänen opetuslapsensa-

• Anonyymi

Jesaja:
      45:22 Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole

• Anonyymi

Luterilaisuus on täyttä valehtelua ja täyttä potaskaa alun ja lopun välillä. Näin luterilaiset kusevat ihmisten silmiin: Kastekaava paljastaa petoksen ja väkevän eksytyksen: "Kasteessa pappi kastelee lapsen pään kolme kertaa vedellä"
      Siis luterilainen kaste onkin päänkastelu, aivan kuin kastekaavassa sanotaan ja kuvataan.
      LUTERILAISUUDEN PERUSTA KASTE, EI OLE KASTE, VAIKKA HE MEUHKAAVAT PALSTALLA OIKEASTA KRISTILLISESTÄ KASTEESTA, VAAN KASTELU!
      Lasta ei kasteta, vaan "pappi kastelee lapsen pään kolme kertaa vedellä"

• Anonyymi

Monesklo kerta kun kopsaat sa,man jutun?

Sinua ei taida kukaan uskoa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

luterilaien, et ole koskaan pystynyt kieltämään herraasi saatanaa, tämä on totus sinusta ja herraasi et ole kieltänyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikki Lyddan ja Saaronin asukkaat näkivät hänet; ja he kääntyivät Herran tykö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

luterilaien, et ole koskaan pystynyt kieltämään herraasi saatanaa, tämä on totus sinusta ja herraasi et ole kieltänyt!

Oletko taas paholaisen kimpussa ollut?

• Anonyymi

Kristityt ovat juoppoja, jumalankieltäjiä, homoja ja valhetteijoita ja avionrikkojia.
      Jeesus itse varoittaa itseään kristityiksi kutsuvista. Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. Yksi Jeesuksen nimistä on Kristus. "Minun nimessäni".

• Anonyymi

Raamatusta löytyy tuhansia luterilaisten opit kasteineen kumoavia jakeita: avaamaan heidän silmänsä, tässä yksi: että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'

• Anonyymi

Biblia (1776)
      Matt. 24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, kaikille pakanoille todistukseksi; ja silloin tulee loppu.

Jeesus käski ensin julistamaan evankeliumia ja vasta sen jälkeen kastamaan ja opettamaan niitä, jotka uskoivat evankeliumin.

• Anonyymi

Luterilaisilla ei ole sama herra kuin Jeesuksen omilla. Eikä Jeesuksen omien pidä hakeutua yhteistyöhän eikä yhteyteen luterilaisten kanssa. Herra Jeesus itse todistaa: en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
        Luterilaisten usko tulee vedenvaluttelun avulla. Ns. kasteessa luterilaisuuden mukaan ihminen saa uskon. Mutta Jeesus ei rukoillut luterilaisten puolesta, vaan JOTKA HEIDÄN SANANSA KAUTTA USKOVAT.

• Anonyymi

Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaisilla ei ole sama herra kuin Jeesuksen omilla. Eikä Jeesuksen omien pidä hakeutua yhteistyöhän eikä yhteyteen luterilaisten kanssa. Herra Jeesus itse todistaa: en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
        Luterilaisten usko tulee vedenvaluttelun avulla. Ns. kasteessa luterilaisuuden mukaan ihminen saa uskon. Mutta Jeesus ei rukoillut luterilaisten puolesta, vaan JOTKA HEIDÄN SANANSA KAUTTA USKOVAT.

Uudestikastajien usko tulee vesitippojen kautta, luterilaisuudessa usko tulee Jumalan Sanan kautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.

Uudempi käännös sanoo tarkemmi, jokta ottivat hänen sanomansa vastaan, en kastettiin syntien pois pesemiseksi ja uskon Hengen lahjan saamiseksi.

• Anonyymi

näin sanoo Herra, Herra, Israelin Pyhä: Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; mutta te ette tahtoneet,

• Anonyymi

minä käänsin kasvoni Herran Jumalan puoleen hartaassa rukouksessa ja anomisessa, paastossa, säkissä ja tuhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä käänsin kasvoni Herran Jumalan puoleen hartaassa rukouksessa ja anomisessa, paastossa, säkissä ja tuhassa.

he eivät kuulleet, eivät korvaansa kallistaneet, vaan vaelsivat oman neuvonsa mukaan, pahan sydämensä paatumuksessa, ja käänsivät minulle selkänsä eivätkä kasvojansa.

• Anonyymi

Saarnasin ensin sekä Damaskon että Jerusalemin asukkaille, ja sitten koko Juudean maalle ja pakanoille parannusta ja kääntymystä Jumalan puoleen, ja että he tekisivät parannuksen soveliaita tekoja.

• Anonyymi

Aloitus on jumalatonta roskaa ihan satasella !

Ei ole pelkoa ylöstempauksesta ropaskan kylväjillä.

• Anonyymi

Ap. t. 3:
      19. Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois
      20. ja että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi teille ennalta määrätyn Voidellun, Jeesuksen.

• Anonyymi

Ei-helluntailainen kommentti:

Raamatun mukaan pelastusta ei saada teoilla.
      Luterilainen kiemurtelu: ihmisiä pelastetaan tekemällä kasteita, sakramentteja, jotka ovat muka jotain muuta kuin tekoja.
      Helluntailainen kiemurtelu: ratkaisun tekeminen ei ole muka tekoja, vaan jotain muuta.

Olisi pitänyt tulkita uskon asiat oikein. Raamatun kohdat.

• Anonyymi

niin , mutta kun helluntailaiset luottaa OMAAN ratkaisuunsa , eivätkä anna KAIKKIA kunniaa Jumalalle .

• Anonyymi

Helluntailaisilta puuttuu kokonaan kristillinen yksi synnit pois pesevä kaste.

• Anonyymi

Helluntailaisuus on Amerikasta tuotu eksytys, ei ole kristinuskoa, vaan sitä matkiva eksytys.

• Anonyymi

Tuo on luterilainen harhaoppi, jonka avulla ihmisiä narrataan helvettiin.

• Anonyymi

Omat parannuksenteot eivät pese syntejä pois eikä synnytä ihmistä uudeksi vedestä ja Hengestä.
      Kaikki pelastusteot ovat Jumalan tekoja pyhässä kasteessa, jota helluntailaiset eivät tunnusta olevan olemassakaan.

1.Piet.3
      20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana.
      21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,

• Anonyymi

Luterilanen , valehtet tpäin silmiä. Isäsi on valheen isä perkele, et koska ole kieltänyt tätä totuutta itsestäsi.si. Et pysty kieltämään herraasii, tämän maailmantruhtinasta. Tee kaken aikaa isäsi tekoja, eli valehtelet ja piinaat ja vainoat.
        Näin on todistetu isännnästäsi: lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilanen , valehtet tpäin silmiä. Isäsi on valheen isä perkele, et koska ole kieltänyt tätä totuutta itsestäsi.si. Et pysty kieltämään herraasii, tämän maailmantruhtinasta. Tee kaken aikaa isäsi tekoja, eli valehtelet ja piinaat ja vainoat.
        Näin on todistetu isännnästäsi: lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus.

