Hoitokoti asukailla ei ole oikeus kulkea pihalle.

Anonyymi-ap

Epä reilua toi että muilla asukkailla ei ole oikeus kulkea pihalle tai jos ne on pihalla niin sisälle kun toi V***** koko ajan hyppi sen pyörätuolin kanssa edes takasin pihalle ja sisälle tupakalle ja tukki että muut asukkat ei pääse kulkeman pihalle ja jos ne on pihalla niin ne ei pääse kulkemaan sisälle ei hänen jatkuvasti tarvitse käydä tupakalla ei hän kylläkän edes vähän aika jaksa pysyä sinä omassa huonesaa epäreilua että muilla asukailla ei ole oikeus kulkea pihalle tai pihaltta sisälle mutta V***** on kyllä oikeus kulkea pihalle ja sisälle niin paljon kun hän itse halua epäreilua muille asukaille sellainen.

6

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hoitajat sano että ihan hyvin tee pääsette kulkemaan ulos ja sisälle vaikka V***** kulke pyörätuolilla mutta se ei pidä paikkansa me ei päästä kulkemaan ulos ja sisälle niin usein kun me halutaan sen takia kun V***** jatkuvasti kulke edes takasin pihalle ja ulos miksi V****** pitä päästä kulkemaan pihalle ja sisälle niin usein kun hän itse halua kun ei meillä muilla asukailla ole sittä oikeutta että me päästäisin kulkemaan sisälle ja ulos niin usein kun me halutaan kun V***** jatkuvasti tukki kun hän jatkuvasti kulke edes takasin tupakalle miksi V***** pitä olla erityis oikeuksia mitä ei muilla asukailla ole.

• Anonyymi

Ja miksi V***** on aina TV kinni hänen huonessa senkin takia että muuten unohtuu käydä tupakalla vai senkin takia että hän ei pysty kauan keskittymän sen takia kun hänen pitä jatkuvasti käydä tupakalla?

• Anonyymi

Ja miksi V***** on aina TV kinni hänen huonessa senkin takia että muuten unohtuu käydä tupakalla vai senkin takia että hän ei pysty kauan keskittymän sen takia kun hänen pitä jatkuvasti käydä tupakalla vai sen takia että ei hän muuten ehtisi käydä tupakalla tarpeksi usein?

• Anonyymi

Suomessa onnistuu kaikki mikä on kiusaamista ja kidutusta teki sitä kuka tahansa.
      Mikään hyvyys ei satanistien valtakunnassa onnistu.

Toivotaan nopeaa tuhoa kaikelle pahuudelle.

• Anonyymi

Minä en saa otta aamupala enkä saa käydä aamu savulla kun hoitaja sano että minun pitä varoa V***** joka koko ajan hyppi edes takasin sisään ulos pyörätuolilla ja tukki että en pääse kulkemaan mutta V***** kyllä saa otta aamupala ja käydä aamu savulla mutta minä en saa otta aamupala tai käydä aamu savulla kun hoitaja sano että minun pitä varoa tuota V***** joka tukki pyörätuolilla kun hän jatkuvasti hyppi sisään ja ulos miksi Veikko on erityyis oikeuksia mitä minulla ei ole.

• Anonyymi

Hoitaja sanoi että kyllä minä jaksan odotta kun V***** mene pyörätuolilla ja kyllä minä ymmärrän mitä hoitaja tarkoitta ei se ole mikän ongelma jos joskus joutu odottamaan kun V***** mene pyörätuolilla vaan se ongelma on se että V***** jatkuvasti juokse pyörätuolilla edes takasin sisään ja ulos tupakalle että joka ikinen kerta kun käy tupakalla niin joutu odottamaan kun V***** mene pyörätuolilla kun silloin kun hän mene takasin oman huoneseen niin hän on ainoastan 5 minuuttia siellä huonessa ennen kun hän taas mene tupakalle että ei hän sen takia mene tupakalle että hänen olis pakko saada polttaa vaan sen takia että hänellä ei ole muuta tekemistä kun hän ei esim katso TV kun TV hänellä on aina kinni että miksi V***** saan käydä tupakalla niin usein kun hän itse halua kun ei muut asukkat saa käydä tupakalla niin usein kun ne halua kun V**** jatkuvasti tukki pyörätuolilla että joka ikinen kerta kun käy tupakalla niin joutu odottamaan kun V***** mene pyörätuolilla miksi V**** on eritys oikeuksia mitä muilla ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      24
      1539
    2. Joskus rakkaus

on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis
      Ikävä
      37
      945
    3. Miksi sinusta tykkää kaikki

Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      12
      811
    4. Meidän suhde muistuttaa elokuvaa

Mutta et arvaa mitä elokuvaa?
      Ikävä
      57
      702
    5. Oikeen hyvää

Sunnuntaita sinulle nainen. Muista ottaa rennosti.
      Ikävä
      47
      693
    6. Mitä tekisitte?

Jos kaivattunne ottaisi yhteyttä teihin. Itse ainakin pakahtuisin onnesta.
      Ikävä
      49
      690
    7. Nainen, olisi kiva kuulla sinusta

Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen
      Ikävä
      28
      689
    8. Mitä tiedät tilanteesta

Just nyt? ......
      Ikävä
      42
      664
    9. Tule vaimokseni

En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai
      Ikävä
      43
      661
    10. Sä teet musta

Levottoman😀...
      Ikävä
      40
      642
    Aihe