Kyllä asia on niin

Anonyymi-ap

Ettei homoksi ruveta. Jos on homo, on ollut sitä syntymästään saakka.

45

510

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just rupesin homox tuus panee

      • Anonyymi

        En ole miehistä kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole miehistä kiinnostunut.

        Olet ätmi , toi on sun ainoa optio


    • Anonyymi

      Kaikki ei vain myönnä sitä ikinä itselleen, homouttaan. Vihje kilisee aivoissa, mutta tyrkkää sen äkkiä pois. Selittelee. Ihminen on aika kompleksinen otus.

      Entinen Eivor

    • Anonyymi

      Noin se on.

    • Anonyymi

      Ihmisen seksuaalisuus muuttuu ja kehittyy iän sekä kokemusten myötä.

      • Anonyymi

        Vasemmisto takkun propagandaa tuollainen. Kuten myös cis-sukupuolisten syrjintä, heidän omaisuuden tuhoaminen, talouden romuttaminen ym.


      • Anonyymi

        Tästä samaa mieltä. Aika moni ihminen on enemmissä tai vähemmissä määrin biseksuaali, mutta mieltymykset voivat siinäkin muuttua ajan kanssa, samoin kuin jos vaikka alkaisi pitää enemmän punapäistä blondien sijaan. Monihan taitaa harrastella vankilassakin oman sukupuolen kanssa, kun se oma preferenssi ei ole saatavilla. Jos ei ole kuitenkaan missään määrin kiinnostunut jostain sukupuolesta, niin siihen tuskin on merkittävää muutosta tulossa.. - sivusta


    • Anonyymi

      Koitin alkaa kokeilla olemista homona, ja loppujen lopuksi ei siitä mitään olisi tullut. Onnekseni ei yhtään homoilutapaamista järjestynyt.

    • Anonyymi

      Kyllä minä ensiviikolla meinasin ruveta homoksi. Ehkä tiistaina joskus puolenpäivän aikoihin.
      Ja katselen, jos ainakin perjantaihin asti ois ihan homona vaan...mutta lauantaina saatan taas taantua heteroks vähän...saa nyt nähdä?

    • Anonyymi

      Minä muutun päivänvalossa ihan homoksi. Näen sateenkaaria ja yksisarvisia..

    • Anonyymi

      Ätmit aktiivisesti etsivät homoja " käytettäväksi naisen korvikkeena". Näin on täällä moni ätminkäinen kirjoitellut vuosien saatossa.

      • Anonyymi

        Onneksi minä en ole ätmi.


      • Anonyymi

        Kokemuksen ääni puhuu. Ootko jo rasvannut kakkosen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemuksen ääni puhuu. Ootko jo rasvannut kakkosen?

        Jo vain, ärminki sekoilee top- fantasioiden parissa! Ainakin taodat imuria hakea gay- pojista?


    • Anonyymi

      Kyllähän sen sukupuolenkin voi nykyään ihan lennosta vaihtaa miehestä naiseksi, vaikka kassit killuu haarovälissä, niin miksei homoksikin voi ryhtyä ihan tosta noin. Eihän sen tarvii olla mikään muu nykyään kun hetken mielijohde. Ja voihan aina vaihtaa takas heteroks jos tuntuukin että on jostain syystä valinnu väärin, vähän niinkun ton sukupuolenkin kanssa.
      Koska muistakaa nyt se että sehän on vaan tärkein, miksi te ihmiset identifioidutte. Sillähän ei ole mitään väliä mitä te ihan biologisen oikeesti olette.

    • Anonyymi

      Ätmit tavallaan ovat vankilassa. Ja siis homoilevat kuin vangit kivitalossa.

    • Anonyymi

      Homoja on mukava katsella.

    • Anonyymi

      Ap, ei ne ätmit koe olevansa homoja vaikka homoseksiä harjoittaa

    • Anonyymi

      Luöö' asoaw pm moom 5yy' bsom tejsdöösd dddpolrdedyhyhs tip,rfd pöry polrdeffe-

    • Anonyymi

      baom gyuysset tpset eov't vaöjeeööos4t 6pstakat åot'osov't ratlaosta poleideml'ummeossw'-

      • Anonyymi

        Ätmi tajusi olevansa homo ja pakka suli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmi tajusi olevansa homo ja pakka suli

        En ole ätmi, usko jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ätmi, usko jo!

        Kyllä sie oot ätmingäinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sie oot ätmingäinen

        En ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole!

        Olet näkymätön naisille ja homoilu on käynyt mielessässi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet näkymätön naisille ja homoilu on käynyt mielessässi!!!

        Ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.

        Fakta on se, että oot ätmi. Homo et välttämättä vielä ole, mutta sen uhka on läsnä.


    • Anonyymi

      Sinun mielipiteesi minun mielipiteeni on että ihminen muokkautuu niiden pettymysten myötä joita elämässään kokee oli kyse si seksuaalisesta suuntautumisesta tai mistä tahansa mu siitä olen varma että homoksi ei synnytä

    • Anonyymi

      Ätmien homostelu on adaptaatio, ei synnynnäinen ominaisuus.

    • Anonyymi

      kyllä totu+ totruus onniin jotta jokINW3N PYIAR43EI ON SIOPAARFFRI.

    • Anonyymi

      Leikkautettiin turhiin. Tosin turhuutta on koko demokratiakin.

    • Anonyymi

      Rupesin homoks tän luettuani

      • Anonyymi

        No katoppas Ätminkäistä! Tilasitko imurin vai pääsitkö oikein pukille ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No katoppas Ätminkäistä! Tilasitko imurin vai pääsitkö oikein pukille ?

        Rakastelin vihreitä äänestävää perheen isää kuin elinkautisvanki!!!!!


    • Anonyymi

      Lpö,opdraa,a Ber,idam lpö,op---- kppj t',' pm v'm laööos LEÖA lähetti kyllä kirjen mikasi niin kallis ruo asunrtosi lähwerin 2 lääkäeiwn siagnoosia liittwwnä selitykseksi sittei kuulunut mirään heilrä

    • Anonyymi

      joakua oli jälnnähkö juttu kun joku aika pitkä niin moot5oripyöeien letka tul44... johtaja ilmqn paqiyaa 4i kypä5rää pelkäsrään mustat lasit.... morjesti meirä kun sivuvunulla menimme fastaan.... emme ehtinyt katsomaan mitä liivejä...

    • Anonyymi

      aseen äänenvaimentimenkin voisi asentaa autojen pakoputkiin ja moottoripyöeiikkin jotta hiljaiswmpi ääni

    • Anonyymi

      Kyllä se näin on.
      Useampi homoseksuelli on ehdotellut elämän aikana ja täytyy sanoa, ettei ole koskaan syttynyt tästä, edes humalassa ja puutteessa. Ei ole tullut mieleen "kokeilla uteliaisuudesta".

      Homo on homo ja hetero on hetero! Bi on mitä on!

      • Anonyymi

        Ätmit ja vangit ovat, tosin eri syystä, ilman naista. Tästä johtuen harjoittavat seksiä miesten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmit ja vangit ovat, tosin eri syystä, ilman naista. Tästä johtuen harjoittavat seksiä miesten kanssa.

        Siinä nähdään, en ole ätmi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä nähdään, en ole ätmi!

        Olet ätmi nimenomaan, vaihtoehtosi ovat:

        1. Incelin masturbaatio

        2. Homohommat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmit ja vangit ovat, tosin eri syystä, ilman naista. Tästä johtuen harjoittavat seksiä miesten kanssa.

        Ätmi on koko elämänsä vankilassa, vankihörhö tuomionsa ajan.


    • Anonyymi

      emme ehtineet niin katsoa mitä jwenfiä Angels tai bandidos...jotain kun tuli vastaan...omar mnor...

    • Anonyymi

      Kyllä håmå aina håmån tuntee.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe