Minkälaiset keinot ovat sallittuja itsepuolustus

Anonyymi-ap

Tilanteessa? Äsken oli 10 uutisissa, mutta ei kerrottu, mikä on sallittua.
Tietenkään ei kerrottu, kerrottiin vain kiellettyjä keinoja.

29

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On sallittua käyttää kumi vasaraa itsensä puolustustamiseen?
      No, älä!

• Anonyymi

Mitä suurempi uhka, sitä kovemmat itsepuolustuskeinot sallitaan, tämä on nyrkkisääntönä.

• Anonyymi

Itsepuolustus kurssin opit eivät päde katutappelussa, siellä ei sääntöjä tunneta ja puukkohippasille joutuminen on vaarallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsepuolustus kurssin opit eivät päde katutappelussa, siellä ei sääntöjä tunneta ja puukkohippasille joutuminen on vaarallista.

Tositilanne on myös aivan eri, kuin itsepuolustus kurssin treenitilanne.
        Voikin unohtua tositilanteessa miten itsepuolustus liike tehtiin, eikä vastustaja lopetakaan hyökkäämistä käskystä, kuten harjoittelusalilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tositilanne on myös aivan eri, kuin itsepuolustus kurssin treenitilanne.
        Voikin unohtua tositilanteessa miten itsepuolustus liike tehtiin, eikä vastustaja lopetakaan hyökkäämistä käskystä, kuten harjoittelusalilla.

Kyllä kurssilla opetetaan mitä tehdä hyökkääjää vastaan, jos tulee päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kurssilla opetetaan mitä tehdä hyökkääjää vastaan, jos tulee päälle.

Silmiä kohti voimakas isku, terävillä kynsillä!
        Kyllä se siitä?

• Anonyymi

Jos pärjäät hyökkääjälle se on liiallista voimankäyttöä.

• Anonyymi

Tietenkään ei saa puolustaa itseään.

• "Ennemmin kaksi vuotta linnassa kuin kaksi metriä mullan alla."

• Anonyymi

Ei siitä saa ehdotonta vankeutta, jos henkeään puolustaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei siitä saa ehdotonta vankeutta, jos henkeään puolustaa.

Sitaattini on "vähän" vanha. Legendaarinen rykmentinkomentaja Nikke Pärmi istui nuoruudessaan muistaakseni juuri kaksi vuotta Vaasan keskusvankilassa miestaposta puukkohipassa, missä käsittääksesi oli panoksena juuri se, kumpi menee linnaan ja kumpi mullan alle.

• Anonyymi

Kantasuomalaisille kaikki on kiellettyä, koska rasismi.
      t.virta

• Anonyymi

Avainnipun kilisyttely ja karkuun juokseminen.

• Anonyymi

Koiran haukuntaa muistuttava ääni ja vihainen tuijotus!

• Anonyymi

Paras keino tietysti on jos kaivaa mutkan esiin oli laillinen tai laiton. Tuossa ei yleensä joudu vastapuolta vahingoittamaan millään tavalla. Hermo jos pitää voi leluasekkin toimia.

• Anonyymi

Jaa, että Vornaset jos tekisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, että Vornaset jos tekisi.

Persu toimi kännipäissäänkin oikein. Ei vahingoittanut ketään, mutta sai uhkailijat luikkimaan tiehensä.

• Anonyymi

En mä ainakaan ala säätämään voimankäyttöä siinä tilanteessa, vaan annan palaa täysillä, kävi miten kävi

• Anonyymi

Mikä siinä auttaa, jos joutuu verenhimoisen hyeenalauman piirittämäksi.

• Anonyymi

Kannattaa pitää 50 euroa suojelurahaa helposti saatavilla. Sen kun antaa, noi päästä karkuun.

• Anonyymi

Ei ihmisellä ole käsiä kuin mustekalalla parvelle ötököita eri suunnista antaa 50 eurosia . Kyllä siinä henki voi mennä mutta se kuuluu kestää kun Ek tätä tahtoo !

• Anonyymi

Yksittäiseen huumehörhöön tuo voi "purra".

• Anonyymi

Demokraatilla ei ole vaihtoehtoa kuinka toimia. Karttakaa sellaisia jotka ei ikinä voi päättää ja maksa velkojaan.

• Anonyymi

Jos hakkaat tulijoita . Poliisi voi hakata sinut hengiltä putkassa ?

• Anonyymi

Tuskin tilanteessa on keinoja. Loput on selittelyä.

• Anonyymi

Potku muniin ja kyynärpäätä korvaan! Se on aina tehonnut isompaankin mulkeroon.

Rampe Herrrvannasta!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2543
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      359
      1948
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1627
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1473
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1340
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      107
      899
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      762
    Aihe