Raamattu varoittaa: Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.
        Luterilaisuus on maailman mielen mukainen uskonto eli pakanuutta. Suurin osa luterilaisista on maailman ihmisiä. Luterilaiset sakramentit ovat valhetta ja petosta eli maailmasta.
        Sana myös selkeästi varoittaa tekemästä yhteistyötä luterilaisten kanssa: Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?

Maailman ihmiset eivät ole minun hengellisiä veljiäni. Jumalattomien ja uskosta osattomien luterilaisten isä on maailman ruhtinas. Minun ja kaikkein Jeesuksen seuraajien Isä on Taivaassa.
        Minulla on oikeus ja velvollisuus kertoa 'vauvakasteen' olevan petos ja suuri eksytys ja valhe.

• Anonyymi

Hyvin sanoit. Kaste pelastaa

• Anonyymi

Luterilainen, vouhkaamasi kastekäsky löytyy Raamatun sivulta vain yhden ainoan kerran. Sanasta löytyy periaate: "Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava." Koska kastekäsky löytyy vain yhden kerran, niin kastekäsky on vailla Sanan vaatimaa vahvistusta.
      KOKO KASTEKÄSKYSI ON TYHJÄN VOUHKAAMISTA, JOLLA EI SANAN VAHVISTUSTA: Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava.

• Anonyymi

Sama itkuvirsi kuin kastepalstalla. Kastekäsky on Raamatussa ja siihen voi luottaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama itkuvirsi kuin kastepalstalla. Kastekäsky on Raamatussa ja siihen voi luottaa

Totta, sama luterilaisten itku helluntaipalstalla kuin kasteosiossakin. Sanan todistuksen mukaan ns. kastekäsky on vailla Sanan vahvistamiseen tarvittavaa kahden tai kolmen todistajan antamaan todistusta ja näin ollen ns. kastekäsky ei ole pätevä.

• Anonyymi

Jeesus ei käskenyt kastamaan vaan evankeliumia julistamaan. Luterilaiset valehtelevat tässäkin asiassa.
      KR 1933/-38
      1Kor. 1:17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan - ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.

• Anonyymi

Jeesus ei lähettänyt PAAVALIIA kastamaan .

Jeesus lähetti OMAT OPETUSLAPSENSA ,

Jeesus ilmestyy opetuslapilleen ylösnousemuksensa jälkeen :

"Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle , jonne Jeesus oli käskenyt
        heidän mennä .
        Ja kun he näkivät hänet , he kumartaen rukoilivat häntä , mutta muutamat epäilivät .
        Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi : "Minulle on annettu kaikki valta
        taivaassa ja maan päällä .
        Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni kastamalla heitä
        Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        ja
        opettamalla heitä pitämään kaikki , mitä minä olen käskenyt teidän pitää .
        Ja katso , minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti ."
        Matt: 28 : 16 - 20

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle , jonne Jeesus oli käskenyt
        heidän mennä .
        Ja kun he näkivät hänet , he kumartaen rukoilivat häntä , mutta muutamat epäilivät .
        Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi : "Minulle on annettu kaikki valta
        ja

Isän ja pojan ja pyhän hengen nimeen on murhattu, kidutettu ja mestattu kymmeniä miljoonia ihmisiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

heidän mennä .
        ja

Luterilaiset eivät kestä Sanan Totuutta. Merkittävä ja huomioitava Sanan Totuus ja periaate: jokainen asia on todistettava kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla. Yhden todistus ei ole pätevä. Koska ns. kastekäsky löytyy Raamatusta vain yhden ainoan kerran, niin ns. kastekäskyllä ei ole Sanan vaatimaa vahvistusta, kahden tai kolmen todistuksen nojalla. Yhden todistus ei ole pätevä.
        Itse Herra Jeesuskin vetosi kahden todistajan todistukseen: Minä olen se, joka todistan itsestäni, ja minusta todistaa myös Isä, joka on minut lähettänyt.
        JUMALAN SANA EI VAHVISTA KASTEKÄSKYÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaiset eivät kestä Sanan Totuutta. Merkittävä ja huomioitava Sanan Totuus ja periaate: jokainen asia on todistettava kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla. Yhden todistus ei ole pätevä. Koska ns. kastekäsky löytyy Raamatusta vain yhden ainoan kerran, niin ns. kastekäskyllä ei ole Sanan vaatimaa vahvistusta, kahden tai kolmen todistuksen nojalla. Yhden todistus ei ole pätevä.
        Itse Herra Jeesuskin vetosi kahden todistajan todistukseen: Minä olen se, joka todistan itsestäni, ja minusta todistaa myös Isä, joka on minut lähettänyt.
        JUMALAN SANA EI VAHVISTA KASTEKÄSKYÄ.

Jeesus itse sanoo: minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin...Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka sinä annoit minulle maailmasta.
        Jeesu teki omilleen, ja tekee yhä edelleen omilleen tunnetuksi oman nimensä. JEESUS-NIMEN!
        Jeesus opetti myös: Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä.
        JEESUKSEN SEURAAJAT KAVAHTAVAT VIERASTA ISÄ JA POIKA JA PYHÄ HENKI-nimeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

heidän mennä .
        ja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isän ja pojan ja pyhän hengen nimeen on murhattu, kidutettu ja mestattu kymmeniä miljoonia ihmisiä!

Silti Jeesus käski kastamaan tuohon nimeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus itse sanoo: minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin...Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka sinä annoit minulle maailmasta.
        Jeesu teki omilleen, ja tekee yhä edelleen omilleen tunnetuksi oman nimensä. JEESUS-NIMEN!
        Jeesus opetti myös: Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä.
        JEESUKSEN SEURAAJAT KAVAHTAVAT VIERASTA ISÄ JA POIKA JA PYHÄ HENKI-nimeä.

Jeesuksen käsky on pätevä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uudestikastajien usko tulee veden kautta, luterilaisten ja muiden kristittyjen usko tulee Sanan kautta

Uudestikastajien Jeesus ei ole Jumala, luterilaiten Jeesus on Jumala

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uudestikastajien usko tulee veden kautta, luterilaisten ja muiden kristittyjen usko tulee Sanan kautta

Uudestikastajien Jeesus ei ole Jumala, luterilaiten Jeesus on Jumala

Luterilainen saa uskon kasteen kautta, valehtelet päin silmiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilainen saa uskon kasteen kautta, valehtelet päin silmiä!

Kasteessa sen voi saada mutta EI VEDEN KAUTTA vaan Sanan kautta!

Lopeta siis valehtelu!

• Anonyymi

(1.Sml.17:28; 25:10 ! (
      2. COPytHAT-cOVER: #6-BACKin JÄLKEen JAtKAN KUN( EI JOS ! )OLEN SELVIN PÄIN( KOVA LASKEmaan päisSÄän ! d ) ON( OlLUT )HERMO-paiNETta TASS:
      I've The Heavy LOad ? RoomALAISILLE 11:1-6 Sanon siis: Kaiketi

Jumala EI HYLÄNNYT Kansaansa? POIS se ..minäKIN Israelilainen, Abrahamin siementä, Benjaminin sukua.. Jumala EI HYLÄNNYT Kansaansa jonka EDELTÄ-TUNSI(ZmanAvar). Vai etTEkö(X) tiedä(/TaNaCH=Tieto)..? Raamattu Sanoo kertomuksessa Eliasta, kuinka Jumalan edessä syyttää Israelia: HerraJHVH, TAPPOIVAT Profeettasi ja HAJOTTIVAT alttarisi, ja yksin JÄIN.. ja väijyvät henkeäni. ..Jumalan Vastaus?
      JÄTIN itselleni 7000 miestä jotka eivät notkistaneet polvea Baalille; samoin NYT - tänäkin aikana - ON jäännös Armon(/Liitot>HaCHESED>)Valinnan mukaan.

Mutta JOS valinta Armosta NIIN ei enää teoista, sillä silloin Armo ei enää olisikaan Armo(=HaCHESED/VERI-Liitot>HaSLICHA>Shalom).

:7-10 Miten siis? Mitä Israel tavoittelee sitä ei saavuttanut, mutta Valitut SAAVUTTIVAT; MUUT(X) paatuneet niinkuin Kirjoitettu( KATUV ! ): Jumala ANTOI HEILLE(X) uneliaisuuden hengen - silmät etteivät näkisi ja korvat etteivät kuulisi - tähän päivään asti.

Ja David sanoo: "Tulkoon pöytänsä HEILLE(X) paulaksi ja ansaksi ja lankeemukseksi ja kostoksi; soetkoot silmänsä etteivät Näkisi, ja paina yhäti selkänsä kumaraan.

:11-16 Sanon siis: Kaiketi EIvät KOMPASTUneet(Z) SIKSI että lankeaisivat? Pois se!
      Vaan lankeemuksensa(Z>VS.<JESHUA )kautta tuli Pelastus MUILLE(X), jotta
      itse(Z) syttyisivät kiivauteen.

Mutta JOS lankeemuksensa(Z) rikkaudeksi maailmalle ja VAJAUTENSA( VS. PLEROOMA) MUILLE(X) Rikkaudeksi, kuinka paljoa enemmän Täyteytensä.

..MUILLE(X) sanon: Koska olen MUIDEN(X) apostoli
      pidän virkaani Kunniassa sytyttääkseni - jos mahdollista - kiivauteen(Z)HEITÄ.. heimolaisiani,
      ja pelastaakseni edes muutamia heistä(X).

Sillä JOS hylkäämisensä(Z>VS.<JESHUA ) MAAILMA(=IHMISET; X )lle Sovitukseksi, (NIIN) mitä Armoihin-ottamisensa(X) muuta kuin Elämä kuolleista? Mutta
      JOS UutisLEIPÄ=Pyhä, NIIN KOKO(Z+X)TaikinaKIN, ja
      JOS Juuri(=Sana/PyhäHenki=)ON Pyhä, NIIN OksatKIN.

:17-21 Mutta JOS
      MUUTAMAT Oksista taitetut.. ja sinä.. metsäöljypuu Oksastettu Oikeiden(Z)Oksien JOUKKOON ja niiden KANSSA päässyt OSAlliseksi Öljypuun( Jer.11:16) MEHEVÄstä(/PyhäHenki )Juuresta(=Jumalan Sana; Jh.1), NIIN

ÄLÄ YLPEILE(=PRIDE ! ) Oksien RINNALLA.. et kannata Juurta, vaan Juuri sinua..

Kaiketi sanonet: ..Oksat Taitettiin pois, jotta minut Oksastettaisiin. NACHON; EPÄuskonsa vuoksi Taitettiin.. mutta SINÄ pysyt(/1.Jh.2:6>)USKOsi kautta -
      Älä ole ylpeä, vaan PELKÄÄ(=Herran(JHVH )Pelko; Ps.111:10; Snl.9:10) - sillä
      JOS Jumala ei Säästänyt luonnollisia oksia, (NIIN) EI SÄÄSTÄ SINUAkaan.

:22-24 Katso siis Jumalan Hyvyyttä(/Rm.7:12 )ja Ankaruutta..
      langenneita kohtaan, mutta Hyvyyttään sinua kohtaan,
      JOS(=EHTO>)Pysyt(<1.Jh.2:6; ROOM 7:12<)Hyvyydessään - muutoin sinutkin

Hakataan POIS( MATT 7:23; 25:41; Rm.6:19; 2.Ts.2:7; 1.Jh.3:4; LUUK13:27).

Mutta nuo toisetkin - jos eivät jää EPÄuskoonsa( VS. 1.Jh.2:6) - tulevat Oksastettaviksi, sillä Jumala ON Voimallinen Oksastamaan ne jälleen.

Sillä JOS olet Leikattu luonnollisesta metsäöljypuusta ja vasten luontoa Oksastettu JaloÖljypuuhun, (NIIN) kuinka PALJOA ENNEMMIN.. luonnolliset Oksat ..Oksastettaviksi OMAan Öljypuuhunsa!

:25-29 Sillä en tahdo.. ettetTE(X) olisi oman "viisautenne" varassa...
      ...Evankeliumin(+++)kannalta KYLLÄ VIHOLLISIA.. mutta

Valinnan(/Liitot>HaCHESED).. isien( mm. AVRAHAM )tähden Rakastettuja, sillä
      Jumala ei kadu Armolahjojaan ja Kutsumistaan.( MOT ! )

:30-36 ..ennen olitTE(X; GOJIM; EPÄjumalien palvelijat )tottelemattomia Jumalalle, mutta nyt saaneet Laupeuden näiden(Z VS. JESHUA )tottelemattomuuden kautta,
      samoin nämäkin(Z) nyt olleet tottelemattomia, jotta heKIN TEille(X) tulleen Armahtamisen(=HaSLICHA/VERIuhri/JESHUA+++)kautta nyt saisivat Laupeuden.

Sillä Jumala SULKI tottelemattomuuteen KAIKKI
      jotta Armahtaisi KAIKKIA(/MARK 1:15).. Jumalan Rikkauden ja Viisauden ja Tiedon SYVYYTTÄ ! Kuinka tutkimattomat Tuomionsa ja käsittämättömät Tiensä( Netiv Jah )! ...KUKA TUNSI(ZmanAvar )HerranJJHVH Mielen.. OLI Neuvonantajansa?
      ...ensin ANTOI Hänelle jotain mikä olisi tälle korvattava? Sillä( JESHUA ! )Hänestä
      ja Hänen Kautta ja Häneen kaikki ON; Hänelle Kunnia IKUISESTI ! Amen.
      http://en.wikipedia.org/wiki/Halakha (/1.Jh.2:6; Apt.24:14 PIDÄN
      HerranJHVH ShaBATista - SAAn LEVÄTÄ Rauhassa - R.I.P. ! )

PS. PA..ToivoTON - terveMENOa PITKAaanNIAMEeeN - ALAka tuLE TAKAisin .
      R*TTiP**-SS*HL*Mi-K**-*KON K*MARTELIJA-MIEkK*-L*HEtys-AZIZ .. T*PER*S
      ( d ; http://youtu.be/4AAX_wFvPAg?t=57 ! d ) N*U-R* ITt*S K*OLI**KSI .. T*HMA
      PPS. JUOKSE SUOnSILMAan - SYVALLE - ALAka tule TAKAisin : R*nKK*-PAsk*-N*TSi-H*M*-*LYk**PI-Ö-PETOf**l*( PAhin LOpUKSI ! ) DRA ÅT H*LV*T* сукин сын !
      PPPS. EhKa(=jyRKKa)ONgelMA ALKOn KANssa(/PTSD?>TAYSin KELVOTON ? )
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Kova_kuin_kivi_(vuoden_2010_elokuva) TYKKAAN !
      http://en.wikipedia.org/wiki/Kohen Coenin(=KOHEN )veljekset .. TOV MEOD#

• Anonyymi

Teksti muistuttaa vsstavoiman purkauksia pahimman hammazsäryn aikaan !

Taikka eläköityneen nelikätisesti soittaneen kanttorin jälkijäristyksiä.

• Anonyymi

Evankeliumin julistus on kaikkein tärkein asia mutta sitä luterilaiset eivät tee. Ihmisille tarjotaan vain homojen valheita vauvakasteesta.

• Anonyymi

Helluntailaiset on ainoita jotka höpöttää vauvakasteesta ja homoista

Jeesusta ei helluntailaisilla ole.

• Anonyymi

Kaikki puheet seinäpapilta ovat samaa lorinaa...kun jo kasteessajnedellern..

Ja väki uskoo moisia satuja.

• Putin on kastettu ja elävässä uskossa.
      😄😄😄😄😄

• Anonyymi

"Jeesus ei käskenyt käännyttämään, vaan kastamaan"??

Käsikö Jeesus käyttämään keihäitä ja miekkoja ja pakkokastamaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jeesus ei käskenyt käännyttämään, vaan kastamaan"??

Käsikö Jeesus käyttämään keihäitä ja miekkoja ja pakkokastamaan?

Jeesus ei käskynyt seurata kansanmurhaajaa.

• Anonyymi

Jeesus ei käskenyt seurakunnan levittää homojen valheita.

• Anonyymi

H-#SANOMA Suomen kansalle TÄMÄ http://suomenkenttalehti.fi/julkaisen-vuonna-1984-saaman-profetian-venalaisen-liikkeista-jonka-yrjo-sakkinen-sai-tukholmassa-eli-taman-mukaan-venalainen-tulee-miehittamaan-osan-suomea-joksikin-aikaa/ Sanoo Jumala:

KUN Ahdistuksen päivät tulevat ja portti idästä nousevalle kuninkaalle ja sen sotilaille Avataan,(NIIN) TEillä ei yhtään ystävää EUroopassa.. yhtään KANSAa joka nostaisi asetta
        TEidän http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=4263764 puolestanne Venäjää vastaan.

..Suomen kansa OLET.. yksinäisempi kuin TalviSODAN päivinä; MUTTA Sama enkeli joka taisteli rinnallanne TalviSODAN päivinä TAISTELEE( FUT.) rinnallanne, ja HUOLEHDIN.. ..Venäjän sotilas joka NOUSEE maahanne ei häpäise teitä eikä ota eikä turmele Öljyä eikä Viiniä.

Ruokatavarat NOUSEVAT( FUT.) arvaamattomiin hintoihin maassanne: Koiniks-mitta nisuja MAKSAA Denarin ja 3 koiniksia ohria Denarin, mutta Öljyä eikä Viiniä ei turmella.( 1+1=2)

Öljy=Jumalan Pyhä Henki ∧ Viini=Jumalan Sana: TEille jää vain 1 paikka mihin voitTE paeta, KUN Ahdistuksen Päivät tulevat, Sanoo HerraJHVH.. Jumalan Sana.

..yritätTE paeta Amerikkaan ja ..Kanadaan, mutta TEitä ei oteta vastaan - NIINkuin ei vastaanotettu Israelin LAPSIAkaan NATSI-Saksan ahdistuksen päivinä, vaan palautettiin Saksaan - NIIN LÄNSImaat PALAUTTAVAT( FUT.) TEidätkin takaisin kotimaahanne.. sillä Tieni http://en.wikipedia.org/wiki/Halakha eivät ole TEidän Teitänne(/S*T*Nat ! ).

MUTTA joka TURVAa Minuun ja PYSYY(/1.Jh.2:6 )Minussa.. leipää Ahdistuksen keskellä
        ja Lepo Sanassani, Sanoo Jumala - sillä EIvätKÖ päivänne ole Kädessäni, Sanoo HerraJHVH: Enkö Minä( JaHVeH ! )OLE Jumala - Ahdistuksenkin päivinä?

TÄMÄ Sanoma Suomen kansalle, Sanoo Herra JHVH: Sinun PITÄÄ TEHDÄ Parannus MURHISTAsi, VELHOUKSISTAsi, VARKAUKSISTAsi, SALAVUOTEISTAsi, ABORTEISTAsi
        ja hillittömästä HAUREUDESTA(=H*M*US/PRIDE )si. EN KYSY.. vaan Sanon: Sinun

PITÄÄ TEHDÄ Parannus(=TESHUVA/METANOIA=MIELEN-MUUTOS ! )”. MUTTA

etTE tee sitä - enkö Minä HerraJHVH paaduttanut faraon sydämen, Näyttääkseni Voimani Moshen kautta: Minä, SAMA Jumala, paadutan Suomen kansan sydämen, että

etTE TEE Parannusta.. ja kaikista niistä kauhistuksista joita teetTE Nimeni(= JESHUA )ja Kasvojeni(=SHEKINAH; KUNNIA )edessä. MUTTA

Pyhät LOISTAVAT( FUT.) Ahdistuksen keskellä kuin Lamput(=Soihdut), ja yksikään teistä jotka olette Omiani, Sanoo Jumala, ei joudu hukkaan sillä Minä Herra JHVH NIIN SEN SÄÄDIN.

Suomen KANSA( VS. EU-NATO-"ELIITTI") - KUTSUIN sinua NIIN monta kymmentä vuotta: TalviSODAN raskaina päivinä rukoilitte Edessäni; joka kirkosta nousi rukous Kasvojeni eteen.. ovat Muistossa Rukousten Maljassa tänäkin päivänä.

Ja JatkoSODAN raskaina päivinä kun veristä uhria kannettiin Suomesta, rukoilitte Edessäni, kannoitte rukouksin kärsivän kansan kohtalon.. Muistin teitä ja Siirsin kohtalonne hetken.

Mutta NYT hyvinvoinnin( Hes. 16:49), rikkauden ja yltäkylläisyyden päivinä.. ETUmaisina olevat, tehtävänänne TUNTUU olevan häväistä Sanaani.. PERINNEsäännöistä riiteletTE ja (IHMIS)opista, ja vainoatTE.. Totisia( VS. VILPPI ), Pyhiä ja Yksinkertaisia rukoilijoita..

puritTE jokaisen Käskyn, jonka ANNOIN(/Horeb ! ): ..Sanoin: ÄLÄ tee huorin - teetTE huorin kaikilla alueilla.

..Sanoin: ÄLÄ MURHAA - MURHAAT-TE viattomia syntymättömiä lapsia 25 000 lasta vuodessa.

..Sanon: ÄLÄ varasta - varastatTE toisiltanne.. yhteiskunnalta ja valtiolta, ja
        valtio varastaa teiltä - KAIKKI TE varastatTE toinen toisiltanne.

..Sanon: ÄLÄ sano väärää todistusta lähimmäisestäsi - todistatTE systemaattisesti
        joka päivä VÄÄRIN lähimmäisestänne.

Kun Sanon: ÄLÄ himoitse lähimmäisesi huonetta - himoitsetTE lähimmäisenne huonetta.

..Sanon: MUISTA Pyhittää Lepopäivä - etTE pyhitä Lepopäivää, vaikka teillä Aika Levätä; käytätTE Pyhäpäiväni ja Sapattini riettauden ja haureuden harjoittamiseen..
        noussut Eteeni kuin löyhkä(=SIETÄMÄTÖN PAHA HAJU ! ).

..Lähetin profeettani Jeshajahun, Sanoin: Kuulkoot tai olkoot kuulematta - PUHU(=Käsky
        )nämä Sanat - mutta KÄY myös TÄMÄn PROFETIAn: ..kuulevat, mutta ovat kuulematta.

Suomen johtavat henkilöt - älkää kuvitelko että omalla taidollanne NOUSITTE
        siihen asemaa mikä teillä( NYT )on -

kukaan EI VOI mitään tehdä ilman Tahtoani ja Sallimustani.

Sanon TEille, älkää luottako niihin sopimuksiin ja.. asiakirjoihin joita teillä NL:n kanssa.. Luottakaa Sanaani.. Sanani pitää pois tuon MAHTAVAn Venäjän karhun maaltanne.

KUN(=LOGIIKKAA http://fi.wikipedia.org/wiki/Logiikka; LO NACHON ?! ) TEITTE Tahtoni,
        NIIN Sallin TEille Siunauksen( http://fi.wikipedia.org/wiki/Siunaus )päivät, MUTTA

KUN käännätTE Minulle selkänne,
        (NIIN) saatTE niittää Kirousta( http://www.raamattu.fi/taustatietoa/taustatietoa/usko-ja-uskonto/kirous ), sillä

(PYHÄ Totuuden Rakkauden )Henkeni ei Salli että Nimeäni jatkuvasti pilkataan, Sanoo HerraJHVH... JATKOan seURAA ! .. ( http://vemari.vuodatus.net/lue/2011/10/jukka-t-niemisen-naky-marraskuussa-1983 ) JATKOa... PS. 37:28 ..Jumalattomain siemen Hävitetään.. LO NACHON ?!

• Anonyymi

XI aPOSTolinEN SUCK-SSeSIOilLE-cOVER: #RISTIriidatON-siIRTO: #R*uKK*P*RK*-P*RS*AUUuuKINen kiRKKosiKIN M*N**H*LV*TTIin Hyvin PIAN !
      MATT 7:23 ..laittomuuden tekijät. 25:41 ..POIS tyköäni KIROTUT,
      SIIhen IKUISEEN Tuleen.. LUUK 13:27 ..VÄÄRYYDEN( VS. Laki )TEKIjät.

( p ; Sitä Odotellessa: Pari PientäPätkää Purtavaa - siNULL-E-kin 1-2-3 ! D )

PIETARI
      3:1-4 ..2. kirje.. TEille.. Herätän PUHDASta(/1.Jh.1:9)MIELTÄnne
      jotta MUISTAisITTE( PYHItTÄä Lepo.. ).. Sanoja joita Pyhät
      PROFEETAT.. PUHUIVAT JA(TaNaCH )HerranJHVH ja Vapahtajan
      Käskyä jonka APOSTOLEILTAnNE saitTE(X) ..VIIMEisinä PÄIVINÄ tulee PILKKApuHEiNEEN

PILKKAAjia jotka VAELTAVAT OMIEN(=MINÄ ITSE>)HIMOJENsa mukaan,

ja sanovat: Missä lupaus Tulemuksestaan? ..KAIKKI pysyNYT KUTEN luomakunnan alusta.

:5-12 ..tietensä eivät tietävinään että taivaat ja samoin maa - vedestä ja veden kautta rakennettu - ikivanhastaan olemassa Jumalan Sanan Voimasta;
      ..niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.
      ..nykyiset taivaat ja maa samalla Sanalla Talletetut Tulelle, Säästetyt
      Jumalattomien ihmisten Tuomion&Kadotuksen(/PARUSIA )Päivään.
      ..1000 vuotta kuin 1 päivä; HerraJHVH(=JESHUA) EI VIIVYTÄ
      Lupauksensa täyttämistä.. vaan on pitkä-mielinen TEitä kohtaan, sillä
      ei tahdo että kukaan hukkuu, vaan että KAIKKI tulevat MIELIn-MUUTOKSEEN !

Mutta Herran Päivä TULEE kuin varas, ja silloin taivaat pauhinalla katoavat ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki mitä siihen on tehty palavat.
      Siis kun nämä kaikki näin hajoavat, millaisia tuleekaan TEidän olla Pyhässä(/1.Jh.2:6 (Vaelluksessa ja Jumalisuudessa,
      TEidän jotka Odotatte&JOUDUTETTE Jumalan Päivän Tulemista(=PARUSIA),
      jonka Voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!

:13-18 ..Lupauksensa mukaan odotaME uusia taivaita ja uutta maata joissa Vanhurskaus asuu.
      ..Odottaessanne PYRKIKÄÄ siihen että teidät Havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi Hänen Edessään Rauhassa;
      ja lukekaa HerramME(=JHVH) pitkämielisyys Pelastukseksi, josta.. veljemME PaavaliKIN.. Annetun Viisauden mukaan TEille kirjoittanut;
      niinkuin tekee kaikissa kirjeissään.. yhtä ja toista vaikeatajuista jota
      tietämättömät( Tieto=TaNaCH )JA vakaantumattomat(=VAELLUS=TEOT) vääntävät kieroon niinkuin muitakin Kirjoituksia - OMAksi KADOTUKSEKSEEN !
      ..olkaa varuillanne ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois OMAlta Lujalta(=Sana/TaNaCH )Perustaltanne,
      ja KASVAkaa//Sana )HerramME ja VapahtajamME JESHUA Messiaan Armossa ja tuntemisessa - Hänen olkoon Kunnia..

&PAAVALI:
      ...TYHMILLE velassa;
      1:15-19 ..TEillekin ROOMassa asuviille julistamaan Evankeliumia; ..en häpeä Evankeliumia, sillä SE on Jumalan Voima(/Apt.5:32 )Pelastukseksi itsekullekin USKOvalle(>Sanaan) - ENSIN juutalaiselle, sitten kreikkalaiselleKIN ..SIINÄ
      Jumalan Vanhurskaus ILMESTYY(=NÄKYY )USKOsta(>Sana>)Uskoon:
      Vanhurskas ELÄÄ( FUT. )USKOsta(>Sanaa )niinkuin on Kirjoitettu. Sillä

Jumalan Viha Ilmestyy Taivaasta VASTAAN kaikkea ihmisten Jumalattomuutta ja

VÄÄRYYTTÄ HEidän jotka pitävät Totuutta VÄÄRYYDEN(=Laittomuus )vallassa,
      SIKSI että SE mikä Jumalasta voidaan tietää on ilmeistä keskuudessaan; sillä
      Jumala Ilmoittanut(/Sana=TaNaCH )SEN HEille.

:20-23 Sillä Näkymätön Olemuksensa, IKUINEN Voimansa ja Jumalallisuutensa
      nähtävinä kun niitä tarkataan(/Sana )Teoissaan maailman Luomisesta asti, NIIN EIVÄT VOI millään itseään puolustaa, koska vaikka TUNSIVAT(/Sana )Jumalan,
      eivät Häntä Jumalana kunnioittaneet(=Pelko=TOTTELEminen) eivätkä kiittäneet, vaan ajatuksiltaan turhistuneet ja ymmärtämätön sydämensä(=OMA-TUNTO& TAHTO )pimentynyt<=>KEHUessaan(=PRIDE=YLPEYS) "viisaita" olevansa
      ovat TYHMIKSI(=VÄÄRÄ ASENNE )TULLEET; ja katoamattoman Jumalan Kirkkauden(=Presence) muuttaneet katoavaisen ihmisen ..kuvan kaltaiseksi.

:24-28 SIKSI Jumala 1. HYLKÄSI HEIDÄT

sydämensä himoissa saastaisuuteen häpäisemään itse omat LIHAnsa(=SARX),
      nuo jotka VAIHTOIVAT Jumalan Totuuden valheeseen ..palvelleet luotua
      enemmän kuin Luojaa..

SIKSI Jumala 2. HYLKÄSI HEIDÄT

häpeällisiin himoihin; sillä naispuolensa VAIHTOIVAT luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin.. kiimoissaan SYTTYIVÄT toisiinsa ja HARJOITTAVAT miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään
      SAAVAT itseensä(<RIIVAAJIA )sen palkan mikä saada piti.

..ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta(/TaNaCH), NIIN

Jumala 3. HYLKÄSI HEIDÄT

KELVOTTOMAN MIELENsä valtaan tekemään sopimattomia.

:29-32 TÄYNNÄ(=iFULLon; JUOVUKSISSA )KAIKKEA VÄÄRYYTTÄ(=Laittomuus), pahuutta, AHNE.. häijyyttä, TÄYNNÄ KATEUTTA: MURHA.. RIITA.. PETOS.. pahanILKIsyyttä: ..korvaanKUISKUtelijoita, PAnetTEliJOITA, Jumalaa VIHAA.. VÄKIVALTA.. YLPEITÄ(=PAiSUNeiTA), KERSKA.. PAHAnKEKSIjöitä, vanhemmille..

>>TOTTELEMATTOMIA:(>)VAILLA Ymmärrystä,<<

luotettavuutta, Rakkautta ja laupeutta.. vaikka
      tuntevat Jumalan Vanhurskaan Säädöksen..

senkaltaisia tekevät (2.)KUOLEMAn ansainneet, eivät vain itse niitä tee vaan
      VIELÄpä oSOITTAVAT( suvaITSEvat )HYVÄKSYmistä HEille jotka TEKEVÄT... MOT .

• Anonyymi

niIN-PA !
      IV COPytHAT-cOVER:
      1.Jh. 2:27 ..pysyy Voitelu jonka Häneltä SAITTE(ZA); ja ette kenenkään( IHMIS- )opetuksen tarpeessa, vaan KUTEN Voitelunsa Opettaa teitä KAIKESSA(/Sana; TaNaCH )NIIN se Opetus Totta(/Sana)KIN eikä VALEtta(<STN); ja KUTEN teitä Opettanut, NIIN(/1.Jh. 2:6 >)PYSYkää(>Jh.1:1-18=)Hänessä.

Jochanan 8: 4-11 ...sanoivat JESHUAlle: Opettaja, tämä nainen tavattu itse teosta aviorikosta.. ja Moshe Laissa ANTOI(ZmanAvar=ZA) MEille Käskyn.. tuommoiset kivitettävä - mitäs sanot? sanoivat kiusaten.. päästäkseen syyttämään.. JESHUA kumartui alas ja kirjoitti maahan(Jer.17:13)sormellaan.

Mutta kun yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi itsensä ja sanoi.. Joka teistä synnitön, heittäköön ensimmäisenä.. taas kumartui alas ja kirjoitti maahan.

Kun tämän kuulivat ja omatuntonsa todisti heidät syyllisiksi, menivät pois - toinen toisensa perästä, vanhimmista alkaen viimeisiin asti - ja siihen jäi vain JESHUA ja nainen joka seisoi edessään. kun JESHUA ojensi itsensä eikä nähnyt ketään muuta ..sanoi hänelle: Nainen, missä.. syyttäjäsi - eikö kukaan sinua tuominnut? vastasi: Herra, ei kukaan. Niin JESHUA sanoi hänelle: Minäkään en tuomitse sinua - mene[ KULJE ?! Halacha ? http://en.wikipedia.org/wiki/Halakha -word is derived from the ROOT(=Juuri) which means "to behave" (also "to go" or "to walk")], äläkä tästedes enää syntiä tee.

:12-20 Niin JESHUA taas puhui heille sanoen: Minä Olen maailman Valo;
      joka minua seuraa ei vaella pimeydessä, vaan hänellä ON( fut.) elämän Valo.

Niin fariseukset sanoivat hänelle: Todistat itsestäsi - todistuksesi ei ole pätevä.
      JESHUA vastasi.. Vaikka todistankin itsestäni, todistukseni on pätevä, sillä tiedän mistä TULIN(ZA) ja mihin menen; mutta TE ette tiedä mistä minä tulen, ettekä mihin menen; tuomitsette lihan mukaan - minä en tuomitse ketään. Ja vaikka tuomitsi-sinkin, niin tuomioni olisi oikea; sillä en ole yksinäni, vaan minä ja Hän joka minut LÄHETTI(ZA).

Onhan Laissannekin Kirjoitettuna, että kahden ihmisen todistus on pätevä:
      Minä Olen se joka todistan itsestäni ja minusta todistaa IsäKIN joka minut LÄHETTI(ZA).

Niin sanoivat hänelle: Missä isäsi? JESHUA vastasi: Ette tunne minua ettekä Isääni; jos tuntisitte minut, niin tuntisitte myös Isäni.

Nämä sanat JESHUA puhui uhriarkun ääressä, opettaessaan pyhäkössä; eikä kukaan ottanut häntä kiinni, sillä hetkensä(=KAIROS) ei vielä tullut.

:21-30 Niin JESHUA taas sanoi heille: Menen pois ja etsitte minua, ja kuolette syntiinne - mihin minä menen, sinne ette voi tulla.

Niin juutalaiset sanoivat: Ei kai aikone tappaa itseään, koska sanoo: Mihin menen, sinne ette voi tulla'?
      Ja sanoi HEille: olette alhaalta, minä ylhäältä; olette tästä maailmasta, minä en..
      SIKSI sanoin teille että kuolette synteihinne, sillä ellette usko minua siksi joka Minä Olen, niin kuolette synteihinne.

Niin sanoivat hänelle: Kuka olet? JESHUA sanoi heille: Juuri se mitä puhunkin teille.
      Minulla on paljon teistä puhuttavaa ja teissä tuomittavaa; mutta Hän joka minut LÄHETTI(ZA) on Totinen, ja minkä KUULIN(ZA) häneltä sen puhun maailman kuulla.

Mutta he eivät ymmärtäneet että puhui heille Isästä; niin JESHUA sanoi heille: Kun olette ylentäneet Ihmisen Pojan, silloin ymmärrätte että Minä Olen Se( JHVH )joka Minä Olen; ja etten itsestäni tee mitään, vaan puhun tätä sen mukaan kuin Isäni minulle OPETTI(ZA).

Ja Hän joka minut LÄHETTI(ZA) on kanssani; Hän ei jättänyt minua yksinäni, koska aina teen sitä, mikä on hänelle otollista. Kun näin puhui, monet uskoivat häneen.

:31-38 Niin JESHUA sanoi niille juutalaisille jotka uskoivat häneen: Jos pysytte sanassani, niin totisesti olette opetuslapsiani; ja tulette tuntemaan totuuden ja Totuus TEKEE( fut.) teidät vapaiksi.

Vastasivat hänelle: olemme Abrahamin jälkeläisiä, emmekä koskaan olleet kenenkään orjia - uinka sitten sanot: Tulette vapaiksi?

JESHUA vastasi heille: Totisesti, totisesti sanon teille - jokainen joka tekee syntiä
      on synnin orja; mutta orja ei pysy talossa iäti - Poika pysyy iäti. Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin tulette todellisesti vapaiksi.

Tiedän että olette Abrahamin jälkeläisiä; mutta tavoittelette minua tappaaksenne, koska sanani ei saa tilaa teissä. Puhun mitä NÄIN(ZA) Isäni tykönä; niin tekin teette mitä olette kuulleet omalta isältänne.

:39-43 vastasivat ja sanoivat hänelle: Abraham on isämme - JESHUA sanoi heille:
      Jos olisitte Abrahamin lapsia, niin tekisitte Abrahamin tekoja. Mutta nyt.. tavoittelette tappaaksenne miestä joka PUHUI teille Totuuden jonka KUULIN Jumalalta - Abraham ei tehnyt niin, teette isänne tekoja.

Sanoivat hänelle: emme ole aviorikoksesta syntyneitä, meillä yksi Isä - Jumala.
      JESHUA sanoi heille: Jos Jumala olisi Isänne, niin rakastaisitte minua; sillä
      Jumalasta LÄHDIN ja TULIN; en TULLUT itsestäni, vaan Hän LÄHETTI minut.

MIKSI ette ymmärrä puhettani? SIKSI että ette kärsi KUULLA(=TOTELLA )Sanaani...

Apt.5:32 ..olemME kaiken tämän todistajat, NIIN Pyhä HenkiKIN jonka Jumala ANTOI niille jotka Häntä(/Jh.1; 1.Jh.2:6 )TOTTELEvat..

• Anonyymi

Olseni sai helluntailaisten henkikasteen Amerikassa.

Raamatussa ketään ei kasteta erillisellä henkikasteella. Yhdessä kasteessa on vesi ja Henki samassa kasteessa.

Paitsi se homomies Olseni, joka toi hell.lahkon Suomeen 1920-luvulla. Sai henkikasteen ja homoushengen Amerikassa.

• Anonyymi

Pakkovauvakastettu, jos Suomessa olisi voimassa samat lait kuin 100 vuotta sitten, niin joutuisitte linnaan, kun vihitte homoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkovauvakastettu, jos Suomessa olisi voimassa samat lait kuin 100 vuotta sitten, niin joutuisitte linnaan, kun vihitte homoja.

Olseni ei tyytynyt mihinkään vihkimisiin. Ne miehet meni suoraan asiaan niiden poikien kanssa.
        Olseni perusti Suomeen 40 ens.hell.srk. Ensin Helsinkiin v. 1920 ja sitten muualle maahan aina Haapavedelle asti, missä kävi ahkerasti.

Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[17]

Nuorilla hellapojilla ei tainnut enää paikat kestää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olseni ei tyytynyt mihinkään vihkimisiin. Ne miehet meni suoraan asiaan niiden poikien kanssa.
        Olseni perusti Suomeen 40 ens.hell.srk. Ensin Helsinkiin v. 1920 ja sitten muualle maahan aina Haapavedelle asti, missä kävi ahkerasti.

Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[17]

Nuorilla hellapojilla ei tainnut enää paikat kestää?

Jakautuminen seurakuntakäsityksen pohjalta

Helluntailaisten mielipiteitä jakanut ehtoolliskysymys ratkaistiin eräässä kastekokouksessa Betel-kirkossa Isolla Roobertinkadulla. Kokouksessa olivat muun muassa Olsen-Smidt ja Väinö Plafer, Eino I. Manninen, Vilho Pylkkänen ja useita muita. Olsen-Smidt kysyi: ”Emmekö tahdokin kulkea siinäkin sanaan luottaen, että vain kastetuille uskoville kuuluu ehtoollinen?” Kädennostolla koko joukko hyväksyi esityksen. Tämä oli ensimmäinen julkinen tilaisuus, jossa asia tuli esille. Helluntailaiset jakaantuivat 1920 ehtoolliskysymyksen vuoksi helluntaiystäviin ja helluntaiseurakuntiin.[19]

Olseni määräsi kasteen kuuluvan vain aikuisille ja ehtoollisen vain helluntailaisille itselleen.

Silloin helluntailaisten kanssa aluksi yhteistyötä tehneet kristityt äänestivät jaloillaan.

• Anonyymi

Любое слово должно быть
      Поня́тно
      каждом󤤤
      2ndKULoVALkeA-cOVER:#LUULETko PAnettelija olevaSI NäkyMÄTÖN -kerroPA - SIellä PILVESSÄ ? PAnenPA SItä PAitSI SInulle TÄHÄN KIVAN PIKKU LINKIN http://yle.fi/a/74-20028969 AA-mu-PAlakSI - TOIVOttavasti jokaiNEN PA-letSI-nan-liputtaja - SInäkin TOIVOton ja likaiNEN PAsk*-n*tSI SAA LÄHI-AIKOINA LÄHI-IDÄSSÄ http://www.youtube.com/watch?v=upGGyQ946KQ&t=151s HUOMATA.. ANTIsemiiTEILLE KÄY toSI PAhoin . MOT¤¤¤ TAYSin VARma, E-ttä mm. GRU/SVR http://yle.fi/aihe/a/20-10005282 "..GRU TOIMII tietoverkoissa.. haittaohjelmia pystytty aivan pitävästi jäljittämään GRU-OPS:ksi..valtioiden rajoista piittaamatta kaikissa maissa TEHOkkaASTI..." PITÄÄ SILMÄLLÄ( ON taPAna )SInun PAhamaineistaSI SUOLI24 -KETKUtteLUn PAsk*-"ylläpitoaSI" - AIV*T*n R*nKK*-H*M*-PAsk*-N*tSI-H*NTT*¤¤¤

TOIVOn-enNENkin KOKEMUSTA PAhaa SInun TOIMINNAstasi saaNEEna-EttA teET PArANUKSEN SInun PAhoista teoistaSI JA LAKKAAt SABOTOImasta ASIAllisia REploja; TOIVOn että sellaiNEN ON PAitsi SInulle MYÖS MUILLE TERVEELLISTÄ - seeU LATEя¤¤¤
      http://www.russianforfree.com/lessons-how-to-read-in-russian-01.php пока !

