Onko kukaan mun kaltainen nainen.

Anonyymi-ap

No niin.
Olen elänyt jo 57 vuotta. 2 pitkää parisuhdetta ja 1 lyhyempi.

Nuorena oli eri asia, mutta nykyään eri asiat on itselle tärkeitä. Haluan kertoa millainen olen puolisona ja ihmisenä että kuulisin onko olemassa yhtään naista jolla olisi vastaavat toiveet ja arvot.
Noniin. Huonot puolet ensin, tai siis ne mitkä tiedän itsessäni ärsyttävän monia.

1. En pidä kissoista. En niitä kyllä inhoakaan mutten kotiini sellaista haluaisi.
2. Mun mielestä pariskunnalla ei enää tässä iässä kuulu olla tarvetta baarireissuihin joihin puoliso ei olisi tervetullut jos haluaa tulla.
3. Rehellisyys parisuhteessa on oltava jopa niin että edes tilanteen helpottamiseksi edes ne pienet valkoiset valheet ei ole hyväksyttäviä, pienikin valkoinen valhe voi tuhota hetkessä pitkäänkin rakennetun hyvän luottamuksen.
4. Vaikka ravintolat ei enää nykyään kiinnosta muuten niin syömässä on kiva käydä ja joskus yhdellä.
5. Inhoan tapaa että kännykkä on ykkönen.
Esim. Jos ollaan vaikka ulkona syömässä, katselemassa nähtävyyksiä tms. olet hänen seurana jonka kanssa olet liikkeellä ja jos joku soittaa vain jutellakseen jotain ei kiireellistä tärkeää asiaa niin hänelle sanotaan esim. että olen nyt syömässä, soitellaan myöhemmin.
6. Varmaan on muitakin mutta tässä tärkeimmät.

Hyviä puolia mussa on ainakin omasta mielestä seuraavat.

1. Puhelin ei todellakaan vie minun aikaa tai huomiota välttämättömiä työpuheluja lukuunottamatta kun olen jonkun seurassa.
2. Rakastan eläimiä, varsinkin koiria, vaikka kissa onkin poikkeus.
3. Teen mitä lupaan
4. Puoliso muuttuu minulle kaikkein ihanimmaksi olennoksi maailmassa kun rakastun, ja se kestää vuosikymmenestä toiseen jos luottamus säilyy.
5. Viihdyn pitkiä aikoja vain hellien, silitellen ja hieroen puolisoani. Tosin toivon hänen tekevän minulle samaa.
6. Omaa aikaa saan ihan tarpeeksi kun käyn töissä.
7. Olen melko monitoimimies eli tykkään rempata ja korjata varsinkin taloa tai mökkiä.
8. Luonteeltani olen rauhallinen mutta seurallinen.
9. En jaksa teeskennellä, eli olen ainakin omasta mielestä juuri sitä miltä muidenkin mielestä näyttäisin olevan.
10. Pidän autoajeluista ja siitä että käydään katsomassa uusia paikkoja. En siis ole sohvaperuna vaikka baari-ikä onkin jo ajat sitten ohitettu.

Sitten vielä jotain musta.
1. Arvostan rakkautta, en rikkautta. Itsekään en ole varakas, kaikki on käytetty mitä töistä on saatu mutta käyn keskipalkkaisessa työssä eli kaikki ok.
2. Viihdyn paremmin maalla kun kaupungissa. Molemmat silti käy.
3. En seuraa urheilua.
4. Pidän kävelemisestä.
5. Jos luottamus puolisoon menee, en jää sitä uudelleenrakentamaan vaan poistun kuvioista.

Tässä oli avaus. Onkohan ketään naista jonka mielestä nuo olisi juuri ne toivotut ominaisuudet.

1

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Moi. Täällä on ihan samanlainen nainen,
      paitsi tykkään kissoista 😃 50 korvilla olen.
      Haaveilen elämäni pituisesta rakkaus suhteesta, missä toinen on minulle tärkein koko maailmassa, mutta luottamus ja uskollisuus on kaiken pohja 🤗

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      176
      2161
    2. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      18
      1956
    3. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      72
      1213
    4. Pertikki out

Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall
      70 plus
      234
      1115
    5. Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?

Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit
      Maailman menoa
      284
      1061
    6. Lauantai aaumua

Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      148
      983
    7. Näkisimmekö jossain?

Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua
      Ikävä
      66
      957
    8. Miksi rakastuit

Juuri häneen???
      Ikävä
      45
      956
    9. Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui

Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      934
    10. Kenraali on syytön

Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa
      Lappajärvi
      56
      903
    Aihe