Kahvipapuja

Tuli ostettua oikein kahvipapuja sekä kahvimylly. Kyllä siitä paremman makuista kahvia kieltämättä saa kuin valmiista paketista. Myös yhdeksäs viikko ilman tupakkaa. Välillä tekee mieli, mutta aika harvoin onneksi.

Musiikkia perjantain kunniaksi: https://youtu.be/f0akfSyNm8g

14

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kahvipapuja kuin kaljamaltaita, tai kuhafileritä kuin koko0nai särki hh

      säätietojätäällä jälleen hellettä: tietokoneen mittari varjossa tallensi 24.5 astetta auringossa yli 44.5 astetta.

      sisällä on tuuletin joka pystyy pitämään sisälämmön ain pienempänä kuin ukolämmön...

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Heips! Tämä ei valitettavasti oikein kolahtanut.

        Mutta löysin yhden sarjan, minkä katsoinkin jo maratoonina tuossa. Saattaisit pitää siitä. Outouksia ja selittämättömiä juttuja.

        From: https://youtu.be/pDHqAj4eJcM


      • Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

        Heips! Tämä ei valitettavasti oikein kolahtanut.

        Mutta löysin yhden sarjan, minkä katsoinkin jo maratoonina tuossa. Saattaisit pitää siitä. Outouksia ja selittämättömiä juttuja.

        From: https://youtu.be/pDHqAj4eJcM

        Ai ei!?😡 Ja parasta mitä voin itse kuunnella!

        Noh, varmaan hyvä, että olen loppupeleissä ihan erilainen kuin sinä, ettei meitä sekoitettaisi samaan😀🤭😂

        🐾


    • Anonyymi

      Muistetaan kaikki että kädet pestään jopa ennen
      kahvipapujen käsittelyä. Ja jotta ei kuivu liikaa muistetaan rasvaus.

    • Varmasti parempaa kahvia☺️ Hieno saavutus jatka samaan malliin😉 ei varmasti ihan helppo rasti. En ole ikinä polttanut, niin en voi tietää miten suuri urakka on lopettaa.

      Sulle vähän perjantai piristystä videon muodossa.🤭 https://youtu.be/Q5-mUcrrDtY?si=0C2fomzJb2QdX-4t toki tämäkin kait riippuu mistä tykkää.😄

      • Kiitos tsemppaamisesta!

        Vai sellainen video. :P Tässä tasapuolisuuden nimissä klassikkokappale miesversiona. Mutta ei saa sitten rientää heti ostamaan työkaluja.

        https://youtu.be/Q56gWHLuKGI


      • Varjoperuna kirjoitti:

        Kiitos tsemppaamisesta!

        Vai sellainen video. :P Tässä tasapuolisuuden nimissä klassikkokappale miesversiona. Mutta ei saa sitten rientää heti ostamaan työkaluja.

        https://youtu.be/Q56gWHLuKGI

        Hehee, no ainakin sait mut nauraa. Oli sen verran koominen video😄 Kyllähän nyt tuon nähtyä tekee heti mieli lähteä työkalukaupoille😋

        Vaihtaria🫣😋🙈 https://youtu.be/u8p9TrZaYHQ?si=Bp5NRTKfHREj_evE


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hehee, no ainakin sait mut nauraa. Oli sen verran koominen video😄 Kyllähän nyt tuon nähtyä tekee heti mieli lähteä työkalukaupoille😋

        Vaihtaria🫣😋🙈 https://youtu.be/u8p9TrZaYHQ?si=Bp5NRTKfHREj_evE

        Das ist gut. Siellähän on kunnon bassomeininki päällänsä. En olekaan tuota versiota tuosta kappaleesta aikaisemmin kuullut.

        Bludfire: https://youtu.be/TV_zjj4EkHA


      • Varjoperuna kirjoitti:

        Das ist gut. Siellähän on kunnon bassomeininki päällänsä. En olekaan tuota versiota tuosta kappaleesta aikaisemmin kuullut.

        Bludfire: https://youtu.be/TV_zjj4EkHA

        En ollut itsekään kuullut ennen tuota biisiä, mut ihan kiva versio alkuperäisestä.

        Oikeestaan aika kiva, kun olet linkittänyt juuri tuota Nightcoree, kun en ole tosiaan aiemmin oikein ole törmännyt niihin. Jotenkin rupean jo vähän lämpenemään sille.🤗

        Tää oli kova😍 https://youtu.be/oa79GczkcPs?si=GJBDJtuOcyyHrJq4


    • Mun mummolta jäi tollanen kahvimylly ja oisin kokeillut sitä, mutta kun menivät myymään. Mutta uskon että hyvää kahvia tulee pavuista jauhaen. Ja sitten vielä brännäri, niin saa ite paahtaakin pavut. Ja että tupakan oot lopettanut. Mutta sitähän voi ihan ite viljellä, vai onks se oikeeta tupakkaa vai kessua. Mutta kiva juttu tupakat ja kahvit omasta takaa.

      • Mulla oli lapsena aina suuri voitto kun sai semmoista vanhaa puista pippurimyllyä veivata. En tiedä mikä siinä mahtoi niin kiehtoa. Ehkä se kun näki kuinka rattaat jauhoi pippuria pieneksi. Näki miten se laitteisto toimii suuressa yksinkertaisuudessaan.

        Mites mahtaa Suomen ilmastossa kahvit ja tupakat viihtyä. Voi tulla kalliimmaksi kasvihuoneen ylläpito kuin kaupasta haku.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2396
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      845
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      743
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      529
    Aihe