( MuTTa PItääHÄN täHÄN LaitTAA mYÖs hiuKAN Jumalan Sanaa
      RAaMATTusTa ! ) Skr.12:1-4 PROFETIA, HerranJHVH Sana Israelista. Näin

Sanoo HerraJHVH(= JESHUA), joka JÄNNITTI(ZmanAVAR )taivaan ja
      PERUSTI maan ja LOI ihmisen hengen sisimpäänsä: HINE, Teen Jerusalemin juovutTAVAKSI Maljaksi KAIKILLE( UN ? )kansoille yltympäri ja TULEE( FUT.) JuudanKIN kohdalle Jerusalemia piiritettäessä ..Sinä Päivänä Teen Jerusalemin VÄKIkiveksi KAIKILLE kansoille: KAIKKI sitä nostavat repivät itsensä PAhoin;
      ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.. Sinä Päivänä, Sanoo HerraJHVH, LYÖN KAIKKI( SOTA-)hevoset vauhkoudella.. ratsastajat HULLUudella. Mutta

Juudan heimoa kohti Avaan Silmäni(/Kasvot=Presence; SHEKINAH) - ja
      KAIKKI kansojen( SOTA-)hevoset Lyön sokeudella.

:5-7 SILLOIN Juudan sukuruhtinaat sanovat sydämessä.. Väkevyyteni Jerusalemin asukkaat HerrassaJHVH TSEVAOTissa-Jumalassaan; Sinä Päivänä Teen Juudan sukuruhtinaat kuin Tulipannuksi puiden.. Tulisoihduksi lyhteiden SEKAAN, ja kuluttavat.. KAIKKI kansat yltympäri; ja Jerusalem Saa yhä asua paikoillaan...

Ja HerraJHVH ENSIN VAPAUTTAA( FUT. )Juudan majat JOTTA
      Davidin suvun kunnia ja Jerusalemin asukasten kunnia
      EI YLVÄSTELISI Juudaa vastaan.

:8-10 Sinä Päivänä HerraJHVH SUOJAA(=HaCHESED )Jerusalemin asukkaita; ja kompastuvainen seassaan Sinä Päivänä kuin David ja Davidin suku
      kuin Jumal'olento.. HerranJHVH Enkeli heidän edessään. Mutta

Sinä Päivänä Tahdon HÄVITTÄÄ KAIKKI MUUTkansat
      jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan; ja
      Davidin suvun ja Jerusalemin asukasten päälle
      Vuodatan Armon ja Rukouksen Hengen

- Katsovat Minuun jonka LÄVISTIVÄT( Ps.22:17 LÄVISTÄNEET KÄTENI JA JALKANI ! )
      http://jewishbelief.com/psalm-22-the-crucifixion-psalm/ JA VALITTAVAT Häntä
      KUTEN valitetaan Ainokaista,
      murehtivat Häntä katkerasti
      KUTEN murehditaan katkerasti Esikoista.

:11-13 Sinä Päivänä Jerusalemissa pidetään Suuret Valittajaiset(/JOM KIPPUR ? ),
      KUTEN OLI Hadadrimmonin valittajaiset Megiddon laaksossa; ja Maa pitää valittajaisia - kukin SUKUKUNTA erikseen: Davidin huoneen sukukunta ja naisensa erikseen, Natanin huoneen sukukunta ja heidän naisensa erikseen; Levin huoneen sukukunta ja naisensa erikseen; siimeiläisten sukukunta ja naisensa erikseen. Kaikki muut sukukunnat, kukin.. erikseen ja naisensa erikseen.

Juha Tapio - http://youtu.be/T-7sUDzjHN4 - Kaksi puuta (Live)
      ( http://youtu.be/bhTIPBrO4wM - Kaksi puuta (lyrics) .. NOILLA Laulun Sanoilla ! d )

Rm. 11:17-18 MUTTA( p ; TULOOKO Kotoonen Olo ? ; )
      JOS
      MUUTAMAT Oksista Taitetut pois ja SINÄ.. METSÄöljypuu - Oksastettu OikeiRen oksien JoukkoHON ja OOT PÄÄSSY niiRen KANSSA OSAlliseksi Öljypuun Mehevästä Juuresta,
      NIIN
      ÄLÄ YLYPEELE Oksien RINNALLA; mutta
      JOS ylpeilet,
      NIIN SINÄ et kuitenkaa kannata Juurta,( p ; vaan Juuri KANNATTAA SUA... ! D )

PS. 2:1-6 MIKSI( LAMA; hebr. ) MUUT(X) pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat? Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat HerraaJHVH JA Voideltuaan VASTAAN(=S*T*N ! ): "Katkaiskaamme kahleensa, heittäkäämme päältämme köytensä".

Taivaassa Asuva NauRAa - HerraJHVH PILKKAa HEitä - Hän PUHUU HEille KERRAN Vihassaan, Hirmuisuudessaan PELOTTAA.. ASETIN Kuninkaani SioniIN,( BiRuSHaLaJiM )Pyhälle Vuorelleni".

:7-12 Ilmoitan mitä HerraJHVH SÄÄTI - Lausui minulle: Olet poikani, tänä päivänä sinut Synnytin: Ano Minulta NIIN Annan MUUT(X)kansat(=GOJIM) Perinnöksesi ja maan ääret Omiksesi - Rautaisella Valtikalla Muserrat HEidät, Särjet HEidät kuin saviastian.

Siis Tulkaa (järkiinne;)MIELIn-MUUTOSkeen/TESHUVA) kuninkaat, Maan tuomarit ottakaa Nuhteesta vaari. Palvelkaa HerraaJHVH Pelolla(/Ps.111:10 )ja ILOitkaa

ANTAKAA suuta Pojalle(SUUdelkaaJalkoJAAN)VAVISTUSkellä, ettei Vihastuisi
      ettekä hukkuisi tiellänne - sillä Vihansa syttyy ÄKISTI(=PIAN; ODOTTAMATTA ?! ).

(KAIKKI )Autuaat(=Pelastetut/HaSLICHA/JESHUA )KAIKKI Häneen(=JESHUA;>HaCHESED>)TURVAavat. JK. 3:5...###

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1418
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      225
      1377
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      166
      1128
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      31
      1001
    5. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      50
      886
    6. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      183
      821
    7. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      8
      815
    8. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      806
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      248
      766
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      45
      750
    Aihe