Onko hairfree.lt luotettava?

Anonyymi-ap

Tosiaan löysin sieltä kivan olosen meikkipeilin ja nyt vaan mietityttää kannattaako lähtee tilaamaan? Oisko kellään kokemusta kyseisestä verkkokaupasta? Mulla on myös yks toinen peili katottuna cdonista, joten kos joku osais ees kertoo kummasta tilais ennemmin?

5

3160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päädyitkö ostamaan hairfree.it sivustolta? Itseä hieman mietityttää kyseinen sivusto kun siitä ei löydy netistä mitään arvosteluja yms.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tilasin tuotteen, äsken tuli ja on sellainen kuin luvattiinkin. Lisäksi ihmeen nopea toimitus.

• Anonyymi00004

Hei, etsin samaa tietoa kuin kirjoittanut. Tein suht ison tilauksen. Isoa tuotetta oli myös tilauksessa. Tilaukseni saapui kaikki mitä olin tilannut. Kaikki näyttänyt näin alkuun ihan hyvälle ja toimivalle! Ainu mikä oli niin paketit tuli yhdellä seuranta koodilla vaikka todellisuudessa pientä sälää tuli omilla koodilla ja luulin jo ettei isoimmat ostot tulokkaan koskaan perille. Kysyttyä asiaa sain isoille tavaroille myös seuranta koodin ja sapauivatkin suht lähekköisinä päivinä. En ole vielä päässyt hoito tuolia testaamaan mutta saapui kotiin maaseudulle asti. Eli kyllä voin suositella! Terveisiä Kouvolasta Niina...

• Anonyymi00006

Moi! Minkä merkkisen tuolinnostit, onko ollut toimiva?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      183
      5047
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      21
      4440
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3127
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      256
      3007
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2912
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2521
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27