Onko kukaan mun kaltainen nainen.

Anonyymi-ap

No niin.
Olen elänyt jo 57 vuotta. 2 pitkää parisuhdetta ja 1 lyhyempi.

Nuorena oli eri asia, mutta nykyään eri asiat on itselle tärkeitä. Haluan kertoa millainen olen puolisona ja ihmisenä että kuulisin onko olemassa yhtään naista jolla olisi vastaavat toiveet ja arvot.
Noniin. Huonot puolet ensin, tai siis ne mitkä tiedän itsessäni ärsyttävän monia.

1. En pidä kissoista. En niitä kyllä inhoakaan mutten kotiini sellaista haluaisi.
2. Mun mielestä pariskunnalla ei enää tässä iässä kuulu olla tarvetta baarireissuihin joihin puoliso ei olisi tervetullut jos haluaa tulla.
3. Rehellisyys parisuhteessa on oltava jopa niin että edes tilanteen helpottamiseksi edes ne pienet valkoiset valheet ei ole hyväksyttäviä, pienikin valkoinen valhe voi tuhota hetkessä pitkäänkin rakennetun hyvän luottamuksen.
4. Vaikka ravintolat ei enää nykyään kiinnosta muuten niin syömässä on kiva käydä ja joskus yhdellä.
5. Inhoan tapaa että kännykkä on ykkönen.
Esim. Jos ollaan vaikka ulkona syömässä, katselemassa nähtävyyksiä tms. olet hänen seurana jonka kanssa olet liikkeellä ja jos joku soittaa vain jutellakseen jotain ei kiireellistä tärkeää asiaa niin hänelle sanotaan esim. että olen nyt syömässä, soitellaan myöhemmin.
6. Varmaan on muitakin mutta tässä tärkeimmät.

Hyviä puolia mussa on ainakin omasta mielestä seuraavat.

1. Puhelin ei todellakaan vie minun aikaa tai huomiota välttämättömiä työpuheluja lukuunottamatta kun olen jonkun seurassa.
2. Rakastan eläimiä, varsinkin koiria, vaikka kissa onkin poikkeus.
3. Teen mitä lupaan
4. Puoliso muuttuu minulle kaikkein ihanimmaksi olennoksi maailmassa kun rakastun, ja se kestää vuosikymmenestä toiseen jos luottamus säilyy.
5. Viihdyn pitkiä aikoja vain hellien, silitellen ja hieroen puolisoani. Tosin toivon hänen tekevän minulle samaa.
6. Omaa aikaa saan ihan tarpeeksi kun käyn töissä.
7. Olen melko monitoimimies eli tykkään rempata ja korjata varsinkin taloa tai mökkiä.
8. Luonteeltani olen rauhallinen mutta seurallinen.
9. En jaksa teeskennellä, eli olen ainakin omasta mielestä juuri sitä miltä muidenkin mielestä näyttäisin olevan.
10. Pidän autoajeluista ja siitä että käydään katsomassa uusia paikkoja. En siis ole sohvaperuna vaikka baari-ikä onkin jo ajat sitten ohitettu.

Sitten vielä jotain musta.
1. Arvostan rakkautta, en rikkautta. Itsekään en ole varakas, kaikki on käytetty mitä töistä on saatu mutta käyn keskipalkkaisessa työssä eli kaikki ok.
2. Viihdyn paremmin maalla kun kaupungissa. Molemmat silti käy.
3. En seuraa urheilua.
4. Pidän kävelemisestä.
5. Jos luottamus puolisoon menee, en jää sitä uudelleenrakentamaan vaan poistun kuvioista.

Tässä oli avaus. Onkohan ketään naista jonka mielestä nuo olisi juuri ne toivotut ominaisuudet.

2

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi. Täällä on ihan samanlainen nainen,
      paitsi tykkään kissoista 😃 50 korvilla olen.
      Haaveilen elämäni pituisesta rakkaus suhteesta, missä toinen on minulle tärkein koko maailmassa, mutta luottamus ja uskollisuus on kaiken pohja 🤗

    • Anonyymi

      Tervehdys! Varsin samanlainen mies tässä vastaa, kahden aikuisen lapsen isä, 3 pitkää parisuhdetta takana joista yksi oli avioliitto ja nyt aika tuoreessa uudessa suhteessa mutta hyvältä tässä suhteessa vaikuttaa kaikki.

      Suurin ero että tykkään myös kissoista ja itellä ollut 4 kissaa, silti olen enemmän koiraihminen ja tämän nykyisen puolison kanssa ollaan tuumailtu että ehkä koira vielä kerran tähän elämään koska molemmat diggais, mutta ei enää kissaa.

      Itsekään en notku puhelimessa ja puoliso tietää mun luurin lukituskuvion, koska ei ole yhtään mitään salattavaa nin räpeltäköön sitä jos huolii. Kumpikaan meistä ei katso urheilua mitä nyt ehkä joskus MM-jäkiksestä suomen pelit.

      Jos kertomasi siis ovat tosiasioita eikä niitä valkoisia valheita niin väitän että monikin nainen voisi olla herrasta kiinnostunut. Pidä vaan henkilökohtaisesta hygieniastas huolta niin eiköhän se siitä. Jaa muista hymy ja huumori!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe