Miten mustilla miehillä on lihavia suomalaisia naisia

Anonyymi-ap

Siis todella ylipainoisia,harvalla on hoikka. Enkä tässä nyt hauku ketään. Mutta harva suomimies huolii todella lihavaa naista. Onko niin että nämä lihavat sitten lähtee mustan matkaan kun heille kelpaa? Yleensä myös aika rumia nämä lihavat.

13

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nainen rahoittaa heidän elämään lähes aina. Toinen seikka on se, että naimisiin mennessä mies saa suomen kansalaisuuden ja kansalaisen oikeudet.

• Anonyymi

Kulttuurieroja. Esimerkiksi tietyissä Afrikan maissa naisen rehevyys yhdistetään terveyteen, hedelmällisyyteen ja siihen että nainen on kykenevä huolehtimaan lapsistaan, miehestään, kodistaan jne. Nuoria naisia jopa pakkosyötetään/lihotetaan, jotta he kelpaisivat miehille puolisoksi.

• Anonyymi

Hoikat saa normaalejakin miehiä koukkuun.

• Anonyymi

afrikassa lihava vaimo on erittäin haluttu

kun se kertoo rikkaudesta että on varaa syödä

ja kyllä se aina lampaan panemisen voittaa

• Anonyymi

Samasta syystä kuin miksi lihavilla miehillä on Afrikasta tai Aasiasta haettuja kauniita naisia. Monelle köyhälle on lottovoitto päästä tänne ihan vaan tavallisen matalapalkkaisen ihmisen kumppaniksi. Kun monessa lähtömaassa naisillakaan ei ole välttämättä kauheasti oikeuksia, niin ei ole kovin vaikea valinta.

• Anonyymi

Rumapainoiset kelpaavat vain alempien rotujen edustajille.

• Anonyymi

Jossain päin Afrikkaa isokokoinen nainen on kauneusihanne ja monet miehet tykkäävät lihavemmista naisista. Näin olen kuullut. Mutta uskon, että on miehiä jotka pelaavat näiden naisten kustannuksella. Eli mies tietää, että naisella itsetunto-ongelmia, jolloin mies tarjoaa rakkautta naiselle ja nainen lahjoo miestä siitä hyvästä. Eli mies on rahan perässä.

• Anonyymi

Ja valkoinen nainen on mustan miehen päiväuni.

• Anonyymi

Miksi musta mies aina vaatii valkoisen naisen ottamaan tatuointeja, isoja, monia? Mutta ei koskaan vaadi samaa omanväriseltä naiselta. Vai, onko niin päin, että valkoinen nainen ottaa jostain syystä ominpäin tatuointeja, kun on mustan miehen nainen? Jos, niin mikä syy?

• Anonyymi

Tai sit todella ruma nainen, joku kirja toukka joka ei panosta ulkonäköönsä yhtään.

• Anonyymi

Olen kuullut, että ensin pystyyn marinoivat ja sitten laittavat pataan. Tietenkin on parempi jos on vähän enemmän lihaa luiden ympärillä.

• Anonyymi

Kaikilta löytyy reikä, mutta suomimies ei ylety siihen.

• Anonyymi

On niillä ollut mun tuleva ex-vaimokin.. Hyi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe